претрениране

Имам въпрос относно претренирването или така нареченото “overtraining “. До колкото знам е добре за организма да се движи поне 30 мин интензивно на ден (всеки ден).Като интензивно аз разбирам дейност, която увеличава сърдечния ти пулс. За мен не е интензивно например карането на колело с малка скорост. Та въпроса ми е възможно ли е да се получи претрениране ако през деня да речем карам колело олоко 1-2 часа, а вечерта използвам кростренажора за 30-40 мин. ?

19.05.16
01:18

http://www.bb-team.org/articles/1591_pretreniraneto

Претренирането е един голям розов еднорог като цяло, а с описаната от теб дейност е абсолютно невъзможно :)

Само ако качваш Алп д’Юез всеки ден и пак не е сигурно ;)

19.05.16
08:20

Ако си напреднала не можеш да претренираш от каране на колело. Ако те първа ще започваш или го правиш отскоро може да имаш яка мускулна на следващия ден.

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 19.05.16 08:21.

“Претренирането” се получава изключително трудно, а само с фитнес и каране на колело е абсолютно невъзможно истински да претренираш. Просто авторите на почти всички статии за претренирането никога са достигали до такъв стадий на изтощение. За да добиете представа какво искам да кажа, ще дам един пример - взимаме един любител, трениращ бокс 2 пъти в седмицата и го пускаме да тренира 1 седмица тежки тренировки с националния отбор по бокс. Не говоря за спаринги, с които да го пребиват, а само да изпълнява силово-скоростните им тренировки и подготовка. Ако оцелее след всичко това, ще се стигне до претрениране, а когато си претренирал все едно си болен. Гадене, сърцебиене, високо кръвно, учестен пулс, тревожност, безсъние, мускулна слабост и умора, липса на концентрация, забавен мисловен процес, забавени рефлекси и какво ли още не. Горе-долу така се чувстваш, мускулната треска не е симптом на претрениране. :D

Дори след 1 седмица няма да може да претренира, евентуално повече и то трябва да се вдигат натоварванията, иначе малко или много ще се адаптира.

Дори при такъв рязък преход към несравнимо по-тежък тренировъчен режим предполагам, че претренирането няма да се окаже ограничаващ фактор. Контузиите ще дойдат преди него.

Ей, като наближи тва лято и си мислите, че с 22 часа кардио дневно ще постигнете нещо....

Благодаря на всички искрено за професионалните отговори, сега се чувствам доста по-спокойна след като вече знам за какво става въпрос. Спокойно ще си карам колелото а вечер ще правя кростренажор вкъщи.

20.05.16
07:48

Всички се притеснявате да не претренирате, а не се притеснявате да сте не-тренирани и обездвижени, което в повечето случаи носи повече вреди.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1