Въпрос при кардио и НВД - резултати за 3 седмици

09.01.16
17:04

Здравейте, приятели.
Имам много важно състезание, така да го кажем и трябва да смъкна 4 кг за около месец.
Висока съм 168, 54 кг.
Тренирам всеки ден по 40мин - 1 час кардио, като 4 дена включвам и силови тренировки, повече повторения с малко кг.
Спазвам диета, без въглехидрати. Не ям хляб и месо, сладкото съм го спряла напълно от 3 дена, то ми беше проблем, но вземам малинови кетони и Л-карнитин и вече не ми се иска толкова. Плодове също не ям освен грейпфрут и лимони, рядко ябълки. Имам гастрит и не мога да ям салати като айсберг, защото много ме боли. Сол не използвам от много време. Белтъчините които ям са яйца и извара. Киселото мляко също го спрях, защото имам чувството,че се подувам. Приемам на ден около 1000ксал, не защото не искам, а заради гастрита, имам много проблеми и съм си направила 5 малки хранения, които не надвишават тези калории. И така ми е ок.
Та въпроса ми е, тренирам, но не свалям засега. Знам, че трябва постоянство и не се насилвам да ги сваля бързо.
Работя 3 дена в седмицата вечер, но не ям след 7 часа вечерта. Общо взето, пазя режими от 4-5 години.
Колко време трябва да мине, за да се видят някакви резултати? Питам попринцип.
Въпросът ми е, може ли да задържам някаква вода, или се натоварват мускулите и за това тежа повече?

Темата беше редактирана от Snow White на 09.01.16 17:10.

09.01.16
20:43

според мен не сваляш защото
- ядеш малко, а тренираш много!

Сега може да ти звучи налудничево, а и едва ли някой ще се съгласи с това което казвам, но държах да го напиша, а ти едва ли ще се вслушаш.

пп: а и изключването напълно на солта е голяма грешка (да не кажа глупост)

Carbohydrate

09.01.16
21:13

Например, за твоето ежедневие в сегашна състояние ( работа, почивка и т.н. - режим), ти трябват 1500 ккал. за да поддържаш своето тегло. 1500 ккал са 166 гр. мазнина ( 1гр. мазнина = 9 ккал). Значи, ако изобщо не ядеш, за 30 дена ще отслабнеш с 30*0,166 кг = 5 кг.
Ако не ядеш и тренираш още, ще отслабнеш с 5 кг + кг от изхарчени ккалории.
От биологията ние знаем, че храната за организъма е само въглехидрат, който в организъма е запасен под формата на гликоген. Та, когато ние извършвами работа, то харчим от този гликоген, който е запасен в мускулите и черния дроб. Като количество е около 120 гр., според това, което пишат). При интензивна работа, когато дишаме силно и пулса е около 120 уд./мин., гликогена ни стига за 40 мин. време. След това почваме да горим само! и само! мазнини, които се разграждат до въглехидрат отново ( за това е хубаво да пием вода, защото разграждането, както и образуването на мазнини е свързано с определено кол. вода)
Това е малко за процеса.
Когато ние тренираме, ние харчим гликоген от мускулите, които го взимат от запаса от черният дроб, а той на своя ред, го попълва от храна, ако я има в червата или от мастните депа. От тук можем да направим доста изводи:
- след тренировка запаса от гликоген се попълва;
- ако сме изхарчили доста гликоген и храната в червата не стига, то почваме интензивно да горим мазнини ( мазнините се горят и при не изчерпан запас от гликоген т.к. има мускулни влакна, които работят само за сметка на окисление на мазнини;
- ако изядем повече количество храна, от колкото сме изхабили гликоген в момента, то излишната храна се трупа на мастни депа в организъма;
- и т.н.
Не е толково просто, колкото е написано, защото това зависи от конкретния организъм - в какво състояние е в момента... Но общата картина е тази. За това има и специално хранене при трениращите хора, защото за всеки спорт си има своите изисквания....За намаляването на мастните депа на организъма се изисква калориен дефицит, например, ако за твоето ежидневие ти е необходимо 1500 ккал., то 1200 ккал на ден ще ти са добре дошли, за да намаляваш тези депа и да не се чувстваш зле.
Има и нещо друго важно. Има значение колко често и кога ядеш, както и какво. Например, след тренировка си изхарчила някакво количество този гликоген, той ще се допълни от запаса от черния дроб, а той....?...аха, тук си спомняме, че тренировките се провеждат 1/ 1,5 ч. след последно ядене.....и ако! след тренировка ние не ядем поне 1 час, то от забързания метаболизъм от тренировката ние още 1 час поне след тренировка ще харчим калории, а те ще се попълват от мастните депа! Тук има един нюанс. Ако изядем нещо веднага след тренировка, то окислението на мазнини ще спре ( според изследванията на Селуянов В.Н.)..
и т.н.
Значи пътя е такъв, горе-долу, за намаляването на мастните депа:
Рационално хранене ( трябва да присътстват всички микро и макро нутриенти - белтъчини, мазнини и въглехидрати, витамини и минерали), редовно хранене, често и на малки порцийки, които са подбрани според ежедневието ни.....и т.н. ....Не ми се пише повече)))))....успех!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1