Няколко въпроса от начинаещ ентусиаст.

08.01.16
15:15

Здравейте! Имам няколко въпроса до дамите които са по-запознати.
Тежа 68 кг и съм висока 180.
Отскоро започнах да тренирам по програма 3 дни в седмицата (гърди/бицепс, гръб/трицепс, крака/рамо)
Имам доста подкожни мазнини, които трябва да изгоря.
Старая се да спазвам някакъв режим и да се храня здравословно като съм се абстрахирала от сладко,газирано,тестяно.

Не знам как да си изчисля калорийния баланс и като цяло по колко да приемам от храните.
Ставам късно - към 11 12 и закусвам в 1 примерно и не знам дали това е проблем.
Преди тренировка пия л-карнитин и правя 15 20 мин пътека а след трен пия суроватъчен протеин, но не знам дали това изобщо е нужно.
Няколко пъти в седмица се “пречиствам” със зелен чай Сание.
Искам да изгоря мазнините и след това да си оформям тялото- как трябва да стане това? Първо като за начало да правя само кардио ли? Или пак да си тренирам и по програмата? Как да изгоря мазнините?
Наистина ще се радвам ако някой ми помогне.

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 08.01.16 15:28.

Колко пъти на ден се храниш, правиш ли някакво кардио ?

08.01.16
21:40

Да написала съм че бягам преди и след тренировката ми, също и ходя да бягам като е хубаво времето.
Храня се около 3 пъти на ден - + 1 2 леки хранения като 1 плод например

08.01.16
22:11

Здравей и добре дошла!
Виждам, че си имала дневник преди и ми е интересно на колко години си. За 1 година си качила 8 кг тегло и цели 3 см ръст, предполагам си още ученичка.
Как си избра програмата и с каква цел? Хубаво е да си водиш дневник, защото така повърхностно, никой нищо сериозно не може да ти каже.

Имам доста подкожни мазнини, които трябва да изгоря.

Теглото ти не е никак високо спрямо ръста, спокойно може да си над 70 кг. Би било добре да сложиш снимка и да видим има ли наистина з акакво да се притесняваш.

Ставам късно - към 11 12 и закусвам в 1 примерно и не знам дали това е проблем.

А какво го налага? Може ли да се промени този режим? Със сигурност е проблем-всяко нарушение на денонощния ритъм и съня си оказва влияние на хормоналния профил.

Няколко пъти в седмица се “пречиствам” със зелен чай Сание.

Това с каква цел?

09.01.16
02:41

казано от Queen Cobra на 08.01.16, 22:11:

Здравей и добре дошла!
Виждам, че си имала дневник преди и ми е интересно на колко години си. За 1 година си качила 8 кг тегло и цели 3 см ръст, предполагам си още ученичка.
Как си избра програмата и с каква цел? Хубаво е да си водиш дневник, защото така повърхностно, никой нищо сериозно не може да ти каже.

Имам доста подкожни мазнини, които трябва да изгоря.

Теглото ти не е никак високо спрямо ръста, спокойно може да си над 70 кг. Би било добре да сложиш снимка и да видим има ли наистина з акакво да се притесняваш.

Ставам късно - към 11 12 и закусвам в 1 примерно и не знам дали това е проблем.

А какво го налага? Може ли да се промени този режим? Със сигурност е проблем-всяко нарушение на денонощния ритъм и съня си оказва влияние на хормоналния профил.

Няколко пъти в седмица се “пречиствам” със зелен чай Сание.

Това с каква цел?

Здравей!
Не знам как да изтрия стария дневник и да си направя нов - тогава също опитах но без успех. Бях ученичка тогава като го правих сега съм студентка.
Основно натрупванията са в областта на бедрата и таза.
Относно ставането късно - лесно мога да го променя, старая се - понякога не се получава заради работите които върша до късно.
Чая го пия с цел пречистване-казаха ми че е добре да се прави 1 2 пъти на седмица.

Като цяло не знам какъв режим на хранене да започна - приближавам се към НВД но пак не съвсем заради ограничен бюджет и това,че не живея сама за да си готвя отделно :(
А за добавките някой запознат ли е? Дали може тези 2те да се приемат заедно и нещо особено, което трябва да знам?

Благодаря ви много за отговорите :)

09.01.16
02:47

Забравих да отбележа че доста голям проблем ми е пиенето на вода- просто не ми се пие и не мога да се насилвам да пия.... Знам че трябва да пия много но на ден изпивам максимум 500мл + 1 2 кафета ... А гледам да избягвам натурални сокове и т.н.

09.01.16
12:34

казано от Never Give Up на 08.01.16, 15:15:

Не знам как да си изчисля калорийния баланс и като цяло по колко да приемам от храните.

- Прочети. Статиите и темите са стотици (буквално)! Горе в дясно има търсачка

казано от Never Give Up на 08.01.16, 15:15:

Ставам късно - към 11 12 и закусвам в 1 примерно и не знам дали това е проблем.

- Не е.

казано от Never Give Up на 08.01.16, 15:15:

Преди тренировка пия л-карнитин и правя 15 20 мин пътека а след трен пия суроватъчен протеин, но не знам дали това изобщо е нужно.

- Нужно? Едва ли.
- Помага ли? - да.
- Задължително ли е? - Не.

казано от Never Give Up на 08.01.16, 15:15:

Искам да изгоря мазнините и след това да си оформям тялото- как трябва да стане това? Първо като за начало да правя само кардио ли? Или пак да си тренирам и по програмата? Как да изгоря мазнините?

Комбинирай ги.

09.01.16
17:59

Благодаря ти!
Ще се радвам да чуя и други мнения :)))

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1