Предложение за тренировка за маса в гърдите?!

1. Загрявка около 5 минути.
2. Загрявка с лост и тежест на наклонена лежанка 2 х 15 - 20 повторения

3. Повдигане на щанга от наклонена пейка 2 х 10
4. Повдигане на дъмбели от наклон 2 х 12
5. Флайс с дъмбели на хоризонтална пейка 2 х 12
4. Кофички с доп тежест 2 х 10 - 12

Тъй като си знам работните тежести и това на каква тежест какви повторения бих направил, за работните серии слагам точно такава тежест, с която мога да направя 10 - 12 повторения в рамките на 45 - 50 секунди. Повторенията ги правя с бавна негативна част. Тежестта е такава, че във всяка серия достигам до отказ в рамките на времето и повторенията - е, +/- 2-3 секунди или 1-2 повторения е в рамките на допустимата грешка.
Почивките между сериите са 5 минути.

Сериите са  ти малко според мен, вдигни с по 1 серия на всяко упражнение, поне :)

Имам мускулна треска на гърдите и така, което значи, че съм се понатоварил. Съвета ми е да пробвате ако не сте пробвали това до сега. Тренировката е тежка, но кратка. Все повече не виждам смисъл от тренировки с по 20 серии за мускулна група. За организма е по-добре. Не си прецакваш системите (нервна, опорно-двигателна, ендокринна...)

18.11.15
22:15

При мен лично честичкото правене на лицеви опори много ми разви гърдите. Почти всеки ден когато ми скимне, лягам на земята и си правя по 4-5 серийки с по 20-тина повторения лицеви.
Иначе в залата гърдите ги тренирам само с хоризонтален лег и кофички с тежест, 5х3 или 5х5. От време на време правя и горен лег.

Тренировката не е чак толкова лека.
Тънките моменти са темпото на изпълнение и стигането до отказ във всяка работна серия.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 18.11.15 22:29.

За гърди правете главно лицеви и кофички (като към тях може да слагате тежест). Аз много правя и лежанката(главно правата и наклонената нагоре лежанка тоест за горна и средна част) като при всяка серия увеличавам тежестта. Правя и на един уред, който се бута напред много хубава работа върши

19.11.15
00:17

Здравей :) Моето предложение е да тренираш 6 месеца + без прекъсване и тогава да коментираме, ако имаш застой. Прекъсваш ли? Какво става? Наистина не разбирам - не си “вчерашен”?!?

Мнението беше редактирано от Dymag на 19.11.15 00:36.

Ако въпросите са до мен - Просто предлагам начин на трениране, който е различен и при мен дава резултат. Не ме болят стави, мускули и сухожилия, развивам се на сила и маса в тренираните мускулни групи. В застой не съм бил от 16 годишен. Както каза и Колето тънките моменти са няколко, но има един основен тънък момент - този да имаш смелостта да зарежеш многото серии и с това да “изложиш” на опасност гърдите.

19.11.15
12:01

Ясно - питанката в темата ме подведе и забих :) А колко пъти седмично следва да се тренират, като за не начинаещ любител, ако са изоставаща мускулна група, с предложената тренировка?

Мнението беше редактирано от Dymag на 19.11.15 12:04.

Колко пъти седмично за преодоляване застоя в развитието им, зависи от това какво е правено до сега по време на застоя. Може нищо не правейки, освен един път седмично по тази или подобна програма, да тръгнат да се развиват и застоя да се преодолее, тъй като в много случаи застоя е именно в следствие на прекаленото им натоварване от любителите трениращи. Зависи и от това какъв е застоя - в силата или в масата. Ако е в масата, то програмката си е ОК, но за сила следва да се подходи другояче. Не ми е мястото да давам рецепти като форумен доктор - направи това, по толкова, толкова пъти и ще растеш. Това са празни приказки. Вярвам в личния контакт.
Преди няколко месеца убедих едно момче да направи две от упражненията по този начин. Стоях до него и със зор прави това, което му казвах, за да види, че не е лесно, както се вижда на пръв поглед. В края на второто упражнение след като се видя, че не може да прави с тежестите, които му се искаше, си мина на стария начин, който го бе довел до застоя. Максимата “колкото повече, толкова повече” не винаги е приложима в културизма.

Мнението беше редактирано от Камен Илиев на 19.11.15 20:47.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1