От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

19.04.21
15:22

Вчера- бърпи- 2*25, тяга с двоен ластик- 5*10- ЕМОМ.

20.04.21
23:07

Днес- изхвърляне от вис- по 6*2*45 кг на ръка- ЕМОМ, раменна преса- по 2*3*45 кг на ръка, лицеви опори- 5*30- ЕМОМ, гребане с ластика- 5*30- ЕМОМ. Лицевите и гребането към края бяха пародийни, трябва да спра да се надценявам..

24.04.21
15:54

Предните дни- само леки раздвижвания, най-тежкото от които бяха 30 бърпи в серия, там краката блокираха съвсем, дишането сякаш беше по-добре..
Днес засега- изхвърляне от вис- по 6*2*45 кг на ръка- ЕМОМ/лява+дясна ръка в една минута/, раменна преса- по 2*3*45 кг на ръка. После ще правя още неща.
п. Добавям високо изтегляне с ластика- 5*10- ЕМОМ, раменна преса с ластика- 5*6- ЕМОМ, пендлей гребане с ластика- 5*25- ЕМОМ, лицеви опори на юмруци- 5*25- ЕМОМ.

Мнението беше редактирано от Любомир на 24.04.21 22:35.

26.04.21
09:20

Вчера- американски подскоци- 3*35, тяга с двоен ластик- 3*20.

27.04.21
09:57

Вчера почивка, дясното рамо/супраспинатус/ онзи ден и вчера боля достатъчно за да ме откаже от тренировка. Подозирам “брилянтната” си техника на изхвърляне, особено откакто се почувствах по-силен и взех да го обръщам на протяжка, в съчетание със сериите във високи бройки. Днес ми се струва значително по-добре, така че вероятно ще ми се размине, но за известно време ще огранича изхвърлянията до “свежи единички”.

28.04.21
11:32

Вчера- тръстъри- по 1, 2, 3, 4*45 кг на ръка, раменни преси- по 3*45, по 2*45 кг на ръка, раменните с лявата бяха абсолютни откази на смърт, абсолютна мекица ставам ако разредя тренировки или намаля храната, дейба.. Рамото е добре, явно единствено изхвърлянето го провокира, за всеки случай ще дам пауза и на високите изтегляния с ластика.

28.04.21
23:08

Този дъмбел не се ли разглабя и защо не вземеш още един, след като от доста време си ” на домашно ” ?

28.04.21
23:20

казано от Гюлето на 28.04.21, 23:08:

Този дъмбел не се ли разглабя и защо не вземеш още един, след като от доста време си ” на домашно ” ?

Не, взех го 40 кг и му лепнах 2*2.5 кг за да прогресирам, планът е като стигна десетина бройки на раменната преса да вдигам килограмите. Иначе причината да не вземам много неща е, че не искам да превръщам домът във фитнес и без това всичко е презатрупано в детски играчки, даже като взех дебелият ластик подарих двата по-тънки, въпреки, че на моменти щяха да са ми полезни. А и все се надявам тази тъпотия да поотмине и да се върна към залата, сега лятото като се редуцира пак вирусът със сигурност ще го направя.

28.04.21
23:23

Днес- скок колене към гърди- 5*10, кофички- *52, пендлей гребане с двоен ластик- 3*20, 50 лицеви опори с малкия/+20 кг/, 60 лицеви опори/СТ/. Кофичките добре, имах резерв до 60 най-вероятно..

01.05.21
23:40

След последната тренировка рамото се влоши доста, ама и аз много умно се изявих, след болки да правя кофички и лицеви до отказ.. Дадох му почивка до днес и сега започвам с леки натоварвания да го пробвам, като ще увеличавам постепенно.
Днес- качване на няколко етажа стълби на един крак с редуване на краката на 1/2 етаж, тяга с двоен ластик- 2*20, пендлей гребане с двоен ластик- 2*20, високо изтегляне с ластика- 2*5, раменна преса с ластика- 2*5, 10 лицеви опори с малкия/+20 кг/, по 5 лицеви на една ръка, “супермен”- 3*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 3 пъти.

04.05.21
21:53

Днес- тяга с двоен ластик- *20, пендлей гребане с двоен ластик- *20, високо изтегляне с ластика- *6, раменна преса с ластика- *6, по 6 лицеви опори на една ръка, изхвърляне- по 8*1*45 кг на ръка, раменна преса- по 2*45 кг на ръка. Рамото засега изглежда ок, но да видим утре как ще е..

07.05.21
10:33

Вчера- клек в рак позиция- по 16*45 кг на страна, тяга на един крак- по 20*45 кг на страна, лег- по 16*45 кг на ръка, гребане- по 24*45 кг на ръка.

08.05.21
22:55

Днес- изхвърляне+тръстър- по 6*1*45 кг на ръка, раменна преса- по 2*2*45 кг на ръка, високо изтегляне с ластика- 2*7, раменна преса с ластика- 2*7, пендлей гребане с двоен ластик- 2*20, лег с дъмбел- по 17*45 кг на ръка.

10.05.21
21:34

Тренировката днес- в зала, за първи път от година и два месеца..
Военна преса- до 1*90, 0*100, 1*95 кг, обръщане- до 1*110, 0*115 кг, клек- до  1*170, 0*175 кг, лег- до 1*140 кг, набиране- до 1*/+50 кг/, кофички- до 1*/+75 кг/, тяга надхват- до 1*180, 0*190 кг, теглото 100.5 кг. В общи линии тренирам- не тренирам, съм си същата марда, което предвид, че не тренирам е добре :)) Рамото се обади на 140 лег и не посмях да напъвам повече там, както и на набиранията и кофичките. Клекнах леко 170 на голо коляно, а то на клека ми е слабото място, ако взема щангети и почна да го бинтовам мисля, че за няколко месеца ще докарам до 200.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1