Покачване на маса и топене на мазнини!

15.04.16
00:15

Здравейте,

Нека първо се представя, за да добиете представа какъв тип хранителен режим ще ми предложите. Момче на 17 години, висок съм 188см и тежа 102 килограма. Размери: Бицепс лява ръка 46 см, Бицепс дясна ръка 47 см, Гръдна обиколка 120см, Талия 104см. Зад гърбът си имам 1 година и 4 месеца във фитнес залата. Преди да започна. да се занимавам съв фитнес бях 123кг на 16кг (Макар и височината която имам, 123 килограма изглеждат много лошо както и да ги погледнеш. За 6 месеца понижиш теглото си до заветните 90 килограма. След като стигнах тези килограми, аз просто исках да ги сваля още 10 кг и ако е възможно да стана по-масивен! За жалост килограмите ми бяха във адски голям застой и затова получих демотивация, да отслабвам повече (Не се оправдавам). И реших да започна да се храня “Нормално”, и да спра диетата която спазвах много стриктно по време на отслабването ми. Вслушвах се в глупави съвети като “Яж си нормално, само внимавай със сладкото и хляба”, “Яж си всичко но не спирай да тренираш и ще видиш какви добри резултати ще имаш”. Проблема е, че аз съм от типът хора, които каквото и да ядът просто им се лепи и тъка започнах да качам бавно, но славно килограмите през времето на тренировки. Ето ме сега тежа 102 килограма от който съм качил и мускулна маса.

Моблата ми към вас е да ме информирате, за това как да се храня за да мога да качам хем мусколи, хем да топя мазнинки. И понеже една снимка, казва повече от 1000 думи! Прилагам и снимка, за да прецените от какво се нуждая!

Благодаря на всички, които са отделили от времето си, за да ми помогнат!

15.04.16
18:11

За топене на мазнини е най-добре НВД . Без хранителен режим не може.
Ти от сега си масивен, само трябва да се орелефиш.
Другото което трябва да си изчислиш калориите за деня, така да си в калориен дефицит.

16.04.16
22:17

казано от ANZy на 15.04.16, 18:11:

За топене на мазнини е най-добре НВД . Без хранителен режим не може.
Ти от сега си масивен, само трябва да се орелефиш.
Другото което трябва да си изчислиш калориите за деня, така да си в калориен дефицит.

Благодаря за бързият отговор! Не искам да започна НВД, защото се страхувам от така наречения йо-йо ефект. Дали има начин, да се избегне въпросият ефект?

16.04.16
22:43

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

След като стигнах тези килограми, аз просто исках да ги сваля още 10 кг и ако е възможно да стана по-масивен!

Как ще стане хем да свалиш 10 кг, хем да станеш по-масивен?

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

За жалост килограмите ми бяха във адски голям застой и затова получих демотивация, да отслабвам повече (Не се оправдавам). И реших да започна да се храня “Нормално”, и да спра диетата която спазвах много стриктно по време на отслабването ми. Вслушвах се в глупави съвети като “Яж си нормално, само внимавай със сладкото и хляба”, “Яж си всичко но не спирай да тренираш и ще видиш какви добри резултати ще имаш”. Проблема е, че аз съм от типът хора, които каквото и да ядът просто им се лепи и тъка започнах да качам бавно, но славно килограмите през времето на тренировки.

В застой си, защото най-вероятно не си следил калориите. За 90 кг. трябват по-малко калории, от колкото за 123 кг. Т.е., това, което си ял като си бил 123 кила, на 90 кг. вече си бил по-близо калорийния си баланс, и затова си свалял по-бавно (или не си свалял изобщо).
Но за твоят ръст под 90 кг. са малко, а да стоиш повече от 6 месеца на калориен дефицит не е желателно, така че е добре, че си спрял да сваляш. В момента дебелееш, не защото ядеш каквото и да е, а защото ядеш повече, от колкото трябва.

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

Моблата ми към вас е да ме информирате, за това как да се храня за да мога да качам хем мусколи, хем да топя мазнинки.

Никак, не става и двете заедно, още повече, че вече си минал нивото на начинаещите.
Сега ще растеш по-трудно, и най-добрата стратегия е да редуваш периоди, през които да качваш мускулна маса и такива, през които да изчистваш излишните мазнини. Разбира се, има го варианта да качваш много бавно, така че почти да не качваш мазнини. При всички случаи обаче, ако решиш да чистиш и минеш на диета за сваляне, не очаквай през този период да качиш мускули (поне не и забележимо).

казано от BeYourOwnHero на 16.04.16, 22:17:

Не искам да започна НВД, защото се страхувам от така наречения йо-йо ефект. Дали има начин, да се избегне въпросият ефект?

Има, да. Като следиш количествата на храната, така че да не ядеш повече, от колкото трябва.
А иначе, нямаш нужда от НВД, за да сваляш.

Мнението беше редактирано от Петко К на 16.04.16 22:56.

18.04.16
00:45

казано от Петко К на 16.04.16, 22:43:

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

След като стигнах тези килограми, аз просто исках да ги сваля още 10 кг и ако е възможно да стана по-масивен!

Как ще стане хем да свалиш 10 кг, хем да станеш по-масивен?

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

За жалост килограмите ми бяха във адски голям застой и затова получих демотивация, да отслабвам повече (Не се оправдавам). И реших да започна да се храня “Нормално”, и да спра диетата която спазвах много стриктно по време на отслабването ми. Вслушвах се в глупави съвети като “Яж си нормално, само внимавай със сладкото и хляба”, “Яж си всичко но не спирай да тренираш и ще видиш какви добри резултати ще имаш”. Проблема е, че аз съм от типът хора, които каквото и да ядът просто им се лепи и тъка започнах да качам бавно, но славно килограмите през времето на тренировки.

В застой си, защото най-вероятно не си следил калориите. За 90 кг. трябват по-малко калории, от колкото за 123 кг. Т.е., това, което си ял като си бил 123 кила, на 90 кг. вече си бил по-близо калорийния си баланс, и затова си свалял по-бавно (или не си свалял изобщо).
Но за твоят ръст под 90 кг. са малко, а да стоиш повече от 6 месеца на калориен дефицит не е желателно, така че е добре, че си спрял да сваляш. В момента дебелееш, не защото ядеш каквото и да е, а защото ядеш повече, от колкото трябва.

казано от BeYourOwnHero на 15.04.16, 00:15:

Моблата ми към вас е да ме информирате, за това как да се храня за да мога да качам хем мусколи, хем да топя мазнинки.

Никак, не става и двете заедно, още повече, че вече си минал нивото на начинаещите.
Сега ще растеш по-трудно, и най-добрата стратегия е да редуваш периоди, през които да качваш мускулна маса и такива, през които да изчистваш излишните мазнини. Разбира се, има го варианта да качваш много бавно, така че почти да не качваш мазнини. При всички случаи обаче, ако решиш да чистиш и минеш на диета за сваляне, не очаквай през този период да качиш мускули (поне не и забележимо).

казано от BeYourOwnHero на 16.04.16, 22:17:

Не искам да започна НВД, защото се страхувам от така наречения йо-йо ефект. Дали има начин, да се избегне въпросият ефект?

Има, да. Като следиш количествата на храната, така че да не ядеш повече, от колкото трябва.
А иначе, нямаш нужда от НВД, за да сваляш.

Благодаря  за изчерпателният отговор! Съветите ви, ще ми бъдат от полза!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1