Как да изкарам коремни плочки, сваляне, мъж, 19г, 95кг, 190см

03.04.16
00:45

Здравейте,
Пиша ви с цел да се посъветвам, защото не съм сигурен дали правя всичко ОК.
Както съм писал по-горе: на 19г. съм, 190см., в момента съм 95кг.
От около месец и половина спортувам активно във фитнес с цел изчистване на мазнини и като главна цел - “изработване” на коремна преса.
Отне време докато навляза в материята. Първия месец от така наречения ми активен период мина без кой знае какъв хранителен режим. Успях да сваля около 2кг, (от 98 на 96) ,но също така наддадох доста в мерките (сложих 4см в бицепса и 5-7см в гръдната обиколка)

Тренирам по 4-5 пъти в седмицата по около 1,5ч, движа се доста (по около 10км пеша на ден със сравнително високо темпо), а и се старая да ми остава време за бягане

Вече по същество...
Тази седмица се хванах да смятам яко калориите и реших да направя едно голямо “орязване” от към храна. Вече 6 дни ям 1600 калории. Около 180-190г протеин, 100-110г въглехидрат и по около 45-50г мазнини. Това е доста малко за ръста, килограмите, годините, нивото ми на активност... или на кратко за мен. Като цяло си е бая гладуване, като видя храна направо ми потичат лигите :D . Заради това смятам от понеделник да започна нов хранителен режим.


Въглехидратна ротация 1223:
1: 1500 кал 100-110г въглехидрат, 180-190г протеин, 50г мазнини
2: 2500 кал 200г въглехидрат, 220г. протеин, 90г. мазнини
3: по-свободно с около 270-300г въглехидрат. Може и някакви захарни изкушения в малки количества. Не знам колко мазнини. **За третият ден се колебая. Ако някой ми каже някакви стойности ще съм му много благодарен!**

Като заключение искам да кажа, че не е като да няма напредък. Пресата взе да се оформя, но е много далеч от това, което искам. Колко време приблизително би ми отнело да я докарам?

Всякаква допълнителна информация ще ми е полезна. Ако не съм бил достатъчно изчерпателен - питайте ме. Отговарям на всичко по въпроса.

Благодаря, на всички :)

03.04.16
01:11

Малко замервания:
14.02.2016 НАЧАЛОТО 97,5-98кг
Бицепс: 37см
Гръдна обиколка: 107см
Талия: 92см
Ханш: 109см
Бедро: 65

19.03.2016 СЛЕД ЕДИН МЕСЕЦ 96кг
Бицепс: 41см (+4см)
Гръдна обиколка: 114см (+7см)
Талия: 88см (-4см)
Ханш: 103см (-6см)

Последно като се измерих на 30.03 бях 95,00кг,

В понеделник (04.04) ми предстои пак да правя замерване.

Човек, от личен опит ти казвам, че такова драстично орязване на калории може да ти донесе само негативи. При мен беше тежко разболяване, отслабване на имунната система и месец бездействие (само спане и лежане), месец който те връща 5 назад от към резултати и т.н. Навсякъде е казано да не режем повече от 20% от нужните ни калории. Повярвай ми бях 100 кг на 176 см и приемах около 1900-2000 калории и не знам как издържах 2 месеца преди да се разболея.

06.06.16
10:31

@Веселин Андреев
2000 ккал на ден не са никак малко. Сега на колко си и сваляш ли или поддържаш?

В бързането си съм направил грешка. Когато се мъчих да отслабвам се хранех с около 1500-1600, при 100кг голям мъж, това си беше доста драстично орязване. За това се и разболях и станах skinny fat. Сега ям по 2000-2200 на ден при 80 кг, в период на чистене съм, като не си давам въобще зор, поставих си за цел за 1 година да постигна добри резултати, в момента съм на почти 4-тия месец и всичко върви както трябва - бавно, но славно.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1