Въпрос относно положителен и отрицателен калориен баланс.

27.09.15
10:43

Здравейте, членове на BB-Team!

През последният ми тренировъчен месец, съм в постоянен положителен калориен баланс(200 килокалории над необходимото). Целя покачване на килограми, по възможност повече мускулна маса, но и релефно тяло. След една седмица започвам нова тренировъчна сесия(втори тренировъчен месец), като смятам нещата да са от вида на: отрицателен калориен баланс(дефицит), през ден. Например: Понеделник - положителен калориен баланс, Вторник - отрицателен калориен баланс, Сряда - положителен и т.н. Какво е Вашето мнение относно тези промени? Ще се подпомогне ли изгарянето на мазнини и покачването на предимно мускулна маса?

27.09.15
14:20

Ако един ден извадиш двеста, а на следващия добавиш двеста, средно за десет дена примерно, колко се получава? Точно така, нула. Т.е., ще си на нулев баланс и нито ще сваляш, нито ще качваш.
Избери си една цел за определен период от време, не може да правиш всичко наведнъж.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1