Ще ми кажете ли дали режима ми за покачване на мускулна маса става или не ?

NP

03.04.16
23:10

Здравейте
Опитах се да си направя хранителен режим за покачване на чиста мускулна маса , след като прочетох сумати работи . Няколко дена станаха вече откакто го спазвам , но все си мисля че не е правилно направен или че може би ям грешни храни. Ще ми кажете ли дали ства или не , а ако става ще ми кажете ли нещо което още мога да добавя за разнообразие .
(15 г. , 180 см. , 57 кг. )

Закуска - 8:00
- 50-100 гр. макарони със сирене / мюсли ( комбинирано / със сушени плодове )
- 2-4 бр. яйца
- 50 гр. овесени ядки

Втора закуска - 10:30
- 400-500 гр. кисело мляко 3,6% / 1 варен картоф
- 1-2 бр. зелена ябълка / сезонен плод / ядки

Обяд - 12:30
- 250-300 гр. месо (печено / варено ) ( пилешко / пуешко / телешко / свинско ) / риба ( скумрия / сьомга и др. )
- 250-300 гр. салата ( домати / краставици / червено цвекло / моркови / зеле / спанак / ряпа /магданоз / копър / картофи / боб ( на салата ) / алабаш / броколи )
- сезонен плод
—————————————————————————————
мислех си някои дни да слагам и някакво ядене като например боб , леща , печени картофи , грах , бял ориз със пиле
—————————————————————————————

Следобедна закуска - 16:00-16:30
- 400-500 гр. кисело мляко 3,6%
-100 гр. сурови ядки ( лешници / бадеми и др. ) / 1-2 бр. зелена ябълка / сезонен плод

Вечеря - 20:00
- 250-300 гр. месо (печено / варено ) ( пилешко / пуешко / телешко / свинско ) / риба ( скумрия / сьомга и др. )
- 250-300 гр. салата ( домати / краставици / червено цвекло / моркови / зеле / спанак / ряпа /магданоз / копър / картофи / боб ( на салата ) / алабаш / броколи )

Ако имате някаква забележка , моля кажете я .

08.04.16
10:04

Привет!

Смяташ ли си калориите и съотношението на макронутриентите (белтъчини, мазнини и въглехидрати)?
Ако не, виж тази статия: http://www.bb-team.org/articles/914_kalorien-balans-i-kalorien-optimum и си изчисли BMR (Базовото ниво на метаболизма).
Правилото е просто - ако приемаш повече калории, отколкото гориш, ще изграждаш мускулна / мастна тъкан и обратното - ако приемаш по-малко калории, отколкото гориш, ще разграждаш мускулна / мастна тъкан.

Нямам забележки относно хранителния ти режим - имаш добро разнообразие на храните.

NP

09.04.16
21:02

Мерси за отговора

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1