Секси Мама-мисията възможна ?

Темата е заключена.

Здравейте! От много време само си чета нещата тук,та реших,че е крайно време да се разпиша :) Аз съм на 23г. имам 10месечно бебе,в същото време съм студентка .След раждането на малкия нещата малко излязоха от контрол и е време за промяна,защото вече не мога да се понасям.Много е гадно,когато осъзнаеш,че имаш нужда от промяна,но не знаеш точно как да е случат нещата,та силно разчитам на вашата помощ и насоки :)) Така тъжната новина е,че съм 85кг,174см ..Целта е 66-67кг,или просто стегната млада майка..Догодина ми предстои сватба,абсолвентски бал,рождени дни..все събития,на които ако не изглеждам добре,ще се чувстам ужасно..Толкова за мен :D По-късно ще си опиша деня :)

30.05.16
10:31

то готово ве :) господ ти го е дал скьпа нищо не ти трябва :) сега по сериозно , не :) имам една приетелка може би най добрата ми приятелка, за съжаление е жена на най добрия ми приятел. Вергиния се казва. около 50 кила, роди 2 деца , качи малко по време на това но до няколко месеца след ражданията си беше пак 50 и готина. та това е оправдание. лошото е че си си поставила по малко от година за цел за да си супер мацка. ама то когато най ти трябва автобуса все закъснява :) та от горенаписаното трябва да ти е ясно че просто водиш застоял живот, наливаш се с глупости и ядеш около 30 пъти повече от колкото трябва. с оправдания като деца, депресиии и подобни. спри да ги правиш тия неща , разкърши малко дупето и ще станеш супер мацка.

Мнението беше редактирано от Алкин . на 30.05.16 10:33.

Ето малко мотивация—> Click

Мнението беше редактирано от Севдалина Тасева на 30.05.16 16:16.

30.05.16
16:38

За мотивация-  нашата си Мара Крофт . Майка на две деца , секси мацка и вдига тежко :D

31.05.16
02:16

казано от ME4O_TURIST на 30.05.16, 16:38:

За мотивация-  нашата си Мара Крофт . Майка на две деца , секси мацка и вдига тежко :D

Хе хе, Благодаря ти за комплимента МЕ4О!  :*
Но да не забравяме, че точно този форум е пълен с мами, всичките от които са секси и повечето от тях вдигат тежко. (muscle) :D
Само дето аз, може би съм най-голяма (на възраст) (blush)

Честит дневник Жени!
Извинявай за отклонението и добре дошла. (sun)
Надявам се да се чувстваш добре при нас.
Повечето сме добронамерени :D , позитивни и добре мотивирани.
Тук е мястото, където можеш да разчиташ, че когато зададеш конкретен въпрос, ще получиш адекватен ( поне в повечето случаи ) отговор.
В повечето дневници, така или иначе ще намериш отговорите на повечето си въпроси.
Успех от мен !

Мнението беше редактирано от Mara Croft на 31.05.16 02:24.

Хехе,здравейте,здравейте ! На мен мотивацията ми рязко се качва като се погледна в огледалото :D Сега да кажа за вчерашният ми ден :
Закуска : 2 цели сварени яйца.
2ра закуска: шепа ягоди
Обяд: пилешко месо 160г. + салата зеле и моркови
следобяд: 50г бадеми
вечеря : телешко 150г +салата домати и краставица
Занъкнах се и  на фитнес :D
Загрявка 10 мин кардио
1. Бедрено разгъване в СУПЕРСЕРИЯ с бедрено сгъване  3Х 20 повт.
2.  Клекове 3Х 20 повт
3. Лег преса с широк разкрач 3Х25 повт.
4. Напади 3Х 15 на крак
5. Аддуктор машина в СУПЕРСЕРИЯ с абдуктор машина 3Х 20 повт.
15 мин кардио

31.05.16
11:45

Честит дневник и от мен! :)
Успехи!

31.05.16
14:58

казано от Maria Peeva на 31.05.16, 02:16:

казано от ME4O_TURIST на 30.05.16, 16:38:

За мотивация-  нашата си Мара Крофт . Майка на две деца , секси мацка и вдига тежко :D

Само дето аз, може би съм най-голяма (на възраст) (blush)
!

 
Е тука не позна. Аз съм най голяма  на 38 г с 10 месечно бебе и син абитуриент. И точно затова няма да си позволя да съм лелка

31.05.16
15:09

казано от diva 97 на 31.05.16, 14:58:

казано от Maria Peeva на 31.05.16, 02:16:

казано от ME4O_TURIST на 30.05.16, 16:38:

За мотивация-  нашата си Мара Крофт . Майка на две деца , секси мацка и вдига тежко :D

Само дето аз, може би съм най-голяма (на възраст) (blush)
!

 
Е тука не позна. Аз съм най голяма  на 38 г с 10 месечно бебе и син абитуриент. И точно затова няма да си позволя да съм лелка

Познах, познах :D
Аз съм на 41 (blush), този октомври на 42.
Големият ми син навършва 21 години тази неделя, а малкото ми момче е на 15.
Да си ни живи и здрави децата, а и ние покрай тях и да си ги гледаме с любов! (sun)
Дерзайте мами, няма лелки Тук! (muscle)

31.05.16
15:15

Обаче има лелки по душа и то немалко :D

31.05.16
15:35

Здрасти, Жени, добре дошла! ПОжелавам ти много успех с целите :)

А какво е лелка?

31.05.16
18:09

Привет Жени,

Честит дневник!

И аз съм в графата майки, имам син на 4 месеца :), въпреки че в момента не съм от вдигащите тежко :) ! Ще следя с интерес! Успех с целите!

31.05.16
19:49

а така,  има шанс бейби. ако дотичаш може и да хванеш автобуса :) разкършила си се това е супер. храната е много. намали наполовина, не пий сладко. никакви хранителни режими не ти тряват, експериментирай в разумни граници.

казано от Алкин . на 31.05.16, 19:49:

а така,  има шанс бейби. ако дотичаш може и да хванеш автобуса :) разкършила си се това е супер. храната е много. намали наполовина, не пий сладко. никакви хранителни режими не ти тряват, експериментирай в разумни граници.

грамажите на месото ?

31.05.16
21:03

аа и ядките :) ако искаш да отслабваш према на мазнини трябва да се ограничи. значи месото има мазнини, ядките имат мазнини, ако си и овкусяваш салатите както едно време с тубата олио има да се чудиш защо не става. аз си слагам малко ленено семе и сусам, ама малко :) сега не ме питай точно колко. аз не съм от мерещите. месото плюс ядките плюс лъжица зехтин на ден ми се струва добре. експериментирай. на обяд може и малко въглехидрати, боб, леща, ориз, зърнени. от много стискане после много шоколади яде човек :) и малко бързаш ми се струва. резултати след време...

31.05.16
22:09

казано от Maria Peeva на 31.05.16, 15:09:

казано от diva 97 на 31.05.16, 14:58:

казано от Maria Peeva на 31.05.16, 02:16:

казано от ME4O_TURIST на 30.05.16, 16:38:

За мотивация-  нашата си Мара Крофт . Майка на две деца , секси мацка и вдига тежко :D

Само дето аз, може би съм най-голяма (на възраст) (blush)
!

 
Е тука не позна. Аз съм най голяма  на 38 г с 10 месечно бебе и син абитуриент. И точно затова няма да си позволя да съм лелка

Познах, познах :D
Аз съм на 41 (blush), този октомври на 42.
Големият ми син навършва 21 години тази неделя, а малкото ми момче е на 15.
Да си ни живи и здрави децата, а и ние покрай тях и да си ги гледаме с любов! (sun)
Дерзайте мами, няма лелки Тук! (muscle)

Бравоооо, накара ме да се чувствам много, ама много гот : )

Ден 2: закуска-1 цяло яйце
закуска 2: 1 ябълка
обяд:1/2 риба+картофена салата
слеедобяд: 2 резенчета пъпеш
вечеря:1/2 риба + салата зеле и мерков
Не съм тренирала,освен цял ден търчане след бебешора,на който растат зъби и е кошмар.

01.06.16
21:04

казано от Жени Мартинова на 01.06.16, 10:39:

Не съм тренирала,освен цял ден търчане след бебешора,на който растат зъби и е кошмар.

мисля че бяхме се разбрали по тоя въпрос ? а ? разбира се, че ще почиваш но само когато имаш нужда не и поради някаква причина да не казвам оправдание. така докато кротко му растат зъбите , лягаш на земята и правиш няколко серии коремни преси, като ти се разлопа сърцето , дай малко лицеви, дай малко да почистя, да сготвя и то готово, ето ти тренировка. като порасне малко, като стане за количка. качваш го на една количка. намираш хубав път за бягане. с едната ръка буташ количката , а с двата крака тичаш :) ето ти тренировка, тежка съдба си избрала да си мама, но това не ти пречи да станеш и по супер мацка, както сама желаеш.

Ден:3
Тъъъъъка :D Вчера беше ползотворен ден. Цял ден навън с бебешора и вечерта на фитнесче :)
Храната:
Закуска: 2 препечени пълнозърнести филийки с резенч домат и обезмаслено сирене
Закуска 2:1 Ябълка
Обяд:пилешки руладини с гъби и тиквички +салата
следобедна закуска :1 шепа череши
Вечеря:свинско филе + бъркоч от тиквички,картофи,2 яйца и малко сирене :)

Тренировката:Загрявка 10 мин кардио- колело

1. Придърпване на скрипец пред гърди с широк хват (пулдаун) 4 серии Х 20, 15,15,12 повт.
2. Гребане на долен скрипец с тесен лост (лодка) 3Х15 повт.
3. Лег с дъмбели 3Х15 повт.
4. Флайс на пекдек машина или с дъмбели на лежанка 3Х 15 повт.
5. Разтваряне встрани с гирички за рамо 3Х 15 повт.
6. На скрипец за трицепс 3Х15 повт.
7. Сгъване за бицепс с дъмбели (права, с редуване на ръцете) 3Х15 повт.

15 мин. тичане на пътечката

Ден 4:
Хранене:
Закуска : 2 пълнозърнести филии със сиренце и домат
Закуска 2: 40г кашу
Обяд: 2пълнени чушки със извара,яйца и кис.мляко+салата
Следобедна закуска: 1 ябълка
Вечеря: 2пълнени чушки + бъркоча от тиквички,картоф,яйце,сирене

Тренировка не е имало .

Ден 8 :
Закуска : 1 банан
Обяд : Пилешко бутче + 1 домат
Следобедна закуска : 30г бадеми
Вечеря:2 свински шишчета +зелева салата

В сесия съм и времето ми е доста ограничено,но пък не съм провалила нито храната нито тренировките засега :) Имам 2 въпроса- Ако тренирам 5 пъти седмично-3 пъти основно силово,а 2 кардио-добре ли е ? И мръсните дни- кога ?

08.06.16
13:42

казано от Жени Мартинова на 08.06.16, 13:05:

Ден 8 :
Имам 2 въпроса- Ако тренирам 5 пъти седмично-3 пъти основно силово,а 2 кардио-добре ли е ?

Само ти можеш да отговориш на този въпрос - ако успяваш да се възстановиш и да правиш качествени тренировки с тази честота, значи е добре. Какво разбираш под силово трениране? Виждам записани някакви упражнения с по 15 повторения в серия, но няма тежести, с които са изпълнени. Аз лично сила с 15-20 повторения в серия сила  не мога да развивам.

казано от Жени Мартинова на 08.06.16, 13:05:

Ден 8 :
И мръсните дни- кога ?

Защо си решила да правиш мръсни дни?

Тежести има, просто не съм ги вписала, а и не са кой знае какви, че да ги отразя.Повторенията са повече, защото искам да отслабвам. А мръсни дни искам да правя заради психиката си, но не искам да прекалявам, затова се чудя къде е границата.

08.06.16
20:28

казано от Жени Мартинова на 08.06.16, 17:29:

Тежести има, просто не съм ги вписала, а и не са кой знае какви, че да ги отразя.

Те и скелетните ти мускули не са ги отразили. :)

казано от Жени Мартинова на 08.06.16, 17:29:

Повторенията са повече, защото искам да отслабвам.

И аз, но моят опит показва, че се отслабва с хранителен режим, а не с повторения във фитнеса. :)

казано от Жени Мартинова на 08.06.16, 17:29:

А мръсни дни искам да правя заради психиката си, но не искам да прекалявам, затова се чудя къде е границата.

Сега сериозно. Ще споделя моето мнение, което се базира на моя опит (веднъж бях стигнала 80 кг. и ги свалих до 60 с много проби и грешки) и на опита на съпруга ми, който се бори с наднормено тегло вече доста години. Ако искаш да сваляш килограми, трябва да влезеш в строг хранителен режим и да си в подходящ дефицит. При жените, всяка приета калория е от значение, защото обикновено имаме значително по-нисък BMR от мъжете. Ти имаш BMR около 1600, а с наднормените килограми вероятно метаболизмът е започнал да се забавя допълнително.  Моето ЛИЧНО мнение е, че ако една жена иска да отслабва и иска да смъкне 20 кг., мръсни дни нямат място. Ако гледаме седмичен калориен дефицит, ще държиш някакъв дефицит 6 дни в седмицата, на седмия ще направиш т.нар. мръсен ден, ще вкараш 3к калории от глупости (защото повечето хора точно така правят мръсен ден, а аз съм си стигала и до 5000 в мръсен ден, защото лакомията няма граници, а големи количества храна не са ми проблем) и язък ти за усилията всяка седмица, да поддържаш калориен дефицит, като с един ден слагаш черта на голяма част от постигнатото. Мръсните дни имат място в режима тогава, когато вече са постигнати целите, човек е в нормално тегло и е на поддържащ режим, с който цели да задържи постигнатото в дългосрочен план. За моята психика винаги е било най-добре да приема, че ми предстои един по-дълъг период на лишения и да не се отпускам. Позволявала съм си “мръсен” ден, когато постигна някаква междинна цел (такава цел беше да сваля от 80 до 70 кг.).  Направих си мръсния ден и след това ми беше ужасно трудно пак да се върна към рестриктивния режим за рдукция на тегло. Но пак казвам, това е базирано изцяло на семейният ни опит. Ето, съпругът ми смъкна 20 кг. от октомври 2015 до януари 2016 с много стриктен режим, след което реши, че ще прави мръсни дни и за сега е свалил едни смешни 3 кг. от януари насам (а той има доста активно тегло и BMR 2400 в момента)

За тежестите и повторенията нищо няма казвам, защото знам от опит, че каквото и да ти говорят, докато пробваш различни неща и не видиш кое работи най-добре за теб, няма как да не робуваш на общоприетите схващания. Разгледай дневниците и виж мацките с какви тежести тренират и как изглеждат.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1