Как да тренирам хем за сваляне хем за стягане ?

05.10.15
14:47

Здравейте,

Нов съм в света на фитнеса тренирам 3 месеца по 3 пъти в седмицата, като спазвам и хранителен режим. Но ми се наложи за 1 месец да спра и сега не знам как да продължа, защото до сега тренирах с инструктор. Отначало тренирах цяло тяло и след това разделихме тренировките на Гърди и бицепс, гръп и трицепс, крака и рамо. Искам да попитам сега след като 1 месец не съм ходил все едно до сега не съм ходил на фитнес нали и трябва отначало да започна или как е най добре ? Мога ли да започна направо на разделените си тренировки ? Аз съм доста мазен 182см. 110кг. и най вече целта ми е да отслабна и да се стегна. Корема ми е най - труден за сваляне, което си е нормално. За тези 3 месеца отслабнах 4-5 кила и се постегнах малко не съм постигнал кой знае какви резултати. А и след този месец почивка си развалих и хранителния режим и без тренировки все едно започвам от начало сега, но не знам как е най добре. Другия ми въпрос е кога е най добре да се правят преси, накрая или по-време на трениране на другите мускулни групи. Благодаря предварително за отговорите.

Тренирай и спазвай режим. Всичко ще си дойде на мястото после. Според мен за тези 3 тренировки не се натоварваш качествено.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1