Restart(New Year,New Gains) 💪

Прескочи до:

23.09.21
11:24

Според мен момиче-155 см с чисто силови тренировки няма да получи точно резултатите, които цели, но смятам, че вие знаете по-добре.
Аз след една година без зала тренирам със същите кила на трета тренировка, така че едва ли съм имал някакъв прогрес, респективно знания.

Да ве, прав си! Защо давам тия глупави съвети, с тея силови най-вероятно ще й порасне брада дейба!

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 23.09.21 11:59.

23.09.21
12:59

Петко каза, ако искам да гледам  яки момичета, да ида на кросфит тренировка.

Иначе Барт, доводите ти са малко странни. Тренирал си с тежести, с които тренираш след година отсъствие в залата? :Д

23.09.21
13:05

Да, като пример за това, че не съм имал прогрес тогава , а съм правел това, което бих могъл и без да тренирам, което често е -нула.
Сашо, брада няма да и поникне, но невисоките хора, имам наблюдения, че лесно наддават на широчина, независимо от какъв материал, това казах.

23.09.21
17:11

Васе, за естественото можене и неможене не съм съгласен. Аз цял живот преди да почна да тренирам съм се мислел за яко копеле, но като почнах да ходя на фитнес се оказа че не съм толкова як - лежанка 70 кила. С лежерните си тренировки за здраве намалени обиколки и без да ми е било самоцел, в даден момент стигнах 125 лежанка. След 1 година и нещо без да съм стъпил във фитнеса, направих 110 кила без да са ми критични. Така че и се заяква с трениране, и даже и да не тренираш много време, силата не се губи така лесно.

Моя съвет към теб Веси е да наблегнеш на храната и да си трениращ както ти харесва и както можеш да го поддържаш дълго време. За трениращи без претенции за спортни върхове, след достигане на определена приемлива сила, визията според мен е по-важна и по-мотивираща. Аз лично веднага бих сменил 20 кила мазничко за 20 кила лежанка, ама на’ - не са лесно конвертируеми.

23.09.21
18:48

Идеята ми е да ми остава време да спя,защото с тренировките които правя сега(всеки ден) ставам супер рано и съня не ми е достатъчен. От друга страна за самата трен ми остават около 40 мин.
Та ако успея да се организирам да си вместя тренировките в по-малко дни ще е много добре.
@Дени,това имам предвид,да. В трите тренировъчни да тренирам цяло тяло. По 2 за всяка група ми звучи добре и постижимо за времето,което имам преди работа.
@Димо аз не целя да ставам състезател,целите ми са реалистични според мен. Зная как да се храня и в момента се храня много добре. Не броя калории и се чувствам добре. Не качвам,държа си едно тегло. ММ си имам. Единствено искам да видя ако няколко месеца изкарам с по-добър и повече сън дали ще има още една идея по-добри резултати.
@Саше,брада като започна да зобя 😂

Благодаря на всички :) всяко мнение ми е важно ☀️

Сега само трябва да видя как да подредя самите тренировки и ще тествам. Докъм Нова Година трябва да се види дали има смисъл.

Мнението беше редактирано от Веси на 23.09.21 19:00.

28.09.21
08:38

Така,вчера първия ден в залата след всичкото грозде на света 😂
Ето какво успях да вместя в 45 мин
Клек до 70 кг
Преден до 55
Военна преса 20кг
Разтваряне с дъмбели стр рамо 2@5
Лежанка до 30кг
Лицеви опори 4*15(вече не мога по 20)
Трицепс от лег на пейка 2@4
Разгъване зад глава трицепс @4
Разтягане

И днес имам мускулна треска от военната преса 😂 компот

29.09.21
19:43

Ами аз хубаво стартирах ,ама се разболях 😂
И ахаааа да дойде реда на дърпащи и отпадна залата поне за два дни. Ще я карам на салати и супи,сокове,вода и горещи душове вечер пък ще видя петъка ,ако съм по-добре да си вкарам дърпащите и неделя да е последната за седмицата бутащи.
А новата просто ще започне от вторник с нови дърпащи.

02.10.21
22:18

Добре,здрава съм вече. Утре ще мина за дърпащите сутринта и в понеделник отначало.
*да си напомня да си направя снимки и да измеря прогреса/регреса 😂 от последното взимане на мерки.

08.10.21
09:14

Последните дни си следвам push pull legs. Реших да пробвам това,а ако ми дойде тежко или не успявам да се наспивам ще ги разредя. В момента са 6 тренировъчни и 1 ден почивка.
Вчера и онзи ден бях в Хамър push тренировката беше супер. Правя клек като първо упр. и мога да запиша нов макс 78 кг еденичка. Не е кой знае какво,но за моето тегло от 51 кг си е екстра.
Рамо и трицепс правих в същия ден. Корем също.
Вчера pull day - гръб и бицепс,като основно си беше гръб,че бицепса ми върви много и не му трябва много стимул. Даже си мисля ,че само като асистиращ пак ще си е добре. Вдигнала съм силата и при гърба без да ми е цел с по 5 кг от обичайните и ми е ок.
Набиранията вече с асистент 15кг(преди се набирах с 35 кг асистент).
Корем пак вчера.
Днес долна част
Тежките бяха лег преса 130 кг
и Аддуктор и абдуктор машини с по 45 кг.
Останалите само ластици - глут. мост. + глут мост на един крак с добавени 2,5кг тежести на краката. Ритници пак с тежестите. Сгъване и разгъване задно и предно бедро на машини и скачащи клекове с 10кг bg bag.
Натрупва се умора осезаемо вече. Различни са от обичайните ми тези тренировки и ми действат добре. Утре май ще почивам ,че да имам сили за следващата серия от 3 дни.
—-
Подадох предизвестие в Пулс. До края на ноември там,после ще съм с мултиспорт и ще съм основно в Хамър като може и плуване да вкарам от време на време. 🙂

Мнението беше редактирано от Веси на 08.10.21 09:48.

13.10.21
06:58

Наблюденията ми за последната серия от тренировки:

Комфортно се чувствам с 6 тренировъчни дни. Седмия е кардио. В момента имам два дни за крака. В единия правя ластици,във втория всичко е с тежести. Ще им разместя местата,защото сега този с тежести ми е последен преди почивния и така нямам много сила вече. По-добре този с тежести да е втори според мен.
В деня за push основна цел ми е да се увеличи силата ми дотолкова ,че да стигна до кофички с тежест. Не целя огромен трицепс 😂 просто ми е интересно ще мога ли да стигна до там.
При pull дните ми се иска да съумея да стигна до 4*10 набирания СТ за момента.
За legs деня - стабилност при 80кг(но за това ми трябва друга зала,в тази стойката не пасва на ръста ми и не ми е комфортно да взема и върна тежестта сигурно).
Другото ,което наблюдавам е,че съм умряла от глад нонстоп след старта на този вид тренировки. За момента удържам това да се храня с качествена храна,но има и дни в които съм готова да унищожа цяла торта 😂😂😂
Та,плановете ми са да разместя двата дни за крака и си осигуря качествена храна и почивка,за да вървят гореописаните цели.
**
Усещането ми за тегло също е различно. Преди се чувствах подута и съа задържана вода в по-голямата част от времето. Сега се чувствам по-скоро тежка 😁 качила съм кило две,но визуално изглеждам по-добре и се чувствам по-добре честно казано.
Затова за момента ще приема ,че съм на прав път.

Мнението беше редактирано от Веси на 14.10.21 05:03.

22.10.21
20:35

Пауза от тренировки за сега,не съм ваксинирана ,не смятам и да съм скоро.

Напипах някакви топчета на кръста си и се чудя дали да не отида на лекар като силно се надявам да не ме карат да се оперирам колкото и рутинна за тях да е процедурата. Мисля,че има опция за ехография по темата. Ще видим .

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1