Закуска за ММ

21.09.15
18:18

Здравейте.Търся най-добрата възможна версия на закуска.Ям 2 пъти в 8 и 11 часа.Тежа 70 кг,180см висок,между 11 и 12% подкожна мазнина и тренирам от фитнесот 3 месеца.Не знам дали закуската е достатъчна,нито дали е правилна.Най-често ям следните варианти.
1ви
8 часа - 2 цели яйца,2 белтъка 1 банан.
11 часа - 2 филии хляб от 100%  ръжено брашно намазани с малко краве сирене и домат ям и още  2 белтъка.

2ри
8 часа - малко овесени ядки с прясно мляко около(50гр ядки),2 цели яйца и 1 белтък.
11 часа - 2 филии хляб от 100%  ръжено брашно с половин консерва риба тон смесена с малко обезмаслена майонеза.

3ти
8 часа - 2 цели  яйца и 1 белтък,2 филии хляб от 100%  ръжено брашно намазани с малко краве сирене и домат и банан
11 часа - шейк(400-500мл) от 400мл краве мляко 1 банан,1 супена лъжица канела и 40гр фъстъчено масло
Ако може дайте някое друго предложение за шейк.Благодаря ви предварително.Приемам всякакви критики относно 3те варианта :)

Количествата са доста оскъдни :) Опитай се да ги покачиш поне двойно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1