От всяко дърво джедай не става

Прескочи до:

19.04.21
15:22

Вчера- бърпи- 2*25, тяга с двоен ластик- 5*10- ЕМОМ.

20.04.21
23:07

Днес- изхвърляне от вис- по 6*2*45 кг на ръка- ЕМОМ, раменна преса- по 2*3*45 кг на ръка, лицеви опори- 5*30- ЕМОМ, гребане с ластика- 5*30- ЕМОМ. Лицевите и гребането към края бяха пародийни, трябва да спра да се надценявам..

24.04.21
15:54

Предните дни- само леки раздвижвания, най-тежкото от които бяха 30 бърпи в серия, там краката блокираха съвсем, дишането сякаш беше по-добре..
Днес засега- изхвърляне от вис- по 6*2*45 кг на ръка- ЕМОМ/лява+дясна ръка в една минута/, раменна преса- по 2*3*45 кг на ръка. После ще правя още неща.
п. Добавям високо изтегляне с ластика- 5*10- ЕМОМ, раменна преса с ластика- 5*6- ЕМОМ, пендлей гребане с ластика- 5*25- ЕМОМ, лицеви опори на юмруци- 5*25- ЕМОМ.

Мнението беше редактирано от Любомир на 24.04.21 22:35.

26.04.21
09:20

Вчера- американски подскоци- 3*35, тяга с двоен ластик- 3*20.

27.04.21
09:57

Вчера почивка, дясното рамо/супраспинатус/ онзи ден и вчера боля достатъчно за да ме откаже от тренировка. Подозирам “брилянтната” си техника на изхвърляне, особено откакто се почувствах по-силен и взех да го обръщам на протяжка, в съчетание със сериите във високи бройки. Днес ми се струва значително по-добре, така че вероятно ще ми се размине, но за известно време ще огранича изхвърлянията до “свежи единички”.

28.04.21
11:32

Вчера- тръстъри- по 1, 2, 3, 4*45 кг на ръка, раменни преси- по 3*45, по 2*45 кг на ръка, раменните с лявата бяха абсолютни откази на смърт, абсолютна мекица ставам ако разредя тренировки или намаля храната, дейба.. Рамото е добре, явно единствено изхвърлянето го провокира, за всеки случай ще дам пауза и на високите изтегляния с ластика.

28.04.21
23:08

Този дъмбел не се ли разглабя и защо не вземеш още един, след като от доста време си ” на домашно ” ?

28.04.21
23:20

казано от Гюлето на 28.04.21, 23:08:

Този дъмбел не се ли разглабя и защо не вземеш още един, след като от доста време си ” на домашно ” ?

Не, взех го 40 кг и му лепнах 2*2.5 кг за да прогресирам, планът е като стигна десетина бройки на раменната преса да вдигам килограмите. Иначе причината да не вземам много неща е, че не искам да превръщам домът във фитнес и без това всичко е презатрупано в детски играчки, даже като взех дебелият ластик подарих двата по-тънки, въпреки, че на моменти щяха да са ми полезни. А и все се надявам тази тъпотия да поотмине и да се върна към залата, сега лятото като се редуцира пак вирусът със сигурност ще го направя.

28.04.21
23:23

Днес- скок колене към гърди- 5*10, кофички- *52, пендлей гребане с двоен ластик- 3*20, 50 лицеви опори с малкия/+20 кг/, 60 лицеви опори/СТ/. Кофичките добре, имах резерв до 60 най-вероятно..

01.05.21
23:40

След последната тренировка рамото се влоши доста, ама и аз много умно се изявих, след болки да правя кофички и лицеви до отказ.. Дадох му почивка до днес и сега започвам с леки натоварвания да го пробвам, като ще увеличавам постепенно.
Днес- качване на няколко етажа стълби на един крак с редуване на краката на 1/2 етаж, тяга с двоен ластик- 2*20, пендлей гребане с двоен ластик- 2*20, високо изтегляне с ластика- 2*5, раменна преса с ластика- 2*5, 10 лицеви опори с малкия/+20 кг/, по 5 лицеви на една ръка, “супермен”- 3*20, изписване на цифрите от 0 до 9 с крака- 3 пъти.

04.05.21
21:53

Днес- тяга с двоен ластик- *20, пендлей гребане с двоен ластик- *20, високо изтегляне с ластика- *6, раменна преса с ластика- *6, по 6 лицеви опори на една ръка, изхвърляне- по 8*1*45 кг на ръка, раменна преса- по 2*45 кг на ръка. Рамото засега изглежда ок, но да видим утре как ще е..

07.05.21
10:33

Вчера- клек в рак позиция- по 16*45 кг на страна, тяга на един крак- по 20*45 кг на страна, лег- по 16*45 кг на ръка, гребане- по 24*45 кг на ръка.

08.05.21
22:55

Днес- изхвърляне+тръстър- по 6*1*45 кг на ръка, раменна преса- по 2*2*45 кг на ръка, високо изтегляне с ластика- 2*7, раменна преса с ластика- 2*7, пендлей гребане с двоен ластик- 2*20, лег с дъмбел- по 17*45 кг на ръка.

10.05.21
21:34

Тренировката днес- в зала, за първи път от година и два месеца..
Военна преса- до 1*90, 0*100, 1*95 кг, обръщане- до 1*110, 0*115 кг, клек- до  1*170, 0*175 кг, лег- до 1*140 кг, набиране- до 1*/+50 кг/, кофички- до 1*/+75 кг/, тяга надхват- до 1*180, 0*190 кг, теглото 100.5 кг. В общи линии тренирам- не тренирам, съм си същата марда, което предвид, че не тренирам е добре :)) Рамото се обади на 140 лег и не посмях да напъвам повече там, както и на набиранията и кофичките. Клекнах леко 170 на голо коляно, а то на клека ми е слабото място, ако взема щангети и почна да го бинтовам мисля, че за няколко месеца ще докарам до 200.

12.05.21
21:45

Днес- клек- до 1*172.5 кг, военна преса- до 1*95 кг, обръщане- до 1*110, тяга надхват- до 1*182.5 кг, лег- до 1*142.5 кг, теглото 102.1 кг, класически българин- направи една тренировка- качи 2 кг мускулна маса :)) Коленете и рамото се държаха добре днес, но не бях напълно възстановил и военната и обръщането тежаха доста повече от предния път.

15.05.21
21:46

Днес- вкъщи- изхвърляне + тръстър- по 8*1*45 кг на ръка.
В залата- клек- до 1*175, 3*160 кг, военна преса- до 1*95, 0*97.5, 5*80 кг, обръщане- до 1*110, от вис- 4*100 кг, тяга надхват- до 1*185, 2*170 кг, лег- до 1*140, 2*0*145, 5*120 кг, набиране- до 1*/+50 кг/.

16.05.21
22:26

Днес само раздвижване- високо изтегляне с ластика- *8, раменна преса с ластика- *8, пендлей гребане със сдвоен ластик- *20- 3 пъти.

18.05.21
22:12

Днес- клек- до 1*177.5, 4*160 кг, военна преса- до 1*97.5 кг, обръщане- до 105, 0*110 кг, тяга надхват- до 1*187.5 кг, лег- до 1*130, 2*130/с едно повторение резерв/, 5*120 кг, набирания- до 1*/+50 кг/, кофички- до 1*/+80 кг/. След последната тренировка десният лакът го отнесе доста, та 3 дни не пипнах дъмбелите. Днес на тренировката обаче беше доста добре- на клекът не можех да хвана тясно и се наложи да държа широко, на обръщането нямах кураж да пробвам максимално взривно, но си вдигнах 95%, на лега също нямах кураж да пробвам максове. Сега след тренировката е доста по-добре, няма болка при движения, които бяха болезнени като десен прав например.

21.05.21
21:15

Днес:
Клек- до 1*180, 8*150 кг, военна преса- до 1*95, 0*100, 3*90 кг, обръщане- до 1*110 кг, тяга надхват- до 1*190, 3*170 кг, лег- до 1*145, 3*130 кг, набирания- до 5*/+25 кг/, кофички- до 5*/+50 кг/, тегло 102.5 кг. Хубава тренировка, голям кеф е да не те боли нищо. Клек и лег- леки и с резерв, като на клекът наближавам вече рекордните си тежести. Набирането и кофичките са най-зле, днес отказ на 5 на тежести, на които съм правил 12 повторения, там май най-бавно ще върна нивото.

24.05.21
12:49

Вчерашното раздвижване: високо изтегляне с ластика- *9, военна преса с ластика- *9, пендлей гребане със сдвоен ластик- *20, тяга със сдвоен ластик- *15, цялото това го врътнах 3 пъти.

25.05.21
20:53

Днес- военна преса- до 1*95, 0*100/пуш преса- 1*100/, 6*80 кг, клек- до 1*182.5, 2*170 кг, лег- до 1*145, 4*130 кг, теглото точно 103 кг. Почти не съм спал и всичко ставаше бавно, мудно и с големи почивки, но поне ставаше..

28.05.21
11:00

Вчера раздвижване- високо изтегляне с ластика- 2*10, военна преса с ластика- 2*10, пендлей гребане със сдвоен ластик- 2*10, тяга със сдвоен ластик- 2*10.

28.05.21
21:47

Днес- военна- до 0*95, 1*95, 2*90, обръщане- до 1*110, 3*100, клек- до 1*185, 4*160, лег- до 1*140, 3*130, тегло 102.3 кг. Пълен к.р днес, не е за мен тази работа, но докато мога ще ги мъча щангите..

28.05.21
22:36

Кое по-точно е к*р?

28.05.21
23:03

казано от Brown Bomber на 28.05.21, 22:36:

Кое по-точно е к*р?

Ами отчетливо по-слаб съм от предните тренировки- всички серии на военната, обръщането и клекът бяха на тежки откази, а се надявах това да стане на по-големи тежести.. преумора, недоспиване, стрес, нямам време за тренировки и едва вмествам половината движения от тези, които искам да правя, че и абсолютно мрънкало съм станал..

Мнението беше редактирано от Любомир на 28.05.21 23:03.

28.05.21
23:23

Добре си, не знам какво да кажа, освен че се косиш излишно.

30.05.21
19:45

Днес- клек- до 1*187.5, 3*170 кг, военна- до 0, 1*95, 2*90 кг, обръщане- до 1*110, 0*112.5, от вис- 5*100 кг, тяга надхват- до 1*180, 0*190 кг, лег- до 1*147.5, 4*130 кг, набирания- до 6*/+25 кг/, кофички- 6*/+50 кг/, теглото 101.2 кг. Днес официално клекът стана по-голям от тягата, не знам скъсаният мазол ли да обвинявам, или това, че съм пълна мекица на тяга..

02.06.21
22:16

След последната тренировка имам само малко ластици, които даже не си струва да ги вписвам. При нулата на тягата рязко ме заболя левият еректор ниско в крайната си лява част и все още продължава да боли при някои движения като дърпане от земя с по-голяма тежест. В добавка и десният лакът пак боли/само при крайно сгъване, не и при разгъване както беше преди/. Все пак днес се дотътрих до залата за да не губя тонус на това, което мога да правя в момента.
Днес- клек- до 1*180, 0*190 кг, военна преса- до 1*95, 1/+0/*90 кг, тяга- 5*100, 0*150 кг, лег- до 1*145, 7*120, 6*120 кг, теглото 103 кг. Усещам, че сила има, но травмата в кръста ме ограничава, по-малко на клек и военна и доста повече на обръщане и тяга. Иначе легът се движи добре, днес ако бях пробвал 150 щяха да станат.

05.06.21
20:40

Днес:
Клек- до 5*5*130-ЕМОМ, военна- до 1*95, 0*97.5, 2*90, тяга- 5*130, горен лег- до 3*1*110, набирания- 7*/+25/, лег- до 1*150, 7*120, кофички- до 7*/+50/, теглото 101.7 кг.

08.06.21
22:37

Днес не остана време да стигна до фитнеса, та останах на домашна гимнастика:
Изхвърляне+тръстър- по 6*1*45 кг на ръка, раменна преса- по 2*3*45 кг на ръка, силово гребане- по 3*15*45 кг на ръка. Засега не ме е заболял ни кръст, ни лакът, ни рамо, така че броя тренировката за успешна.

11.06.21
09:40

Все още не мога да намеря 2 часа, че да отида да поблъскам малко.. Вчера ластици:
Високо изтегляне- 2*11, военна преса- 2*11, пендлей гребане със сдвоен ластик- 2*11, тяга със сдвоен ластик- 2*11.

12.06.21
13:33

Днес:
Клек- до 5, 5, 3, 3, 4*140- ЕМОМ, военна- до 1*95, 2*90, обръщане- до 110, 0*112.5, от вис- 6*100, тяга- до 6*140, лег- до 1*145, 4*130, набирания- до 8*/+25/, кофички- до 8*/+50/, трапец на машина- 2*15, теглото 100.6 кг. Седмица без тренировки, ограничил съм въглехидратите до 300-400 гр дневно и вече давам леко назад, но при мен това е нормално..

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1