Хранителен режим за мускулна маса

19.01.16
19:22

Здравейте, аз съм на 15 и съм 60 кг. 188см Напоследък доста отслабнах и това е защото спрях да приемам необходимите за деня ми калории. Започнах да ходя на фитнес от една седмица и искам да натрупам мускулна маса. Ето го и моят режим.
СУТРИН: 400грама кисело мляко (обезмаслено)  или някакъв плод
ОБЕД:Две филии пълнозърнест хляб и домашна супа
След тренировка: салата и месо или плодове
Вечер:3 варени яйца (махам само на 2 от тях жълтъка) и салата плюс малко луканка. Моля дайте съвети ще съм много благодарен :)

20.01.16
12:39

Вместо кисело мляко може да си вземеш извара с банан, ако имаш блендер още по-добре, пасираш ги и става като крем. Яж повече яйца например добави още едно сега, след 15 дни още едно и така докато станат 7-8 поне и не изхвърляй жълтъците те са богати на полезни мазнини, които са ти нужни. Също така вкарай повече въглехидрати от ориз или други варива и картофи.

20.01.16
16:36

казано от Aesthetic Un на 20.01.16, 12:39:

Вместо кисело мляко може да си вземеш извара с банан, ако имаш блендер още по-добре, пасираш ги и става като крем. Яж повече яйца например добави още едно сега, след 15 дни още едно и така докато станат 7-8 поне и не изхвърляй жълтъците те са богати на полезни мазнини, които са ти нужни. Също така вкарай повече въглехидрати от ориз или други варива и картофи.

А варените яйца с какво да ги комбинирам?  Салата от домати става ли

Мнението беше редактирано от Сашо Иванов на 20.01.16 17:06.

20.01.16
17:39

казано от Сашо Иванов на 20.01.16, 16:36:

казано от Aesthetic Un на 20.01.16, 12:39:

Вместо кисело мляко може да си вземеш извара с банан, ако имаш блендер още по-добре, пасираш ги и става като крем. Яж повече яйца например добави още едно сега, след 15 дни още едно и така докато станат 7-8 поне и не изхвърляй жълтъците те са богати на полезни мазнини, които са ти нужни. Също така вкарай повече въглехидрати от ориз или други варива и картофи.

А варените яйца с какво да ги комбинирам?  Салата от домати става ли

Аз лично си ги правя на омлет за закуска, добавям им или малко сирене, или кашкавал. Иначе няма никакъв проблем да ги ядеш варени в салата от домати и други зеленчуци.

20.01.16
17:43

казано от Aesthetic Un на 20.01.16, 17:39:

казано от Сашо Иванов на 20.01.16, 16:36:

казано от Aesthetic Un на 20.01.16, 12:39:

Вместо кисело мляко може да си вземеш извара с банан, ако имаш блендер още по-добре, пасираш ги и става като крем. Яж повече яйца например добави още едно сега, след 15 дни още едно и така докато станат 7-8 поне и не изхвърляй жълтъците те са богати на полезни мазнини, които са ти нужни. Също така вкарай повече въглехидрати от ориз или други варива и картофи.

А варените яйца с какво да ги комбинирам?  Салата от домати става ли

Аз лично си ги правя на омлет за закуска, добавям им или малко сирене, или кашкавал. Иначе няма никакъв проблем да ги ядеш варени в салата от домати и други зеленчуци.

A луканката става ли?

20.01.16
17:50

Ти не ядеш нищо, най-много да свалиш още с това хранене. Значи или месо ядеш или плодове - WTF ???
Стани сутрин, направи си една стабилна закуска(около 700-800ккал си е стабилна за теб), след това повтори още един-два пъти и си готов. Не дръж на това дали ще ядеш някаква вафла или пък няма да си набавиш достатъчно протеин според някоя статия , или нещо такова. На твоите години това ти е последна грижа.
Класика си е овесени ядки с мляко + няколко яйца за закуска. Примерно 100гр овесени ядки с 400гр кисело мляко + 3 яйца са ти към 850ккал и отгоре, зависи колко големи са яйцата. Като хапнеш малко месо през деня + каквото има във вас и вече си готов. Много важно е да кажеш с какъв бюджет разполагаш :)

20.01.16
19:41

казано от satisfaction на 20.01.16, 17:50:

Ти не ядеш нищо, най-много да свалиш още с това хранене. Значи или месо ядеш или плодове - WTF ???
Стани сутрин, направи си една стабилна закуска(около 700-800ккал си е стабилна за теб), след това повтори още един-два пъти и си готов. Не дръж на това дали ще ядеш някаква вафла или пък няма да си набавиш достатъчно протеин според някоя статия , или нещо такова. На твоите години това ти е последна грижа.
Класика си е овесени ядки с мляко + няколко яйца за закуска. Примерно 100гр овесени ядки с 400гр кисело мляко + 3 яйца са ти към 850ккал и отгоре, зависи колко големи са яйцата. Като хапнеш малко месо през деня + каквото има във вас и вече си готов. Много важно е да кажеш с какъв бюджет разполагаш :)

Еми бюджета ми е доста стабилен
Сандвичи сутрин добър вариант ли са ако е домашен (задавам глупаеи въпроси но съм новак и ми трябват съвети)

Мнението беше редактирано от Сашо Иванов на 20.01.16 19:42.

20.01.16
23:32

След като имаш възможности, значи си доста по-напред от голяма част от хората :) Това е хубаво, но вече всичко зависи от теб.

Когато си избираш храна, се питай дали ти доставя нужното количество калории, дали има достатъчно протеин в нея и, разбира се, дали ти е вкусна :)
Тази тема ти е едно страхотно начало, така че прочети я, опитай се да съставиш някакъв режим и пиши пак http://www.bb-team.org/forums/viewthread/49742

Аз пак ти казвам, че нямаш нужда от нещо, което да спазваш 1 към 1 на твоите години. Просто си направи 2 стабилни хранения на ден, които да си спазваш, като спокойно може дори всеки ден да сменяш храната, като гледаш като калории и качество да е д/г еднаква. Дадох ти пример за някаква закуска, защото е доста бърза и лесна за правене и хубава :) Спокойно може да ядеш и всичко друго, което е описано в темата. Друго такова хранене може да ти бъде 100гр ориз с 200гр месо, примерно. Така ще имаш около 1500-1800ккал вече, зависи какво е месото(пилешко/свинско), които + храната, която имаш във вас, ще са ти достатъчни.
Направи си дневник, следи какво правиш и като усетиш(най-вероятно след няколко месеца), че спираш да качваш с тази храна, започваш да увеличаваш.

21.01.16
15:24

казано от satisfaction на 20.01.16, 23:32:

След като имаш възможности, значи си доста по-напред от голяма част от хората :) Това е хубаво, но вече всичко зависи от теб.

Когато си избираш храна, се питай дали ти доставя нужното количество калории, дали има достатъчно протеин в нея и, разбира се, дали ти е вкусна :)
Тази тема ти е едно страхотно начало, така че прочети я, опитай се да съставиш някакъв режим и пиши пак http://www.bb-team.org/forums/viewthread/49742

Аз пак ти казвам, че нямаш нужда от нещо, което да спазваш 1 към 1 на твоите години. Просто си направи 2 стабилни хранения на ден, които да си спазваш, като спокойно може дори всеки ден да сменяш храната, като гледаш като калории и качество да е д/г еднаква. Дадох ти пример за някаква закуска, защото е доста бърза и лесна за правене и хубава :) Спокойно може да ядеш и всичко друго, което е описано в темата. Друго такова хранене може да ти бъде 100гр ориз с 200гр месо, примерно. Така ще имаш около 1500-1800ккал вече, зависи какво е месото(пилешко/свинско), които + храната, която имаш във вас, ще са ти достатъчни.
Направи си дневник, следи какво правиш и като усетиш(най-вероятно след няколко месеца), че спираш да качваш с тази храна, започваш да увеличаваш.

Мерси много

25.01.16
14:58

Горе долу успях да си създам някакъв режим :
Сутрин: овесени ядки и 400грама кисело мляко и банан
Обяд: 2 филии пълнозърнест хляб домашна супа и салата
След тренировка:100грама извара и луканка
Вечеря:3 варени яйца салата от домати

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 25.01.16 15:00.

Я вземи да сложиш нещо в чинията, че с тия похапвания като първокласник не знам как ще станат нещата. :)
Обядът е особено впечатляващ... (giggle) ...супа с малко хляб. Дай малко по-сериозно.

Към всичко това добави сирене, кашкавал, масло, сурови ядки, маслини и зехтин... и още доста мръвки.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 25.01.16 15:10.

25.01.16
15:11

казано от Кольо Пияндето на 25.01.16, 15:10:

Я вземи да сложиш нещо в чинията, че с тия похапвания като първокласник не знам как ще станат нещата. :)
Обядът е особено впечатляващ... (giggle) ...супа с малко хляб. Дай малко по-сериозно.

Към всичко това добави сирене, кашкавал, масло, сурови ядки, маслини и зехтин... и още доста мръвки.

А друго да променям ли

25.01.16
18:23

казано от Сашо Иванов на 25.01.16, 15:11:

казано от Кольо Пияндето на 25.01.16, 15:10:

Я вземи да сложиш нещо в чинията, че с тия похапвания като първокласник не знам как ще станат нещата. :)
Обядът е особено впечатляващ... (giggle) ...супа с малко хляб. Дай малко по-сериозно.

Към всичко това добави сирене, кашкавал, масло, сурови ядки, маслини и зехтин... и още доста мръвки.

А друго да променям ли

Да увелича ли храната вечер и закуската ми добра ли е?

25.01.16
22:18

[quote author=”Сашо Иванов”]
Здравейте, искам да попитам какво е хубаво да се яде в училище. Във вкъщи ям стабилно за закуска но когато огладнея си взимам бисквити белвита. Добър вариант ли са??

Вчера пробвах тази рецепта - http://www.bb-team.org/articles/5087_nauchi-se-da-gotvish-palachinkite-na-roni и ми се струва, че е перфектна за твоята нужда - става лесно и бързо, няма да ти се подиграват, че носиш домашна манджа в даскало, по-добра от купешките изделия, може да разнообразяваш с различни плънки, а е хубава и без плънка, сладък начин да си пробуташ дневната доза от досадните яйца. :D 2 кокоши яйца на 1 добре узрял банан. Купи си пакет от 100 или 200 наелонови торбички по 1 или 2 литра от някой супер, да пренасяш палачинките в тях.

25.01.16
23:02

Здравей, аз 12-ти клас бях 60 кила, почнах да тренирам и да ям по диета 2 месеца преди абитурентския. На него бях 75 кила(малко се бях пренавил хах), затова и качих повечко мазнинки.С две думи, не съм бил много по-различен от теб, затова ще се опитам да ти дам няколко съвета.Като за начало се опитай да ставаш по-рано(като за първа смяна), така до 11 часа вечерта имаш 16 часа време, като разделиш храненията и ако приемем че ти трябват 2000 калории ти стават 400кал(тва са ти 2-3 филии хляб и 1 пържола)на ядене през 3 часа, което си е постижимо.Не си споменал, но недей да мислиш за добавки.На твоите килограми можеш да си набавиш всички вещества без проблем.Забелязвал съм също, че като си разпиша храните за деня предварително, ям повече и ги спазвам, отколкото като ям каквото дойде.Другия плюс, е че ще можеш да съгласуваш с това какво се готви в вас(гледам че хапваш хляб, въглехидрата няма да ти е проблем, гледай да имаш извара постоянно в вас, разучи я и в комбинации с различни храни за да не ти е суха, примерно плодове).Вафли и такива сладки подобни хапвай, но по-малко, не толкова че ще надебелееш а за да изградиш навика от рано(същото и за зеленчуците, не е задължително да е салата и само морков или краставица също е ок - това за навика).И последно, като цяло менюто на един човек, особено на твоята възраст, не е много разнообразно, затова си записвай храните и срещу тях калории/протеин/въгл/мазнини, това ще ти помогне при съставянето на диета и ще видиш че 400 кал(70гр бадеми) на ядене, не са толкова много :) Дано да съм ти бил полезен. Поздрави

Мнението беше редактирано от 5ър на 25.01.16 23:07.

26.01.16
14:12

казано от 5ър на 25.01.16, 23:02:

Здравей, аз 12-ти клас бях 60 кила, почнах да тренирам и да ям по диета 2 месеца преди абитурентския....

Мерси за добрата информация. И да доста си ми полезен :)

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.01.16 14:40.

26.01.16
14:13

казано от Debel Lebed на 25.01.16, 22:18:

Вчера пробвах тази рецепта - http://www.bb-team.org/articles/5087_nauchi-se-da-gotvish-palachinkite-na-roni и ми се струва, че е перфектна за твоята нужда...

Благодаря много

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.01.16 14:40.

26.01.16
14:37

Модерация: Мнение без връзка с темата!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.01.16 14:38.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1