Хранене за мускули, но и махане на корем

Здравейте. Висок съм 179 см, тежа 83 кг. Имам корем и излишни мазнини по гърдите. Ходя на фитнес от месец и половина, четири пъти седмично. Тренирам, съобразно насоките на треньор (не личен, общ е за цялата група). Правя бенч преса, мъртва тяга, кофички, лицеви опори, сгъвания за бицепс, коремни преси, упражнения за крака и т.н. Въпросът ми е мога ли да свалям от корема и от гърдите и, едновременно с това, да трупам мускулатура? Или това са два строго отделни процеса?
В момента се храня с минимален калориен излишък (2600 на ден; примерно меню – 1 хранене) 3 варени яйца, 150 г овесени ядки с кисело мляко; 2 хранене) 200 г извара, филия пълнозърнест хляб; 3 хранене) 100 г сьомга, голяма салата, 2 средно големи картофа; 4 хранене) 2 с.л. фъстъчено масло с ябълка; 5 хранене) Протеинов шейк с лъжица мед; 6 хранене) 150 г пилешко, 200 г кафяв ориз, броколи).
Ако мога да съдя по сегашните резултати, килограмите пак са си 83, но леко съм разширил ръцете, стегнал съм гърдите и съм увеличил силата. Коремът, вижте, не е мръднал (откъм мазнини, иначе усещам, че отдолу лежат древни останки на плочки). Добра идея ли е да почна да правя спринтове? И ако да, в кои дни - в тези 4, в които правя сила, или в другите?
Ще съм благодарен за всеки получен съвет. Благодаря ви искрено

Темата беше редактирана от Георги Георгиев на 18.02.16 13:58.

18.02.16
15:05

Няма как да сваляш мазнини и да качваш мускули. Щом искаш да чистиш - чисти, калориен излишък от ~500ккал на ден + много протеин, дигай тежко във фитнеса, в другите дни можеш да правиш кардио => запазваш (или дори увеличаваш) мускулатурата си и сваляш килца.

18.02.16
20:25

По принцип за начинаещите е лесно едновременно да качват мускулна маса и да топят мазнините.
Така че това е в твой плюс. Но след няколко месеца да знаеш, че нещата ще се забавят.
След време трябва да си поставиш конкретна цел, да си изясниш приоритетите и тн.
Например аз като бях начинаещ, тялото ми се промени супер много. Излишните мазнини се топяха, а мускулатурата стоеше доста по- тонизирана. В същото време нямах никакъв хранителен режим, тъпчех се с вафли и пиех доста бира. А фитнес програмата ми беше под всякаква критика, но пак като начинаещ имах доста добри резултати.
Като гледам си се ориентирал добре- базови упражнения, подбиране на храните и тн. Така че дерзай и на този етап не се притеснявай.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1