Моето меню

12.02.16
23:01

6:30 -130 гр овес + 240. Мл мляко 2%
10:00 кроасан + солети
14:30 хляб 190 гр + месо 100-120 гр+ 150 гр ябълка
18:00 протеин 35 гр+ 10гр захар+ банан
17:30 хляб 120 гр+ месо 100гр + 150гр ябълка
В-350 Б-110-120гр М-60-70
С тоя режим качих бая кг към 15,но омазних доста  въпроса ми е ако дигна белтъците може ли да кача повече чиста мм? Тежа 65 гоня още мм!

Темата беше редактирана от Skalata Kiro на 12.02.16 23:02.

Без да съм никакъв специалист и аз още да се лутам из хранителни режими виждам доста грешки..За да ти помогне някой който наистина разбира напиши кога тренираш и прочети за видовете въглехидрати и видовете калории..Този кроасан и солети ще е много по-добре ако го замениш с яйца или месо особено щом търсиш белтъци..За да не омазняваш махни тестените изделия и ако не можеш без хляб,консумирай пълнозърнест такъв.Махни тази захар и сложи ябълката в едно хранене по-рано през деня и вместо тях сложи един банан и една лъжица мед (ако се чудиш как за да не мъкнеш буркани аз ползвам такава от пакетчета).Сложи едно хранене по-късно не виждам как за половин час отново ще е огладнееш и,защо има 13 часа между последното и първото ти хранене..Дано да си объркал някоя цифра.Поздрави!

Мнението беше редактирано от Калоян Петров на 13.02.16 18:01.

14.02.16
08:09

Да 19:30 ми е последното хранене, объркал съм се. Попринцип човек нали омазнява от калорииния излишък,  без значение дали ще го направи от кроасани или от ориз.,  за това просто гледам да ям нещо по калорично.и трябва ли да вдигна белтъчините още

cRossfit

14.02.16
09:14

Искаш да кажеш,че няма значение дали си набавяш въглехидратите от картофи,ориз,овес ,или от кроасани и торти?

14.02.16
11:22

Ми то нали целя калориен излишък, ако сменя кроасана и хляба с ориз, пак ще си омазнявам така според мен. Нали калориите си остават същите

Казах ти напиши видове калории и видове въглехидрати..Ако сам не прочетеш за това няма защо никой да ти обеснява.

14.02.16
15:12

Знам за видовете въглехидрати много добре, и за инсулина прочетох ама пак не загрявам,  някой по компетентен да ми разясни

14.02.16
15:15

Колко пък компетентен трябва да си, за да знаеш, че кроасан + солети не е хранене ? Да го сравняваш пък с ориз/картофи и др. е изключително смешно.
Явно има нова мода - модата на това просто да качваш кила, без да ти дреме от какво идват те. Ако си от тези хора - включи по една пица към всяко едно хранене и проблемът ти изчезва.

14.02.16
17:06

Ами в даскало друго по-хубаво няма все тестени работи и дюнери,

cRossfit

14.02.16
17:21

Храна от вкъщи в кутии е решението.Няма да си първият нито последният,който използва този начин за носене на храна.

Това е решението,ако предният ден нямаш възможност да я приготвиш има добри варианти на пълнозърнести бисквити,някое кисело мляко с банан или ябълка също е добър вариант.

14.02.16
19:51

А защо изобщо трябва да яде в училището ?

14.02.16
20:54

С кутиите ше ме помислят за луд,  бисквитите добър вариант ли са като въглехидрат?  Днес съм бил само на овес хляб, мед,банани, ябълки като въглехидрат отделно другото, свинско + скумрия. събота и неделя ям чисто ама в училището...

Бисквитите са тотален боклук.
Няма да станат нещата докато плащаш данък ‘обществено мнение’...
satisfaction е задал чудесен въпрос...

14.02.16
22:03

Кроасана и солетите може да ги замениш с някакъв по-качествен сандвич или с плодове и кисело мляко. Протеина с захар е напълно излишен. Увеличи белтъчините от храната и приемай качествени въглехидрати и мазнини. На твоите 65 кг. не ти трябва кой знае какъв хранителен режим, просто разкарай боклуците от менюто си.

15.02.16
16:03

То ако не ям в училище  значи 8 часа гладен да седя,  а на близо няма къде. Начи просто лятото ще чистим повече то и без тва вече напраих сланината :Д,  а вярно ли е, че не може да се качва повече от 500 гр мм на месец? Аааааа


Ам що пак да не си нося ядки?  Фъстък?  Кашу? Даваите мнение? + банан

Мнението беше редактирано от Skalata Kiro на 15.02.16 20:18.

15.02.16
23:54

Можеш и по повече да качваш.
Да това с ядките е добър вариант. Може да пробваш да си носиш домашно приготвен сандвич - пълнозърнеста питка, слагаш в нея пилешка пържола и зеленчуци и си готов.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1