Въпрос спрямо антибиотиците

16.04.16
11:33

Здравейте, въпросът ми е следния трябва да пия антибиотик много дълго време и то през ден заради акне .. Не съм болен няма ми нищо, но този антибиотик ще ми пречили по някакъв начин във фитнеса ?

19.04.16
21:59

Не е хубаво да пиеш антибиотик само заради акне. Акнето, ако си млад изчезва от самосебеси.

Здравейте,
От личен опит с акнето да споделя на мен какво ми помогна. Ще започна от там, че съм се консултирала с дерматолог. Каза ми, че е от липса на витамини и минерали и да си взема от аптеката. Препоръча ми и козметиката на Авен, от която бях сравнително доволна, все пак бях пробвала доста неща. Пих много дълго време Геритамин (вит. А и Е) и Калмацин - ефект нямаше. От козметиката имах някакво минимално подобрение, но тази борба продължи 3 години. През тийнейджърските си години не бях имала така пъпки, колкото на 22г. Сега стм на 26г. От една година се радвам на здрава кожа. За мен спасението беше козметиката с алое вера и добавките на Форевър Ливинг.  Ефекта го видях още на първия месец, откакто съчетах техните продукти.

Относно антибиотика - може да ти донесе много други проблеми, защото той унищожава и полезните бактерии в организма. Препоръчвам (от опит с антибиотици по повод др. хроничен проблем, който имах) да се пие пробиотик, ама качествен. Пак препоръчвам този на Форевър, просто защото съм се убедила в качеството на продуктите.

П.П.: моля поста ми да не се счита за реклама. Казвам аз какво решение намерих за проблема и ако съм полезна - чудесно, ако не - всеки има право на избор! Успех!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1