Объркан съм

17.04.16
23:45

:(Тренирам от към 4 почти 5 месеца вече и сега имам питане. Объркан съм във това как да си изградя хранителен режим. Аз съм на 15 години 173см и сега 75 кг. Като почнах да тренирам тренирах у нас  и имах диета която по скоро не гледах протеини въглехидрати гледах да не ям хляб и сладко и да седя с 500 калории на долу от нужните ми. Свалих от 87-88 кг до 68-69 така и реших че е време за мусколна маса спрях да следя калориите , следях само протеините и въглехидатите за деня ( 2.5 г протеинXтелесно тегло)(3г въглехидрат X телесно тегло) наистина това се оказа супер даже почна ултра бърз напредак във качване на мусколна маса но имаше 1 проблем , коремния мускол го нямаше.... Почнах да правя нещо като нвд и така почнах стриктно нвд от сорта на меню -
Сутрин - 100 г краставица 200 грама месо
2 ра закуска-200 г кашкавал
Обяд-200 грама месо
4 то хранене (след фитнес ми се пада) - шейк от -0.1 % мляко 4 белтъка и банан
Вечеря- 200 -300 гр домат и 100г сирене и 100 г месо този режим странно почна да ми оказва минуси и почнах да качвам от него :/ а уж е нвд :/ искам плочки затова карам така , в момента съм само с 4 а искам 6 знам че става бавно но виждам че няма прогрес !!! Какво да правя ? Имам около 17% подкожни мазнини . Принципно скоро разбрах че в диетите има и зареждащи дни :/  днес правих такъв но малко стана като cheat защото ядох доста сладко :/ Възможно ли е както бях чел организма ми да е свкинал с диетите и сега даже на нвд да качвам ??? Какво да правя по колко въхлехидрата да ям и по колко протеина ? Тях ли да гледам да наместя или kcaloриите ? :/ бих се радвал ако някой ми помогне :/ :(

Как 200 грама кашкавал бе, момче :D :D :D :D

18.04.16
19:54

казано от Стилиян Tp на 17.04.16, 23:45:

:(Тренирам от към 4 почти 5 месеца вече и сега имам питане. Объркан съм във това как да си изградя хранителен режим. Аз съм на 15 години 173см и сега 75 кг. Като почнах да тренирам тренирах у нас  и имах диета която по скоро не гледах протеини въглехидрати гледах да не ям хляб и сладко и да седя с 500 калории на долу от нужните ми. Свалих от 87-88 кг до 68-69 така и реших че е време за мусколна маса спрях да следя калориите , следях само протеините и въглехидатите за деня ( 2.5 г протеинXтелесно тегло)(3г въглехидрат X телесно тегло) наистина това се оказа супер даже почна ултра бърз напредак във качване на мусколна маса но имаше 1 проблем , коремния мускол го нямаше.... Почнах да правя нещо като нвд и така почнах стриктно нвд от сорта на меню -
Сутрин - 100 г краставица 200 грама месо
2 ра закуска-200 г кашкавал
Обяд-200 грама месо
4 то хранене (след фитнес ми се пада) - шейк от -0.1 % мляко 4 белтъка и банан
Вечеря- 200 -300 гр домат и 100г сирене и 100 г месо този режим странно почна да ми оказва минуси и почнах да качвам от него :/ а уж е нвд :/ искам плочки затова карам така , в момента съм само с 4 а искам 6 знам че става бавно но виждам че няма прогрес !!! Какво да правя ? Имам около 17% подкожни мазнини . Принципно скоро разбрах че в диетите има и зареждащи дни :/  днес правих такъв но малко стана като cheat защото ядох доста сладко :/ Възможно ли е както бях чел организма ми да е свкинал с диетите и сега даже на нвд да качвам ??? Какво да правя по колко въхлехидрата да ям и по колко протеина ? Тях ли да гледам да наместя или kcaloриите ? :/ бих се радвал ако някой ми помогне :/ :(

какъв е бил предишният ти режим

Миналия ми режим беше нещо от сорта на
Сутрин - катък си правех за да има 40 белтъка общо и запълвах с бисквити да стигна до 70 въглехидрата (тук е трябвало да ползвам бавни но ...)
2 ро хранеме - 100 г месо с 100 г ориз
Обяд - 150 г месо 200 г ориз
След трен -  100 г ядки
Вечеря салата с сирене ии месо отделно ( за да стане общо 40 г протеин и кам 20 въглрхидрата) ......
Сега си оформих друг режим и мисля да следвам него
Той е такъв ->
Сутрин - 35г протеин;87 г въглехидрат(бавен);10гмазнини
2 ро хранене- (пак като закуската същия принцип но с други храни )
Обяд-35 протеина 10 мазними 0 въглехидрати (не слагам въглехидрати защото е преди тренировка това да не тежът)
След трен (4 то хранене) -35 протеина 75 въглехидрата; 10 мазнини
Вечеря-35 протеина ;40 въглехидрата;10 мазнини
Целия режим е със -500 kcal (дефицит) от нормалната ми нужда на kcal добър ли е ? Ще окаже ли ефект ?

19.04.16
14:12

В какви филми се вкарвате на 15 години за пустите плажни плочки не е истина..

19.04.16
21:29

По колко вода пиеш на ден?

казано от ANZy на 19.04.16, 21:29:

По колко вода пиеш на ден?

  em ot 2 , 5 do 3 litra

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1