Силово за начинаещи

24.05.16
17:43

Здравейте, все още съм начинаещ, но правя по 7 набираня с надхват и още не мога единично силово, а до колкото знам 12 ти трябват за двойно. Та ако може да ми помогнете да го науча. Благогаря предварително. :)

24.05.16
18:13

Силовото е техника. Може да правиш серии и по 25 набирания, но пак да не можеш да направиш едно силово ( като мен)  без засилвания и други спомагателни. Просто техника, правилно извъртане на китки и лакти.

Мнението беше редактирано от Nachev на 24.05.16 18:13.

24.05.16
18:19

казано от Paulo Nacheff на 24.05.16, 18:13:

Силовото е техника. Може да правиш серии и по 25 набирания, но пак да не можеш да направиш едно силово ( като мен)  без засилвания и други спомагателни. Просто техника, правилно извъртане на китки и лакти.

Да, изобщо не е свързано със силата, може 1 набиране да не можеш да направиш  и да направиш силовото само на техника..Сигурно трябва да му викат “техничното”. Направо ако ти е достатъчно добра техниката, може да не се хващаш за лоста изобщо.

Мнението беше редактирано от Joe Musashi на 24.05.16 18:22.

24.05.16
18:26

Разбирам за какво се хвана, но лично аз съм виждал човек, който не може да направи повече от 5 набирания широк хват (никога и не се е опитвал) , а прави 10 силови без проблем. (защото се мъчеше всеки ден)  И на мен ми е чудно, но има и такива... Не споменавам, никъде, че човек НЕ се нуждае от сила за него, но в голяма степен силата е в техниката. :D

Мнението беше редактирано от Nachev на 24.05.16 18:28.

Ако може да ми разясните техниката, защото с клиповете в интернет не обясняват хубаво. :)

24.05.16
18:31

казано от Paulo Nacheff на 24.05.16, 18:26:

Разбирам за какво се хвана, но лично аз съм виждал човек, който не може да направи повече от 5 набирания широк хват (никога и не се е опитвал) , а прави 10 силови без проблем. (защото се мъчеше всеки ден)  И на мен ми е чудно, но има и такива...

набирането е само половината от упражнението, в момента на обръщане на лактите  се минава на рамене и трицепси. Трябва да можеш 1) да се набереш експлозивно като лоста да стигне поне до под гърдите 2) да имаш достатъчно СИЛА в раменете и трицепса, за да обърнеш лактите и да  преминеш тоя момент. С изометрични заигравки стават нещата. Засилка с краката го прави една идея по-лесно.

Мнението беше редактирано от Joe Musashi на 24.05.16 18:33.

24.05.16
18:34

казано от Филип Стоянов на 24.05.16, 18:29:

Ако може да ми разясните техниката, защото с клиповете в интернет не обясняват хубаво. :)

Прави:
1. Набирания с пляскане
2. Изометрично задържане в долно положение като правиш кофичка с надхват ( на лост, или на едната страна на успоредката)

казано от Joe Musashi на 24.05.16, 18:31:

казано от Paulo Nacheff на 24.05.16, 18:26:

Разбирам за какво се хвана, но лично аз съм виждал човек, който не може да направи повече от 5 набирания широк хват (никога и не се е опитвал) , а прави 10 силови без проблем. (защото се мъчеше всеки ден)  И на мен ми е чудно, но има и такива...

набирането е само половината от упражнението, в момента на обръщане на лактите  се минава на рамене и трицепси. Трябва да можеш 1) да се набереш експлозивно като лоста да стигне поне до под гърдите 2) да имаш достатъчно СИЛА в раменете и трицепса, за да обърнеш лактите и да  преминеш тоя момент. С изометрични заигравки стават нещата. Засилка с краката го прави една идея по-лесно.

Същото е с единичното ли?

24.05.16
18:41

В общи линии да , а единичното е доста ефективен начин да се контузиш според мен.

24.05.16
18:50

казано от Joe Musashi на 24.05.16, 18:41:

В общи линии да , а единичното е доста ефективен начин да се контузиш според мен.

Какво ще рече единично?

казано от ANZy на 24.05.16, 18:50:

казано от Joe Musashi на 24.05.16, 18:41:

В общи линии да , а единичното е доста ефективен начин да се контузиш според мен.

Какво ще рече единично?

Първо вдигаш едната ръка, после другата.

25.05.16
02:03

Силовото е “силово” защото изисква сила. “Техниката” присъства само в главите на тези, които не го могат. Всяко движение си има механика на изпълнение - в случая, тежестта да “превключи” от дърпане в бутане, заобикаляйки лоста. Това е невъзможно без сила за дърпане и сила за бутане. Научи се да вдигаш набиранията до гърди и да спускаш до гърди кофа на една тръба, усети междинното положение и го съкрати с експлозивност - за да го задминеш, или сила в крайната висока точка на дърпане и ниската на бутане и си готов с “техниката”. Когато силата е достатъчна ще можеш да го правиш и бавно. Няма техника и няма човек който да прави повече силови, от колкото набирания със същия хват.

PS: Редактирах, защото много хора имат погрешна представа що е то - набиране. За сравнение, пробвай  - увисни се на лоста, напълно, за 2-3 секундни, след което вдигни докато брадичката ти задмине лоста, а най-добре, докато гърдите се опрат в него. Това е набиране.

Мнението беше редактирано от Dymag на 25.05.16 02:32.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1