Мобилност в таза

22.12.15
09:50

Здравейте , имам едно питане към хората с повече опит . Възможно ли е по-тежките клекове 100+кг и тяга 100+кг да намаляват мобилността в таза , и да водят до по-сковани стави . Става въпрос за в бойните спортове ? или просто трябва повече стречинг след клек и тяга.

Допускам, че всякакви упражнения от такъв тип биха те сковали, ако не отделяш време на стречинга, както и на движения за мобилност. Та в този контекст - възможно е.

22.12.15
19:46

Ширината при клека и повторенията имат ли общо с мобилността ? Защото сега го правя на подложка 2-3 см , ширина г/д на раменете и до доло клякам

22.12.15
20:05

Може да доведе до скованост на мускулите, не на ставите. Ставите си имат обхват на движение, който не може да бъде променен. На пълния обхват на движение на ставата обаче пречи дължината на мускулите и връзките, която разбира се е в пряка връзка с това какви дейности извършваш ежедневно.Ако обхвата на движение ти е по-важен от работните килограми на базови движения,редно е да съобразиш вида на тренировките си.

Всъщност мобилноста ти е доста важна за големите щанги... виж щангистите, които вдигат големи щанги благодарение на добрата си техника ( дължаща се на добра мобилност ). Хубаво е да се прави стречинг на всички структури.... дори една скованост в раменния пояс ще ти пречи на клека....

22.12.15
22:34

хмм , а тогава какво ще кажете за отлючен и заключен таз , това не идва ли от отключването на тазобедрените стави , както го наричат в залите ? Какви тренировки да правя отностно клек и тяга ? В момента тренировката ми е нисък обем с по големи работни кг , това минус ли е , или всичко идва от крайната фаза - стречинга след тренировка , която включва тези две упражнения

Тягата и клека са упражнения за малки повторения според мен... 4-6повторения в работните серии като максимум (ако става дума за културистично трениране ). Нападите и аддуктор машината са доста добри стречинг упражнения + познатия стречинг разбира се ( при него ти е доста важно дишането! ). Също така погледни в тубата доста специфични упражнения за мобилност на целия гръбначен стълб.

Carbohydrate

23.12.15
12:14

казано от Слай на 22.12.15, 09:50:

Здравейте , имам едно питане към хората с повече опит . Възможно ли е по-тежките клекове 100+кг и тяга 100+кг да намаляват мобилността в таза , и да водят до по-сковани стави . Става въпрос за в бойните спортове ? или просто трябва повече стречинг след клек и тяга.

Една от съставящити на тренировките е точно стречинга, гимнастиката, така, че въпроса ти има смисъл, само когато правиш половинчати тренировки...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1