Колко дни седмично да тренирам?

Искам да попитам колко дена в седмицата е нормално да се тренира . Четох тук доста коментари,че 3,4 дена са достатъчно,понеже мускулите имат нужда от почивка.. да това го знам,но аз съм доста пълен и искам да попитам ще пречи ли на организма ми и ще вреди ли по някакъв начин в дните за почивка да правя само кардио . Примерно 10 15 минути на пътеката и скачане на въже без да намесвам силовите упражнения. Иначе програмата ми е такава :

1. гръб+бицепс+корем
2.рамо
3.почивка
4.гърди+трицепс
5.крака+корем+кардио
6.бицепс+предмишница+кардио
7.почивка

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 15.01.16 23:15.

Това, което си написал, не е програма а просто един сплит, който без да знаем какви упражнения, по колко серии и повторения правиш нищо не значи. Хубаво е към тази програма да има и един хранителен режим с отрицателен калориен баланс, иначе само си губиш времето, ако ще и по 2 пъти на ден да тренираш.

15.01.16
23:22

Доста пълен също не говори много, но ако имаш доста излишни килограми, може би трябва да си щадиш ставите от стреса, който се предизвиква от бягане и скачане на въже. Аз лично свалих доста мазнини без да правя, т.нар. кардио дейности, стига да си нагодиш добре тренировъчната програма и хранителния режим.

На 21 години съм. 178-9 см съм. 120 кг . Не мисля,че се чувствам претоварен,за килограмите съм си доста подвижен и не виждам проблеми. Смятам си калорийте и знам кога се приемат протеини и кога въглехидрати. Въпросът ми беше съвсем друг. Дали е проблем през почивните дни да правя кардио без силови упражнения и вредя ли си по този начин? (пак казвам не се чувствам изтощен и изцеден,просто искам да се движа)

cRossfit

16.01.16
11:10

Според мен не е грешка да правиш кардио в почивните си дни.

Даже е желателно, ако имаш възможност,  най-добре сутрин на гладно и хапване 30 мин след кардиото ! Забелязах, че почивката ти е на 3 и 7 ден от седмицата, като 5 6 7 ден ти се струпват 3 кардио тренировки. Измести  кардиото от ден 5 или 6 в ден 1. Мисля, че така ще е по-добре. Другото което можеш да направиш е постепенно да увеличаваш кардиото, първа седмица 15 мин, втора 20, трета 30 и така :) Успех !

Благодаря за мненията.

Според мен с тази програма няма да свалиш много и резултата ще е пренебрежимо малък. Опитай да тренираш крака поне 3 пъти седмично (клек, полу клек, скоци, стъпване на степер със тежест зад врата) и дори в твоя случай смятам че е редно да правиш тренировки за цяло тяло. Вместо изолирани групи по дни.

Бърпита, лицеви опори, набиране (в началото с ласитк), кофички, коремни преси, със щанги има доста хубави упражнения.

Идеята е всеки път да завършваш с мокра фланелка фитнеса. Успех!

26.01.16
00:10

Модерация: Писането на български език в този форум е задължително!
Мнение без връзка с темата!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.01.16 07:50.

Любомир,благодаря !

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1