Изповеди с дъмбели

Прескочи до:

15.02.17
18:36

Неможах да разбера щоо така, това да не беше последния пакет леща в Каулфанд. Да не са я забранили в Баден Вюртемберг та така си сторил? :D

15.02.17
19:41

Има и друг вид проблем, от недояждане и трениране на гладно. Случвало ми се е да ида да обръщам, обръщам някаква тежест... кръвното рязко пада, лоста натиска сънната артерия... събуждам се на земята с щанга до главата и за късмет без физически болка, но с психическа травма и свалено его. Като твоя проблем със сънищата, само че в малко по-некомфортно време и момент.

Мнението беше редактирано от StR на 15.02.17 19:42.

16.02.17
17:01

Ей Митак, това твоето си е направо истински кошмар :D :D

Мнението беше редактирано от Dimo Panchev на 16.02.17 22:57.

16.02.17
23:10

Тренировка:

Смолов клек: 5х152,5
Румънска тяга: 3х8х140
Смолов Раменна Преса: 7х5х57,5
Силово обръщане с дебел лост: 4х4х62,5
Хип Тръстъри: 2х8х120; 7х130
Лежанка с футболен лост: 5х90; 5х90; 5х90; 4х90;
Кофи: 3х7
Сгъване на крака (седнал): 3х5х115

Явно вчера съм разтегнал левия си еректор малко повече и днес, към края на тренировката го усетих. Иначе всичко добре, чувствах се доста силен. Малко ме болеше на кофите, та се двоумя дали да продължавам на машина или да опитам да свикна на успоредката. Мисля и сгъването на крака да си го правя вече всяка тренировка за задна верига.

ИНАЧЕ....хип тръстърите.....бях удостоен с няколко объркани и озадачени погледа, като започнах да....тръствам. Погледите надали щяха да са объркани и озадачени ако ги правеше някоя мадама.....но външният ми вид и подборът ми на упражнения и изненадал присъстващите в залата. Иначе, четох, че много помага при заключването на тягата, а последните пъти в които правих високи бройки, макар и на теория да можех да ги направя, последните една две ги hitch-вах, така че мисля, че има смисъл от тях......а и се носят едни слухове, че могат да вдигнат щастието на партньора с 23,7%, та ще видим :D .

Храна:

160 гр П
200 гр В
50   гр М

Все още не мога да се взема в ръце и да оправя храненето.....утре ще е деня (надявам се).

Тематично, както е казал другаря Линдерман: Du bist was du isst.

17.02.17
01:56

Мисля, че от 260 на 300 тяга за 10 седмици не е особено постижимо за мен в момента, в режим на сваляне. Снощи си го мислих и реших да го разделя на две части. Веднъж от 260 до 280 и после от 280 до 300. Така според мен е доста по приемливо и постижимо, взимайки под внимание обстоятелствата в момента.

Мнението беше редактирано от Dimo Panchev на 17.02.17 17:09.

18.02.17
22:11

Тренировка:

Мъртва тяга: 2х225
Мъртва тяга за скорост: 8х3х185
Горен скрипец: 8х103; 8х103; 7х103;
Долен скрипец: 6х117; 6х117; 7х107;

Хубавото на многото серии тяга за скорост е, че мога да се съсредоточа върху формата. Мисля след време и да кача някое видео, да кажете какво мислите за формата, но до тогава, ето ви днешната случка:

Правех си тяга и усещах, че нещо не е наред. Чувствах самото изпълнение.....куцо. Някак си не дърпах комфортно.  От отлепянето от земята, до самата среда на движението, центъра на тежестта ми сякаш се преместваше с няколко градуса напред и ми се налагаше да бутам през пръстите на краката повече от колкото през петите. Реших да попитам някого, а именно един бивш трибоец и текущ бодибилдър, Sergej Moser. Забавното е, че той и Константин Константиновс са тренирали преди заедно и са се състезавали заедно...така че.....явно си имам златна мина със знание в чекиджийската зала......кой да ти знае. Той ми видя формата и констатацията му беше, че дърпам прекалено много с груб, не бутам като хората с крака, не си стягам горната част на гърба и не си активирам задника като хората. Лошото е, че.......не мога да си активирам краката правилно. Опитвам се да бутам с крака, да активирам предното и задното бедро като хората, но не ми се получава. Неговият съвет беше да се разтягам повече, за да имам по голям контрол върху мускулите си. Не знам и аз.....може би с разтяганията и с времето ще се науча да бутам повече отколкото да дърпам. Отворен съм към съвети и идеи както винаги :)  .

21.02.17
01:22

Тренировка:

Смолов клек: 4х9х125
Смолов Раменна преса: 8х4х60
Румънска тяга: 3х7х145
Лежанка с футболен лост: 4х5х90
Хип тръст: 3х7х120
Кофи: 7; 7; 7
Сгъване на крака на машина (седнал): 3х6х115

Ох, иска ми се да оставя Смолов (но няма). Психически ми е доста по-тежко отколкото физически. Знам, че не изглежда много тежко, но ме очакват три много сериозни седмици с сменящи се обем и интензивност. Ще видим. Наистина искам да избутам докрай, за да си кача пустия клек.

Иначе, започвам да си мисля, че клека и формата в тягата куцат заради слабо задно бедро. Сега ще видим покрай всичките тези аксесоари какво ще стане и дали клекът ми ще дръпне. Не ми се иска да имам разлика от над 100 кг между тяга и клек :D .

Храна (усреднено):
П: 160 гр
В: 200 гр
М: 40-50 гр

Правенето на двоен Смолов е доста неудачно. Първо е твърде обемен, второ е цикъл за максване, но не и дълготрайно задържане на резултат. Колкото до задното бедро - със сгъване за задно бедро няма особено много да помогнеш на клека/тягата си, защото при тях има различна функция, от това което ти позволява машината (седнал, легнал, без значение).

В този смисъл, румънската и хип тръста са доста по-удачни.

Мнението беше редактирано от Херцог Трън на 21.02.17 01:38.

21.02.17
02:01

казано от Херцог Трън на 21.02.17, 01:38:

Правенето на двоен Смолов е доста неудачно.

Едното е Смолов джуниър за раменна преса и ми остават 5 тренировки с него.

казано от Херцог Трън на 21.02.17, 01:38:

Първо е твърде обемен, второ е цикъл за максване, но не и дълготрайно задържане на резултат.

Като цяло съм имал добри резултати с джуниъра, а за пълния цикъл за клек, от всичко което съм чел разбрах, че си е цикъл за покачване на истински макс. Не знам дали може да се максва за състезание с него, понеже си задържа относително голям обем до самия край.......но честно казано съм изгубен малко. Краката ми са прекалено слаби и наистина искам да направя нещо по въпроса. Другата опция е да си въртя някаква блокова периодизация, тип Westside Barbell или да започна да въртя пак някаква версия на 5/3/1….

А за задното бедро, може да вкарам екстензии вместо машина.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1