Стак за запазване на мускулна маса

03.02.16
13:05

Имам няколко въпроса, които засягат различни раздели в сайта, но не искам да пускам няколко теми и за това ще синтезирам всичките си върпоси в една тема.

Цел - понижаване на % подкожни мазнини с минимална загуба на мускулна маса.
Хранителни добавки:

Креатин - MuscleTech Platinum 100% Creatine
Протеин - MyProtein - IMPACT WHEY PROTEIN
Витамини - NOW Foods Adam men`s vitamins
BCAA -  Pure Nutrition BCAA Blast
2 опаковки - Омега 3 и Омега 3, 6, 9

1. Какво мислите за стакът, който съм направил?
2. Има ли смисъл да добавя Л - карнитин?

Интересува ме как да разпределя приемът на добавките - моята идея е следната;
Тренирам рано сутрин на гладно
4 дози БЦАА разтворени в 2-литрова бутилка се пият 20 минути преди тренировката, по време на самата тренировка и 20 минути след тренировката.

10 минути след тренировката(прибиране до вкъщи) и пиене на:
2 дози протеин 50 грама
5гр креатин
1 хапче Омега 3;

1 час след тренировката - следтренировъчно хранене и пиене на витамините.

Вечер преди сън - 1 хапче омега 3-6-9

Интересува ме дали това е оптималния вариант за прием на добавките?

Темата беше редактирана от Агаменнон на 03.02.16 13:06.

Привет,

Стакът е напълно достатъчен за целите ти и според мен няма нужда да добавяш L-карнитин.

За приемът си се ориентирал правилно. Не забравяй само да приемаш 5 грама креатин всекидневно. Единствената ми критика към схемата е малкото количество омега-3 и ненужното добавяне на омега 3-6-9.

Омега 6 и 9 сравнително лесно се осигуряват при едно поне прилично хранене. Затова съм на мнение, че си струва суплементация само с омега 3.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 04.02.16 12:29.

04.02.16
14:24

Ще увелича приемът на омега - 3 с една капсула и ще разкарам омегата 3-6-9. Ако може да задам и един малко по страничен въпрос. Интересува ме дали има проблем да изкарам цял месец на пилешко филе с различни зеленчукови миксове(грах, сладка царевица, моркови). Запасил съм се с пилешко филе и зеленчукови миксове и огромна бака с маслини за 1 месец. Бих ли си причинил някакви здравословни проблеми в резултат на еднобразното хранене?  Горе - долу ще приемам по 800 грама пилешко филе(1600 калории) 300 - 400 грама различен зеленчуков микс ( 400 калории) 10 маслини на ден (120 калории) и тук - таме чаша прясно мляко, малко сирене, кашкавал и протеин колкото да запълня 500 калории и да ги докарам до 2500-2600.

Тегло 118кг
Височина: 196
Цел: 110кг
Приблизително време за, което искам да постигна целта е 2 месеца и половина.

П.П. Имам и 20 литра ултра-пастьоризирано(UHT) прясно мляко от 1.5% - има ли смисъл да го вкарвам в режима?

Мнението беше редактирано от Агаменнон на 04.02.16 14:29.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1