Проблем при гърди бицепс и въпрос относно ВР

22.01.16
23:50

Здравейте на всички трениращи, след дълга пауза започнах отново да тренирам на пълна пара но имам проблем. Изостават ми гърдите и бицепса. Затова започнах да правя промени в седмичния сплит и упражненията и с бицепса малко напреднах но гърдите изостават. Това което направих преди месец и продължава до сега е че ги преместих като първи ден в седмицата след почивен ден изолирах ги сами понякога правя и корем с тях. Програмата ми е следната

1. Гърди, Корем;

2. Гръб;

3. Почивка

4. Рамо, Трапец, Корем;

5. Ръце;

6. Крака;

7. Почивка;

Като гърдите обичайно ги тренирам по следния начин:

1. Полу лег с дъмбели 3 x 6-8

2. Лежанка с лост    3 x 6-8

3. Флайс            3 x 10

4. Кросоувър        3 x 10

Освен храната приемам Глутамин, Креатин и Протеин.

Също така се замислям дали е правилно това че съм на въглехидратна ротация, при положение че имам малко мазнини за чистене, като надеждата ми е че в процеса на качване на мускул ще се изчистят.
2 Ниско въглехидратни дни

3 Средно въглехидратни дни

2 Високо въглехидратни дни

Всяко позитивно мнение би помогнало,

Благодаря че отделихте време да прочетете питането ми! :) :)

23.01.16
10:38

Здравей!
Относно тренировката за гърди - аз бих сложил лежанката като първо упражнение с 3-4 загряващи серии и 4 работни по 8 повторения. След това полулега с дъмбелите 4x8, а флайса ката последно упражнение 3x8. Кросоувъра бих го махнал.

23.01.16
11:30

Всъщност нищо не ти изостава, просто искаш големи гърди и бицепси, без дори да знаеш защо :)

23.01.16
14:29

Определено мога да кажа че знам защо! Всеки човек си поставя различни цели спрямо неговия идеал за тяло сила и така нататък, при мен това е с гърдите и бицепса. Освен това като съотношение гърдите са ми по малки в сравнение с останалите мускулни групи, и нямам особен напредък при увеличаването на тежестите във времето както при гърба и краката примерно. Определено не оправдават очакваните резултати.

23.01.16
15:38

Добре, да го кажа по друг начин. Колко тяга дърпаш и с колко клякаш ? А лежанката колко ти е ?
Дай снимка на тия крака и гръб, да видим колко пък толкова са дръпнали пред гърдите.

ПП: Никакво заяждане, пич. Искам просто да ти помогна и се опитвам да ти кажа, че не си се ориентирал правилно.

23.01.16
21:37

Може да ги тренираш по 2 пъти или с промяна на сплита на бутащи/дърпащи/крака/почивка или 1. гърди/бицепс 2.гръб 3.почивка 4.гърди 5.рамо трицепс 6.крака 7.почивка като правиш по 3 упражнения за гърдите в тренировка, така общо ще си правил по 6 по-тежки упражнения за седмица.

Мнението беше редактирано от Aesthetic Un на 23.01.16 21:37.

23.01.16
22:47

Мерси за съвета, хареса ми идеята да ги тренирам два пъти, но кое мислиш че е по удачно да тренирам гърди бицепс и рамо трицепс или трицепса със гръб и защо? Принципно с рамото вкарвам и 1 - 2 упражнения за трапец и корем.

24.01.16
00:27

казано от Georgi Krustev на 23.01.16, 22:47:

Мерси за съвета, хареса ми идеята да ги тренирам два пъти, но кое мислиш че е по удачно да тренирам гърди бицепс и рамо трицепс или трицепса със гръб и защо? Принципно с рамото вкарвам и 1 - 2 упражнения за трапец и корем.

Най-добре прави рамо с трицепс. Рамото и трицепса са по-малки мускулни групи и нямат нужда от толкова упражнения, колкото гърба. А за гърдите бих ти препоръчал да пускаш бавно и негативно и да стискаш навътре с ръце и гърди докато пускаш. Пробвай и кажи дали работи.

Мнението беше редактирано от Aesthetic Un на 24.01.16 00:47.

24.01.16
02:16

А какви упражнения да правя първия ден гърди и какви втория ??

24.01.16
10:02

казано от Georgi Krustev на 24.01.16, 02:16:

А какви упражнения да правя първия ден гърди и какви втория ??

Най-добре базовите - лег, полулег, преси, кофички, флайс, кросовър. 3 упражнения - първите 2упр. по 4 работни серии, 3упр. 3 серии.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1