Нов съм, търся съвети

08.01.16
18:54

Здравей те, казвам се Георги на 27г и имам няколко въпроса:

От скоро (2 седмици) си взех щанга и дънбели и започнах да тренирам в къщи. Нека ви обясня какво правя и евентуално да ме ориентирате къде бъркам и какво да променя.
В момента съм 92кг 170см.
С щангата за бицепс правя 3 серии по 10 повторения с 33кг.
За гърди правя 3 серии по 15 повторения с 43кг пак с щангата.
За рамо с дъмбелите правя 3 серии по 10 повторения с 10кг (като разпервам ръце със свити лакти до нивото на раменете).
Това всеки ден.
Съвсем начинаещ съм, така, че ако звуча смешно моля да ме извините.
Поздрави.

Здрасти, Георги!

Това дневник ли ще бъде?

Не е ОК да изключваш от тренировката си големи мускулни групи като крака и гръб.
Също така не виждам смисъл да правиш тази тренировка всеки ден.

Ориентирай се към тренировки за цялото тяло и наблягай на крака, гърди и гръб, рамене. На този етап няма смисъл да тренираш отделно бицепси/трицепси и като цяло по-малките мускулни групи.

Заучи техниката на движения като клек с дъМбели (предполагам, че нямаш стойка за клек вкъщи), български клек, напади, мъртва тяга (с дъмбели или щанга), гребане с дъмбели, раменна преса. Имаш ли лост, за да се набираш? Можеш понякога да ходиш навън на някоя успоредка и да правиш набирания, кофички.

Ползвай търсачката в сайта - има немалко информация за подобни тренировки, както под формата на статии, така и като съвети във форума от по-редовните потребители.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1