Дневникът на една мързеланка ;)

Темата е заключена.

18.04.16
11:11

Здрвейте на всички :). Реших след дълго мислене да започна дневник,  надявайки се като пиша с времето да видя някакъв прогрес в опитите си за едно по-добро аз :). В момента немога ,но със сигурност когато мога ще дам и някакви дани с обиколките, който си мисля че са важни и рзбиа се каква е целтта ми - по-слабо, по-стройно и по-издържливо АЗ. Надявам се адски много да не се демотивирам... Стискайте палци и успех на всички захванали се по моят път.

18.04.16
13:45

За мен - на 29 съм, висока 158/57кг (разбирате защо съм започнала дневник). Имам доста заседнала, да не кажа забетонирана работа, малко свободно време и много желание. Понеже живея извън БГ трянирам повечето време във фитнес зали, понеже ако си позволя да тренирам вкъщи, съседите ме предупреждават веднъж и на вторият път идва полицията да ме помоли учтиво да не “притиснявам хорицата”, така че не мога да си позволя скачане и трополйосване, единствено стречинг и нещо по-по-най тихо, което немисля си че някак си ми помага с борбата с мазнините. През свободното си време харесвам туристиката и ходя на планински тури, но след всяка зима началото е адски трудно като времето ми за фитнес е максимум до 3 пъти седмичо ( все пак и фитнеса има раотно време ;) ).  Зная че не е много ама мисля си че всяко начало е трудно, а когато незнаеш нито какво, нито как лесно се гупи желание. Оправдания мога да напиша с тонове, но не това е целта на дневника ми... Искам да стана по-дисциплирана, заради себе си. Обожавам груповите тренировки като зумба, айробика, джъмпинг,ТРХ и тнт, поне 1 път в седмицата се опитвам да се докопам на някоя с изброените и засега успявам. Мразя сутрешните тренировки, но надявам се да промена мнението си, като търся начини как мога да ги заобичам. Последната седмица гледам да си следя и яденето, стремя се да е по-здравословно и по-лекичко на калориики, но това също за едина аматерка е адски труден орех. Адски е трудно да се изчислява калорииният баланс, да се създават менюта,който да не си гладна после на змей и да не ти ликвидират протморето.  Да обобща - начинаещ ентосиазист, моля да не ме сринете със земята. Ще се радвам на съвети и помощи и на критики разбира се, но моля да не тролувате много, зная че има и съвършенни, но не съм от тях ;).

18.04.16
15:23

казано от Buby Bubkova на 18.04.16, 13:45:

Да обобща - начинаещ ентосиазист, моля да не ме сринете със земята. Ще се радвам на съвети и помощи и на критики разбира се, но моля да не тролувате много, зная че има и съвършенни, но не съм от тях ;).

Никой тук няма за цел нито да те срива със земята, нито да тролва (надявам се...), напротив. Всички сме тук да обменяме опит, да се учим и да бъдем и ние самите полезни за другите.
Честит дневник и ти пожелавам да откриеш нещата, които работят в твоя ползва :) Чакам да споделиш малко повече и за дневното ти меню ;)

18.04.16
16:20

Честит дневник и добре дошла!
Както Саня е писала, можеш да напишеш малко повече за себе си. :)

18.04.16
20:39

Благодаря Ви :).
Ядене за днес:
  около 9 закуска- 150г плодово млекце
11:40 обед - 20г варен кускус и около 100г задусени селенчуци (лук, тиквичка,гъби,морков, корен от копър (fennel), целина ама от тази по-едрата не от тази която се гледа в саксия, просто стъблото й е много стабилно (celery))
18:20 вечеря- 50гр варен подправен кускус и около 150г зеленчуци.

незная колко калории е .

Физическа активност:
62 мин ходене пеша със средна скорост 1.7км/ч, инсталирана имам гоогъл фит и пише че би съм мала изразходит около 223 активни и 1025 неактивни калории.

Мисля още да започна : :) това предизвикателство от днес не е много ама вече нестигам фитнеса :( и е тихо и изглежда ефективно :).

За днес толкова...

А забравих имам “интелигентен” кантар, който показва отсвен килограми и още статистика и ето какво написа като стъпих на нея:
мазнини в %: 28.7
вода в %: 49
мусколи в %: 34.9
кости в %: 11.8
и някакви калории според нея: 1819

но аз се опитвам да ям на ден около 1200 калории, понеже знам че физическата ми активност не е такава,каквато бих искала. Може би бих могла да добавя още едно ядене между 11 и 18. Прекарвам доста време в работа от 6 до около 17-18, така че се опитвам поне да ходя пеши до вкъщи и до работа.

19.04.16
21:26

Здравей и честит дневник!
По колко вода пиеш на ден?

19.04.16
22:58

Здравей и благодаря :). Мисля ,че пия достатъчно около 2-3 литра, понеже в работата имам чайник от 1,7 литра  и го пълня сутринта и след обяд :).

Иначе приключенията ми за днес. Вчера малко се прецених с тия бебе порциики, незнам ама вечерта бях мъртво гладна,което  доведе до това, че заспах много по-късно отколкото съм свикнала- чак около 0:30, което пък доведе до тежкото ми ставане  и до зверският ми апетит :). Днес си приготвих повече за обяд. А сега като си пресмятнах горе-долу колко ядене съм приела даже ме е срам, ама така ми трябва като вчера почти нищо не ядох.
какво    гр      калории    мазнини      въглехидрати        белтъчини
сос          514   507,15         30,84                   30,84               35,98
ориз        302   1102,30           3,02                 241,60                 21,14
кис.мляко 150   153,00           4,35                   24,00                 4,65
кафе          50       0,68           0,00                     0,00                   0,00
мляко        20     12,11         0,79                     1,05                   0,79
кашкавал  50     186,00         15,00                     1,50                 11,50
   
Общо:              1961,23         54,00                 298,99                 74,06


Ядене:

Закуска:  7:15   150 гр кисело плодово млеко
              9:20     кафенце с млекце и 2 лъжички захар + 50 гр кашкавалче
Обяд:    11:50   160г варен осолен ориз + 180 г задушени зеленчуци (лук, чесън и тиквички) с соев гранулат.
Вечеря:  17:50   142г варен осолен ориз + 334г задушени зеленчуци

Тренировка :  https://www.youtube.com/watch?v=YGYQb_UPPkk .  Значи умрех, да си призня чесно издържах до 32 рата минутана видиото, после си починах до като започна разтягането понеже даже ми призля. На виеото пише 150 - 312 калории изгорени, незнак кой са ама понеже не стигах на темпото му смятам че единте тези повечето са за по-сръчните а тези по-малките в случая 150 са за по-тромавичките (аз). + 2.6км пеша(39 мин средна скорост 0.3км/ч) .Данните за изразходените калории според гугъл фит са 142 калории като общо пише че съм изгорила 1,353 разликата е в неактивните калории. Сутринта си направих 2 ден(3мин) от 30 дневното предизвикателство. И това е активността ми за днес.

Вода: 4 литра ( повреме на тренировката от видеото се сцепих да пия изпих 1 литър)

Поздрави.

Мнението беше редактирано от Buby Bubkova на 19.04.16 23:02.

20.04.16
00:25

Забравих да добавя, че според статия във сайта ( http://www.bb-team.org/articles/914_kalorien-balans-i-kalorien-optimum ) си изчислих и калорийите за подържане на теглото си - 1618, но мисля си че като се опитвам да сваля около 1400-1500 са желаната ми цел. За днес толкова, лека мека.

20.04.16
20:12

Добър ден ,

Вчера не стигнах да си приготвя храна,затова днес отидох да ям навън за обяд.


Ядене:
8-9 закуска
11:50 порция ризото
14:00 1 банан
19:15 запечени мини хлепчета пълнени с яйца,лук, чушка и настърган кашкавал

Питни режим:
2-3литра чай; 2 кафета (днес имах адски тежки ден - 40 мл кафе+ 20 мл мляко) , 500мл биричка


Физическа активност - прекалено съм изморена и нямам сили.

Това е.  Дано вашият ден да е бил по-енергичен и по-добър от моят :).

25.04.16
21:47

Здравейте,
малко бях на командировка, така че нямах някак екстра добър достъп до интернет.. Както и да е отново съм в къщи :). Ядене през тези дни бе повече от зле, нещо на крак, бързо повечето случай бе сандвич или нещо подобно.
Както казах като бях на командировка решиха да ме изцедът и нямах време и сили за тренировка.
Днес като се върнах чак пообед вкъши тренировката ми бе 1 час лек джогинг.
Ядене - сандвичи.

Иначе отсега зная че ме чака цела седмица командировка от 9.5 до 13.5, като зная от поотрано искам някак си да си поорагизирам поне да имам някаква тренировка подходяща за хотеловата стая, понеже поне в този хотел сега в който бях нямаше фитнес. Така че мисля днес да потърся нещо до 20-30мин за да нямам цела седмица само вредна храна без никакво движение. Храната за съжаление нямам някак си как да промена. Ако има някой от Вас, който има опит с по-чести командировки в чужбина и подържа някаква форма, приемам съвети,препоръки как да не се върна +1.5-2 кг :).

25.04.16
21:57

Здравей, честит дневник. Пожелавам ти успех с целите! Искам да те попитам дали не си вегетарианка. Имам чувството, че не приемаш почти никакви протеини ?!

26.04.16
11:47

Здравей, благодаря. Не не съм вегетерянка,  ям си месо, но не непременно всеки ден :) и понеже пилешкото е най-бързо за готвене а вече немога и да го гледам си взех почивка от това пилешко , като почувствам че отново ми се отвая апетит отново ще го включа в менюто си, засега се опитвам да го замена с авокадо, котич чеез (извара), яйца,бобови култури и зърнени култури. Незная как да си изчисля точно от кое колко ми трябва (колко протейни на ден, колко въглехидрати, колко мазнини и тнт). Сигурна съм ,че некъде в сайта може и да има информация (може даже и да съм я чела и неразбрала :D ) ,но съм нямала много време да търся и затова единственото което засега се стремя да огранича и да спазвам са калориите, зная че не е достатъчно. Всъщост според мен това е и причината да съм гладна преди да заспя на змей, но като имам малко време ще потърся някакви материали, колко от всичко ми трябва и кога и как тези неща да се ядат ,напримерно 40% от протейните да са на закуска, 40% от въглехидратите да са на обяд и тнт, зная че много съотношениета зависят от вида диета, която съм си избрала, но незная как да си избераа подходящ вид диета и затова се опитвам да се държа към принципът “от всичко по малко”.

Като съм започнала да напиша какво ще се яде днес:
закуска - 180г  извара ( 181 калории; 7,56 г мазнини; 6,84г въглехидрати; 6,84г захар(незнам ама така пише на опаковката); 21г белтъчини)
1,5 филийки пълнозърнест хляб със тиквени семки (незная каква е хранителнат му стойност :( )

и днес си изпих традиционното кафенце с прясно мляко.

обед - мрем-супа от грах и пушено месо (262 калории; 3г мазнини; 37г въглехидрати; 15г фибри; 21г протейн; 20мг холестерол)


засега това са ми сигурните ядения :).
Успешен ден.

Мнението беше редактирано от Buby Bubkova на 26.04.16 13:43.

28.04.16
12:11

До предишният пост да допълня ,че за вечера изядох една салатка  с риба тон и нахут с 1.5 филиики хляб от този тиквеният.
Фитнес:
бързо ходене 1 час + предизвикателството

За вчера ядене:
9:50 закуска - трици ,пшеница овесена каша и сушени плодове микс с варена вода и около 20мл прясноо мляко
кафе
11:50 обед - 50гр месо, 20гр доматен сос и 100г макаронки.
кафе
около 18 вечера - +- 200 гр вчерашната салатка ( марула,морков,доматки, риба тон консерва, нахут) с половин филийка от тиквен хляб;

Фитнес: 30 мин бързо ходене,  тренировката за горенето на мазнини, 2 пъти тренировката с пудовка (10-6кг),  30 мин крос тренежор и разтягане  накрая.

да поясня че 10 килограмовата пудовка използвам за упражненията с 2 ръце а тази 6кг за 1 ръка, понеже ми е тежко.. Да си призная малко се боя (да не изпусна пудовката при клякане или при изтласкване да не падне на тиквата ми ) от Kettlebell Swinging Squat (съжалявам за английският незнам как е н бг), затова го правя малко по-бавно от това,което видех във фитнеса(направо някой си я люшкат като парцалче).

Изненадващо днес нямах някаква екстра мускулна, която очаквах по вчерашният за мене екстремизъм , за което се радвам.

Ядене:
9:00 закуската е същата като вчера - трици ,пшеница овесена каша и сушени плодове микс с варена вода и около 20мл прясноо мляко
кафенцето с мляко
11:50 обед - 200-300 гр салатата ,която остана (май направих доста) с 2 филийки хляб
вечеря -около 70гр печено свинско каре с макаронки - 150гр и доматен сос.

Фитнес:
само ходенето, нямах вечерта сили ...


Да добавя че се опитвам да дам максимално фибри към менюто ми, затова и закуската ми давам тези трици. Явно вечерата и или не е много добре избрана или е много рано ,понеже преди да заспя усещам глад и сутрин съм мъртво гладна, това го забелязвам откакто се опитвам да спазвам някакъв хранителен режим понеже преди това винаги към вечерата към 20-21 си взимах парче шоколад или нещо ровичках из хладилника,но някак си не ми правеше впечетление докато незапочнах сланинкясвам около талията. Може би ако добавя фибри и към вечерята ще е малко по-добре понеже като ям сутрин трици към овесената каша не съм гладна някак си особено в 11:50,но за съжаление тогава трябва да ям иначе чак към 18,като се върна вкъщи. Също така се опитвам да закусвам малко  по-рано  около 7 ама след като си изпия сутрешната чаша чай някак си не съм гладна въпреки че като се събудя направо умирм от глад.. Още се опитвам да измисля нещо между обед и вечера, може би към 14, какво ли бих могла да ям, никога не съм яла между обеда и вечерата така че незая какво може да е подходящо и засищащо да не съм гладна след тренировка или преди да заспя. Тренировката ми в повечето случай е около 18-19 старая се да е поне половин час след вечерята, но често да некажа винаги  вечерята е веднага след тренировката, което също незня дали е много правилно...

Мнението беше редактирано от Buby Bubkova на 29.04.16 08:14.

06.05.16
09:37

Здравейте, малко се позабравих.. както и да е, последните дни малко намалих физическата си активност, но храната гледам да е по-ниско калорична и по-ограничена. Вече не чувствам глад вечер и мисля че успях някак си да свикна на 4-5 пъти по-помалко  ядене като най-много ям на обед. Засег не виждам никакви резолтати, незная кога да ги чакам ,може би е рано ай все пак мисля си че вече 2 седмици съм намалила калориите ми а все пак ако павилно съм разбрала 70-80% от успеха е в храната... а успех засега не е нито грам :(.  Започвам да се демотивирам,може би чакам резултати прекалено бързо, гледам за не се отказвм... чувствам се че си пиша сама със себе си ... както и де е това е.

Lucy

06.05.16
12:39

Няма как за две седмици да имаш видим резултат. Не се мери постоянно, защото това само демотивира. Изчакай поне още две седмици и ако правиш нещата както трябва, не може да не забележиш промяна. :)

16.05.16
09:24

Благодаря ти Lucy :). Миналата седмица бях на командировка, въпреки това успях да ходя всеки ден пеша поне 2 часа, с яденето бях също ограничена и заради времето с което разполагах -ядох само 2 пъти на ден. Зная че не е  много полезно ама просто понякога трябва. Усещам се по-лека и с по-малко коремче, о кантара показв същите цифри :(. Трябваше да се измеря и с метър ама мисля че има малък резултт не много голям но  малък. Сега като съм си вкъщи продължавам ще се опитам да влеза в ритъм с яденията поне 3 пъти на ден, понеже аз много бързо свиквам на някакъв график и за организма ми това е малък шок от 4 пъти на ден само  пъти за една седмица и после обратно.  Сега наа закуска засега не съм гладна ама ще видиме малко по малко ще се опитм ппак да влеза поне в ритъма от преди седмица :).

18.05.16
08:12

Здравейте,

Вчера за закуска извара с некакви сухари
обяд телешко със печени картофки и салатка
вечеря - филийка с извара

Вчера не тренирах.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1