Хранителни добавки по време на чистене

09.01.16
18:27

Здравейте,

макар, че сме по средата (или началото) на зимния период, мисля да започна изчистването. Това ми е може би 3 или 4 период на чистене. Това, което обикновенно се случва е, през първите 4-5 седмици избухвам от към чистене, но след това леко по леко резултатите започват да намаляват значително, чак идва момент, в който усещам, че вече не чистя. Даже по едно време си мислих да започна цикъл със лек стероид, но нищо в живота си не съм постигнал по лекия път, защо да започна сега. Това, което правя по принцип е да намалявам приблизителния си калориен баланс (приблизително 2700 калории за мойте 66 килограта и 1,68 височина) с 500 калории в началото и 1000 калории в пиковия момент на периода. Мисля, че всеки би се съгласил, че най-важният момент на всеки спортист (или просто любител) по време на чистене е да запази колкото се може повече мускулна маса, така, че не мога да направя по-голям дефицит от 1000 калории. Тренировката ми е стандартна, тежки базови упражнения в комбинация с някои по-изолиращи и след тренировката кардио около 20 минути или интервално или монотонно тичане, за разнообразие. А хранителните добавки задължително включват бцаа и протеин и обикновено взимам и детонатрол на марката Амикс. Но явно нещо не се получава, защото стигам до 11-12% и усещам, че много бавно чистя след това и вече идва време за периода за качване и спирам. Но сега съм си обещал, че няма да спра докато не стигна перфектният, в мойте очи, процент мазнини.

Но както Айнщайн е казал “Само глупакът прави едно и също нещо и очаква различни резултати”. Мисля че от към храна съм добре, тренировката не виждам как може да я променя и остава да пробвам с някакви нови добавки. Искам да започна нещо по необичайно от обикновените термогенни формули. Примерно, това, което съм замислил е комбинация на Йохимбин, Синефрин и Тирозин.

Та, отворен съм за други предложения от към “рецепти” за фетбърнъри, които може би не съм се сещал или дори чувал досега. Ако някой има такива, бих се радвал да чуя. Не искам да губя твърде много време в чистене, тъй като колкото повече чистя, толкова повече мускулна маса горя.

Поздрави.

09.01.16
20:25

Някакси на тези 66кг. не виждам какви мазнини би чистил. Това тегло за един трениращ ми се вижда малко. А ако отслабваш още, дали би било здравословно да си примерно 60кг. на този ръст.
Все пак ако ще чистиш, орязването на 500кал. ми се вижда твърде рязко. Премахни в началото не повече от 200- 300кал.
А накрая да орежеш общо 1000кал. също ми се вижда твърде крайно и нездравословно. Щом ако наистина баланса ти е 2700кал. като извадиш от него 1000кал. Кво’ получаваме- 1700кал. дневен прием. Това според мен са супер малко калории за мъж. А като сметнем, че спортуваш редовно (изразходваш доста калории) такъв малък прием не е добра опция.
Поне аз съм на това мнение.
А ако говорим за добавките. Доволен съм от комбинацията между Синефрин и Йохимбин + Зелен чай от време на време.

09.01.16
20:56

и според мен сваляш калориите прекалено много и по-важното - прекалено рязко. Това мисля, че е причината да циклиш и на едно място

иначе за комбинация от добавки на мен ми харесва:
- ALCAR
- ALA
- Yohimbine
- CLA
- Екстракт от зелен чай и/или кофеин (не гледай на тях като на взаимно заменими!)

Мнението беше редактирано от Fallen на 09.01.16 20:56.

10.01.16
00:43

Благодаря за бързата реакция. В отношение на тегло/височина, съм бил и 52 килограм, и 78 килограма. Нито един от двата момента не е бил наистина пиков. От към мускулна маса сега съм доволен (засега) за това искам да си фокусирам вниманието върху процента мазнини. Не се стремя към огромни размери, за това мисля, че при моето състояние 65 килограма при 10% мазнини е, нека кажем перфектно, поне за мен. Така, че факта да сваля 3-4 килограма мазнина сега не ме притеснява.

За храненето сте прави и това се опитвам да направя, по-плавно да свалям калориите и после по-бавно да ги качвам. Но някак си ме домързя да пиша точния процес. А калорииния баланс е примерен. По него се движа по моя преценка, въобще не съм сигурен дали съм дори близо до истинския баланс. Бях няколко пъти до един псевдо диетолекарски кабинет, в който ползват една машина за измерване на мазнини и други измерения на човешкото тяло и на нея показа, че калорииния ми баланс бил 3600.  Някак си ми е твърде несериозно и нереално това число. Ако при моите килограми е толкова, то на 100 килограмов човек, трябва да 6000.

Относно предложените вариант за стак и двата варианта ми звучат интересни, като при вторият вариант има добавки, които никога даже не бих си помислил да ги прибавя към стака си, но ще проуча повече за тях! благодаря за предложенията.

За да работи добре един стак е нужно да избереш съставки, които да се допълват и подсилват.

Така например, зеленият чай засилва ефекта на вещества като ефедрин, синефрин и йохимбин. Основният катехин в зеленият чат /EGCG/ има свой собствен принос върху метаболитните процеси, но също така засилва и действието на кофеина, но от друга страна кофеинът го изчерпва.

Един стабилен термогенен стак би изглеждал така: кофеин, синефрин, йохимбин и зелен чай.

Ако не искаш да изпържваш прекалено много нервната си система, тогава премахни поне кофеина.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1