Искам помощ за създаването на хранителен режим за сваляне

27.10.15
20:07

Искам някой който е компетентен в тази област да ми помогне със създаването на хранителен режим тренирам 3-4 пъти седмично кардио бягам по 3-4 км. Също така упражнения с дъмбели в домашни условия и за това търся помощ за режима. Висок съм 183 и тежа 78-77 на 16 години

Как да задаваме въпросите си, за да има шанс някой да ни помогне.

/повече информация е нужна: как се храниш сега (с точност); какви цели гониш (с точност) и по-детайлно описание на тренировките/

28.10.15
17:45

Искам да сваля килограми и да направя релеф. Храненето:
Овесени ядки
Към 9 часа ям две сварени яйца с жълтъка
На обяд :ям ориз с месо или зеленчуци с месо сменям ги през ден.(зеленчуците са от готовите миксове грах,царевица,зелен боб и т.н.) ориза го приготвям на пара.
Вечер ям също от тези зелвнчуци приготвени на пара или салата(домати и краставици/или салата от зеле).
Тренировките ми включват упражнения предимно за горната част на тялото основните (бицепсово сгъване прав/от коляно,чукове, и най основните упражнения

Мнението беше редактирано от sayler на 03.11.15 21:20.

28.10.15
18:38

На тая височина килограмите са ти повече от идеални, не виждам смисъл да сваляш.

казано от sayler на 28.10.15, 17:45:

Тренировките ми включват упражнения предимно за горната част на тялото

Тук ти се крие основната грешка. :)

Струва ми се, че ядеш прекалено малко.
Другото ти го казаха - тренирай цялото тяло. :)

Виж тази статия.

Мнението беше редактирано от Вероника Налбатска на 28.10.15 19:42.

30.10.15
19:36

Благодаря ви
И за колограмите искам да сваля още малко за да получа ама или много някакъв релеф

Мнението беше редактирано от sayler на 30.10.15 19:37.

При този ръст и килограми няма на какво да изкараш релеф. По-добре качи някпй килограм, заприличай на мъж, и чак тогава се занимавай със сваляне.

Мнението беше редактирано от Иван Благов на 01.11.15 21:51.

03.11.15
21:18

Мен ме притеснява това че от тези килограми не малка чат са и мазнините искам точно тях да изчистя и да сваля още малко

Мнението беше редактирано от sayler на 03.11.15 21:20.

06.02.16
22:43

Здравейте започнах спазване на режим но сега мисля да почна нвд и ако може да ми помогнете с подготвянето 
Висок съм 183 тежа 75
Окб-2312
Дневна доза протеин :187гр=750kcal
75гр въглехидрати =300kcal
90гр мазнини=812
Закуска: 3 супени лъжици овесени ядки с същото количество кисело мляко/или 3 яйца на омлет или варени
След час и половина два ябълка или киви
Обяд свинска пържола на скара /пилешка пържола с салата(краставица,домат,китайско зеле или обикновенно зеле)или варен грах
Отново час и половина след обяда някакъв плод грейпфрут или ябълка
Следващото хранене 2-3 варени яйца
Вечеря същата като обяда
Обичам сиренето гледам да не ям много заради мазнините но все пак.
За обяд ям и риба скумрия но рядко защото нямам време да я приготвям.
Тренирам през ден правя кардио почти след всяка тренировка а някой дни който ми се падат почивни бяга сред природата.Приемам йохимбин преди тренировка.Естесвено не ям хляб,не ям сладко,не пия газирано.След тренировката ям по 1 банан когато се сетя.

Мнението беше редактирано от sayler на 06.02.16 22:55.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1