Въпрос относно начина на трениране.

02.03.16
01:39

Здравейте. Аз съм момче, на 16. Не пия, не пуша, общо взето живея много здравословно като за един тиинейджър. Започнах да тренирам преди 5 месеца , тогава бях 55 кг ,сега съм 66. Предполагам това е добро начало, но съм чувал, че килограмите нямат много значение, а важно е как изглеждам (имам снимки в профила може да видите). Та въпросът ми е: Как по точно да спра “Bulk & Cut” режима в който ям като прасе и после свалям, и да започна по начина по който няма да се омазнявам, но въпреки това ще трупам мускулна маса? Причината е, че примерно момичетата много се кефят на “V-line” и плочки, а не на някво коремче и да съм пухкав. И не, не го правя за момичетата, правя го за себе си и те са само последствие, но само дадох пример. Също така искам да попитам дали е нормално ръцете ми да растат толкова бавно? Имам чуството, че много малко са пораснали и ако не ги стягам са слаби, някакви съвети? Или просто трябва да чакам още? Крайната ми цел е нещо като тялото на Zyzz и съм силно отдаден на този спорт и съм готов да се подлагам на всякакви изпитания, диети, строги режими и др. Мерси предварително и се надявам темата да е в правилен раздел и да няма проблеми (нов съм тук).

Здравей! :)

Поздравления, че спортуваш и обръщаш внимание на храненето си!
Зареди се и с повече търпение - все пак тренираш едва от 5 месеца. :)

Нека да уточним дали съм разбрала правилно въпроса ти: в момента си имал периоди, в които си качвал тегло, последвани от периоди, в които си свалял. А сега искаш да преминеш на режим, при който непрекъснато да качваш тегло - предимно активно и с минимално омазняване?

Няма да е зле да кажеш как точно тренираш сега - това би дало отговори и за въпроса за ръцете ти.

Колкото за крайната ти цел: не се сравнявай с професионални фитнес модели/състезатели и прочее, тъй като не знаеш какво стои зад тяхната форма. Не ти трябват строги диети, режими и изпитания.

Храни се добре, спортувай достатъчно, наслаждавай се и си дай време. Тепърва ще се развиваш. :)

02.03.16
14:05

Ами всъщност до сега не съм свалял, идеята на това “Bulk & Cut” е примерно да качвам докато стана 80 и после да се освободя от мазнините. Но аз не искам да съм мазен за дълго, докато стана 80 ,та чак после да приличам на нещо..  Идеята ми е сега ако мога да сваля мазнините в областа на корема и отстрани и също така, да почна да тренирам плочки. А относно ръцете,  програмата ми е:
Понеделник: Гърди, Бицепс
Вторник: Крака
Четв: Рамо, Трицепс
Петък:  Гръб
Има ли начин да сваля сега мазнина, без да губя много маса и някак си да си вкарам в програмата преса?

02.03.16
14:43

Щом не искаш да омазняваш и да трупаш бързо излишни мазнини, трябва да обърнеш повече внимание на храненето.
Простичко казано, трябва калорийният излишък да не е твърде голям, и да избягваш колкото се може по- често храни богати на захари и трансмазнини- вафли, закуски, газирани напитки и тн.
В допълнение трябва да оптимизираш тренировъчния план. На 16 годишна възраст едвали имаш нужда от сплит. Той е по- скоро за по- напредналите. Обърни внимание на базовите многоставни упражнения- клек, тяга, военна преса, лежанка, набирания, кофички.
Според мен на тази възраст няма нужда да се затормозяваш чак толкова с хранителните режими. Хапвай си каквото ти се ще, сега му е времето. Не си затормозявай детството с планове относно храненето и тн. Просто си тренирай редовно.
Иначе Zyzz е малко спорна вдъхновяваща фигура. Човека е взимал анаболни стероиди, както и леки наркотици. Естествено си плати цената за безрасъдството. Така че поне за мен, той не е добър модел за подражание.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1