Набиране на лоста.

Имам въпрос. Какд а се науча да с  набирам? Тежа 52 килограма. Висока съм 1’62см. Дайте предложения за упражнения стягащи ръцете...☺

Започни с хоризонтални набирания. Ето клипче https://www.youtube.com/watch?v=XZV9IwluPjw Ако, не тренираш в зала, можеш да правиш това упражнение, примерно на успоредката, на стрийт фитнес площадката където живееш или в къщи, като поставиш, метална тръба между два стола. Но те съветвам, тръбата, да е наистина здрава, все пак, не искаш да се контузиш. Това е по лесния вариант на набиранията, защото работиш против гравитацията. Когато успееш да направиш 15 чисти хоризонтални набирания, започни с най лесния вариант на набиранията, тези с раменен подхват. После когато стигнеш, до 10 повторения с перфектна техника, започни да заучаваш такива с раменен надхват. И тогава, когато успееш да достигнеш 10 чисти повторения с този надхват, можеш да преминеш към широкия. Ето статия за набиранията: http://www.bb-team.org/exercise/1183_nabiraniya Ето, статия и за хоризонталните набирания: http://www.bb-team.org/exercise/3500_horizontalni-nabiraniya А ето и няколко упражнения, за ръце, които могат да ти бъдат полезни, предполагам, че тренираш със собствено тегло, за това ето няколко варианта: Лицеви опори, на широчината на раменете, те главно натоварват трицепса, ето статия http://www.bb-team.org/exercise/3576_tritsepsovi-litsevi-opori но те съветвам, да ги правиш на юмруци или още по добре, ако имаш стойки, лично аз усещам голямо напрежение в китките, когато ги правя, в класическият им вариант. Друго упражнение, което се сещам за трицепс е полукофичките на пейка. Разбира се тази пейка може и да е леглото или стола в къщи, ето отново статия http://www.bb-team.org/exercise/1180_kofichki-na-peyka-polukofichki И тук пак те съветвам, да не спускаш прекалено до долу, разтягането е хубаво нещо, но специално при това упражнение можеш сериозно да натовариш раменните стави, умната. За бицепс, със собствено тегло се сещам за набирания с раменен подхват. Главно участва гърба, но и бицепса се активира, най-много спрямо останалите типове, набирания. Но ако не можеш да го изпълняваш, разбира се можеш да си натовариш бицепса и с хоризонтално набиране, със съшият раменен подхват. За това, поне се сещам за сега. Надявам се да съм бил полезен. Успех! :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1