Три - дневна програма за покачване на мм за средно-напреднал !

Привет след 2 годишна пауза пак се завърнах в фитнеса! 2 седмици правих кръгови тренировки да влезна във форма и сега мисля да започна да тренирам отделните групи! Искам да попитам следната комбинация 1 ви ден-Гърди,Гръб, 2-ри ден-Ръце, корем, 3-ти ден Крака рамо, трапец добра идея ли е! Бихте ли ме коригирали! Единственото нещо което не искам  да правя е да тренирам бицепса и трицепса отделно, искам ръцете да са в един ден! И корема колко пъти да тренирам? Благодаря Ви предварително :)! Живи и здрави :) !

10.02.16
13:19

ръцете са малка група мускули. Няма логика да ‘’нагъчкаш’’ гърдите с гърба и рамото с краката, само и само да можеш да си помпаш ръце.
Ако ръцете ти са изоставаща мускулна група ги тренирай повече от веднъж седмично, като ги добавяш в края на тренировите ти за горна част. Те така или иначе отнасят доста при такъв тип натоварване

(лично мнение)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1