Въглехидратна ротация - правилна ли е?

30.09.15
23:08

Здравейте!
От около година се мъча да сваля 5 6 излишни килограма, които обаче, въпреки ежедневните ми тренировки във фитнес залите, си стоят залепени абсолютно необезпокоявани. На 22 години съм - 170 см, 65 кг. Пробвах всевъзможни диети и прочие - резултата -досещате се. Последния ми опит беше с НВД, който ми подейства добре за точно 1 седмица. След това започнах да се чувствам подута като балон, и вместо да свалям имах усещането, че качвам и става все по зле. Заради това реших да приложа Въглехидратната ротация, по схема 1-2-3-1-2-2-1. Пресмятам грамове и нутриенти чрез приложение, където записвам всичко. Но все пак ми се иска да се консултирам и с вас, преди да направя поредния експеримент с тялото си, който имам надежда най-накрая да даде резултат. Имам и проблем - имам ужасни стомашни болки от яйца, което се явява проблем относно закуските и като цяло набавянето на белтъчини, също мразя и риба.Та, въпроса ми е, дали правилно съм разпределила храненията си по време на различните дни?

Ниско въглехидратен ден:

09:00 - Доза протеинова пудра

12:00 - 200 гр. пилешко филе + салата

16:00 - 80 гр. суров бадем + 50-100 грама пилешко/пуешко

20:00 - 200 гр. извара + салата

Умерено въглехидратен ден:
09:00 - Фреш грейпфрут - 300 мл.

12:00 - 70 гр. овесени ядки накиснати във вода + настъргана ябълка

15:00 - 200 грама пилешко филе + зелена салата със зехтин

19:00 - 200 грама пилешко + салата + лъжица сусамов тахан/ или 200 гр. извара + салата +тахан


Високо въглехидратен ден:
10:00 - 100 гр. овесени ядки + лъжица мед + 1 банан

13:00 - 150 гр. пилешко филе + салата

17:00 - протеинов бар (около 20 грама белтък и 30 гр. въглех.)

20:00 - Зеленчуково ризото (около 300 грама в готово състояние)

По мои сметки и изчисления горе долу влизам в калориен дефицит около 1600 ккал. Но все пак ще се радвам да чуя и вашето мнение, тъй като моите сметки очевидно до момента са били доста неточни :) Благодаря предварително.

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 30.09.15 23:19.

За мен храната ти е окей, само сменяй месото от време на време.

Привет!

А сметнала ли си какви калории си приемала до този момент, тъй като очевидно щом не си променяла теглото си, си била в неутрален калориен баланс.
Тази сметка ще е една идея по-точна - ако знаеш при какви калории поддържа тегло, лесно ще установиш ориентировъчни калории за дефицит.

Проблем с белтъците от яйцата ли имаш или с белтъчините (протеин) като цяло?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1