"Чики-рики" през ден-два

Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

08.01.23
20:27

казано от Гордан на 03.01.23, 22:51:

Дидо другия месец би трябвало да се завърне, живот и здраве. :D

Ако дойде, си преименувам и аз дневника в негова чест ... нищо че що псувни отнесох ... ама вече съм си взел бележка :)

10.01.23
20:17

Днес:
Клек- до 170, пендлей гребане на машина- 10, 8, 6, военна- до 6*90, обръщане от вис- до 5/+0/*105, горен лег- до 2*110, набирания- 10*/+30 кг/, трапец на машина- 2*65, теглото 103.7 кг. Доволен съм.

13.01.23
20:10

Днес:
Клек- до 170, военна- до 1/+0/*100, обръщане от вис- до 110, 2*0*112.5, 8*100, кофички- почти 12*/+60 кг/, набирания- почти 8*/+40 кг/, трапец на машина- 70, 50, теглото 102.6 кг. Бях се наточил за 2*100 военна, но съм насъбрал доста умора и недовъзстановяване..

Мнението беше редактирано от Любомир на 13.01.23 20:11.

16.01.23
19:54

Днес:
Клек- до 170, военна- до 8*85, обръщане от вис- до 3*107.5, кофички-  до 6*/+70 кг/, набирания- 3*/+50 кг/, трапец на машина- 50, 40, хиперекстензии- 2*20*/+25 кг/, теглото 101.8 кг. Пак намалих въглехидратите и свалих кг, поне кофичките и набиранията бяха стриктни..

19.01.23
18:56

Днес:
Клек- до 170, военна- до 2*95, обръщане от вис- 10*95, кофички- почти 4*/+80 кг/, набирания- 15*/+25 кг/, трапец на машина- 2*50, теглото 101.8 кг.

22.01.23
19:26

Днес:
Клек- до 170, военна- до 12*80, обръщане от вис- 5*100, лег- до 2*145, набирания- почти 8*/+35 кг/, трапец на машина- 3*30, теглото 102.7 кг. Днес нещо нямах настроение/и сили/ за дърпащите, иначе на бутащите бях добре- рекордни бройки на военната и лека лежанка, макар че 3*145 почти сигурно нямаше да станат..

Мнението беше редактирано от Любомир на 22.01.23 19:28.

22.01.23
20:18

Време е за клип на военната. 😃

22.01.23
20:39

Щом се налага- ще се жертвам по някое време, дано само няма очаквания да е много стриктна 😂😂 /и разочаровани фенове, чакащи отвън с развалени яйца и домати/

Мнението беше редактирано от Любомир на 22.01.23 20:43.

25.01.23
19:28

Днес:
Клек- до 170, лег- до почти 10*120, набирания- 3*/+45 кг/, 4*/+45 кг/, обръщане + раменна преса с дъмбели- 1*85 кг, гребане на мошина- *30, трапец на машина- 2*15, теглото 102.7 кг.

27.01.23
19:18

Днес:
Клек- до 170, 2*3*140, военна- до 4*90, обръщане от вис- до 2/+0/*107.5, кофички- до 1*/+90 кг/, трапец на машина- 2*50, теглото 102.9 кг. Крива работа днес, всичко тежеше ненормално много..

30.01.23
19:14

Вчера домашно раздвижване- изхвърляния с дъмбела/45 кг/ и високо изтегляне, раменна преса, гребане и тяга с ластика/79-104 кг/.
Днес:
Клек- до 3*2*150, военна- до 1*100, обръщане от вис- 11*100, лег- до 5*130, набирания- 2*/+55 кг/, трапец на машина- 2*50, теглото 102.9 кг. Доволен съм, вдигах доста плътно и имаше сила.

01.02.23
19:00

Днес:
Клек- до 3*3*145, военна- до 5*85, набирания- 10*/+30 кг/, кофички- 8*/+65 кг/, гребане на машина- 2*15, раменна на машина- *10, трапец на машина- 60, 55, теглото 102.7 кг. Днес слабо, но и аз не напъвах твърде..

03.02.23
19:18

Днес:
Клек- до 3*2*155, военна- до 5*1*95, изхвърляне от вис- до 3*70, трапец на машина- 2*65, теглото 103.2 кг. Никаква сила на военната, съответно точно там напънах на обем и интензивност, точно с тези тарикатски номера си съсипах тягата и клека, сега остава да пре.ба и военната и мога да спирам щангите..

06.02.23
20:02

Днес:
Военна- до 10*80, обръщане от вис- до 5/+0/*107.5, лег- до 3*140, широка тяга- до 160, тяга надхват- до 180, набирания- 6*/+40 кг/, трапец на машина- 2*50, теглото 102.6 кг. Военната тежка, обръщането леко, легът на умиране, тягите леки на кръста, но хвата лимитира.

09.02.23
19:24

Днес:
Клек- до 3*3*150, военна- до 4/+0/*90, набирания- 2*3*/+50 кг/, кофички- 2*4*/+75 кг/, гребане на машина- 5*20, теглото 102.4 кг.

12.02.23
19:43

Днес:
Клек- до 3*2*160, военна- до 1*100, обръщане от вис- 4*6*100, лег- до 1*150, трапец на машина- 2*50, теглото 102.3 кг. Клекът лек, военната пределна, на обръщането не ми се напъваше до откази и направих малко обем, легът с лек аванс предвид, че не отлепих кръста.

17.02.23
20:49

Днес:
Клек- до 3*3*155, военна- до 7*85, обръщане от вис- до 5*110, лег- до 5*125, набирания- 10*/+25 кг/, трапец на машина- 2*30, теглото 101.5 кг. Няколкото дни почивка са се отразили  добре, имаше доста сила, въпреки свалените килограми. Обръщането беше пародийно, с голямо накланяне назад, но и на това съм доволен, рекорд ми е все пак..

21.02.23
19:42

Днес:
Тяга- до 200, 0*210, военна- до 95, кофички- до 2*85, теглото 100.8 кг. Днес беше невъзможно за тренировка, имаше около 10 пъти повече хора от обикновено и правих където и каквото успях да хвана.. Доста неща ми се струпаха пак и тренировките са последна грижа, така че занапред не знам колко често ще успявам да намирам време, лошото е, че в подобни стресови периоди спирам и да се храня и карам на запасите, натрупани в по-добри времена.. Ясно е, че в един момент ще успея да си подредя нещата, но не се очертава да е в обозримо бъдеще.

21.02.23
19:42

Дублирано.

Мнението беше редактирано от Любомир на 21.02.23 19:47.

23.02.23
20:15

Днес:
Клек- до 3*2*165, военна- до 2*1*95, обръщане от вис- 8*95, лег- до 2*135, набирания- 8*/+35 кг/, трапец на машина- 2*50, теглото 100.8 кг. Свалените килограми вече почват да се отразяват и силата в горната част пада, все пак на лежанката повторенията щяха да са 3 или 4, но докопах смотан изтрит лост, който някак успях да хвана доста накриво и спрях преди да стане беля. От клекът обаче съм доволен, беше доста лек, явно с тази методика успявам да държа и качвам малко сила там дори сваляйки килограми. Набиранията също бяха чисти, спрях точно преди да почна с половинките.

25.02.23
19:26

Днес:
Военна- до 8*80, лег- до 1*145, 3*130, обръщане от вис- до 1/+0/*112.5, тяга- до 2*190, набирания- 4*/+45 кг/, трапец на машина- 2*60, теглото 99.5 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 25.02.23 22:56.

02.03.23
19:03

Днес:
Клек- до 3*3*160, военна- до 3*90, обръщане от вис- 8*100, кофички- 15*/+50 кг/, набирания- 3*/+50 кг/, трапец на машина- 2*40, теглото 99.8 кг.

05.03.23
18:46

Днес:
Клек- до 3*2*170, военна- до 7*85, чобанско обръщане- до 2*112.5, лег- до 2*140, изхвърляне от вис- 2*5*60, набирания- 10*/+25 кг/, трапец на машина- *50, силово гребане с дъмбел- по 1, 2, 3*70 кг на ръка, теглото 102.2 кг.

09.03.23
20:29

Днес:
Клек- до 3, 3, 2*165, военна- до 2*95, обръщане от вис- 10*95, кофички- 4*/+75 кг/, набирания- почти 3*/+50 кг/, трапец на машина- 2*30, теглото 101.5 кг. Слабо днес, с разредените тренировки започвам да излизам от форма..

12.03.23
16:12

Днес:
Клек- до 1, 0*175, военна- до 8*80, обръщане от вис- 8*100, лег- до 5*125, набирания- 10*/+25 кг/, кофички- 12*/+50 кг/, силово гребане с дъмбел- по 4, по 5*70 кг на ръка, борческо въртене- по 10*17.5 кг на ръка, коремна преса с щанга- до 57.5 кг, трапец на машина- 2*30, теглото 100.7 кг. Зле е положението, направо към срив си отива, не знам кога ще се примиря, че нямам нито времето, нито енергията да поддържам някакво подобие на форма и или ще спра да се мъча излишно, или ще се назобя като всеки друг комплексиран селтак.

Мнението беше редактирано от Любомир на 12.03.23 19:21.

12.03.23
19:39

Може да се назобиш като пич, без да си селтак, но от друга страна си бая як и така, и ще си изгубиш чара на натурално трениращ.😄

12.03.23
20:22

казано от Brown Bomber на 12.03.23, 19:39:

Може да се назобиш като пич, без да си селтак, но от друга страна си бая як и така, и ще си изгубиш чара на натурално трениращ.😄

Ако пичът се назобва на 66, а селтакът на 16, аз очевидно ще съм по средата на въжето, опънато между маймуната и свръхчовека :D :D /но все пак всички вторични белези ме причисляват към селтака/ Иначе “чарът” на натурално трниращ се губи много лесно, когато те затискат тежести, които си клякал за 6-8 повторения, а пък ти уж тренираш винаги, когато успееш да откраднеш час-два за себе си..

12.03.23
20:45

Е нали тренираме за да сме здрави. Винаги може да промениш начина на трениране и да добавиш други неща. По важното е да намираш и отвреме навреме удоволствие. Ако не е така, това значи че трябва да промениш нещо.

12.03.23
21:47

Ми ,не тренирам за да съм здрав,а да съм як.
Това е баси и пенсионерското...да не кажа педалското,това със здравето.
Много е дразнещо  с клековете-всеки ден псувам.

Мнението беше редактирано от nervak на 12.03.23 21:49.

12.03.23
22:04

казано от nervak на 12.03.23, 21:47:

Ми ,не тренирам за да съм здрав,а да съм як.
Това е баси и пенсионерското...да не кажа педалското,това със здравето.
Много е дразнещо  с клековете-всеки ден псувам.

Аз също тренирам да съм здрав, як и издръжлив. Но както знаеш зад тези думи трябва да стоят и точни мерки. Съответно какво разбираш под това да си як или издръжлив и тн ... За едни хора е едно за други друго. Казва се “за здраве” и не е педалско, понеже аз разбирам съвкупност от всички качества, които карат човек да се чувства добре и да си върши работата и да е в добро здраве.

13.03.23
07:51

Не тренирам за добро здраве.

15.03.23
19:41

Днес:
Кофички- до 1*/+75/, 0*/+95/, 4*/+75 кг/, военна- 12*70, обръщане от вис- до 3*110, тяга- до 3*190, набирания- почти 3*/+50 кг/, гребане на машина- 2*10, прасец на машина- по 2*10 на крак, раменна преса на машина- 5*5, теглото 101.5 кг. На тягата кръста се държа учудващо добре, лека тройка, при положение, че аз и когато правех тяга не съм вдигал повече от 5*190, може да започна пак да понапъвам и там, ако продължава да е стабилен.

18.03.23
18:32

Днес:
Клек- до 3*160, 12*120, военна- до 3*90, 8*80, обръщане от вис- 12*90, кофички- 15*/+50 кг/, силово гребане с дъмбел- по 6*70 кг на ръка, набирания- 12*/+25 кг/, трапец на машина- 2*40, теглото 100.4 кг.

20.03.23
18:46

Вчера- доста изхвърляния + тръстър с дъмбела у дома/45 кг/, разбити на единици.
Днес:
Клек- до 2*170, 15*120, лег- до 2*140, 8*110, гребане на машина- 3*15, раменна преса на машина- 2*6, теглото 101.7 кг.

23.03.23
18:58

Вчера- по 7-8 изхвърляне + тръстърс 45 кг дъмбел на ръка- разбити на единици.
Днес:
Клек- до 3*165, 18*120, лег- до 3*135, 7*120, набирания- 2*10*/+25 кг/, трапец на машина- 2*10, теглото 101.9 кг. Можех да си направя 20ката на клека, но щеше да е на тотален фалит, то и така яко ми се повръщаше през втората половина на тренировката, тотално съм дезадаптиран за бройки, но постепенно влизам в час.

26.03.23
17:03

Вчера- 200-300 лицеви опори на юмруци, разбити на 30-40 повторения.
Днес:
Клек- до 2*175, 20*120, военна- до 3*92.5, 5*85, обръщане от вис- до 3*110, 8*100, кофички- до 5*/+75 кг/, набирания- до 3*/+50 кг/, трапец на машина- 3*15, теглото 101.6 кг. Започва някаква адаптация вече, днес без позиви за повръщане и доста по-плътно си вдигах тежестите. Клекът без да бързам, но и без раздишване до 14то повторение, след това през няколко секунди, но не беше отказ, ако имах опрян пистолет до челото щях да клекна и 25..

28.03.23
19:19

Днес:
Клек- до 2*170, 14*130, военна- до 3*95, обръщане от вис- до 2*110, 5*2*100, теглото 102.4 кг. Кръстът след клека крампира здраво от лявата страна и свалих много темпото, повече седях по лежанките и правех страшни гримаси, отколкото тренирах. Все пак имаше много сила, на военната беше най-леката тройка, която съм правил на тези килограми, може би вместо топсерия на 95 трябваше да пробвам 102.5 за рекорд, но каквото-такова..

30.03.23
19:06

Днес:
До 2*170, 16*130, лег- до 2/+0/*140, 8*110, набирания- 5*/+40 кг/, теглото 101.3 кг. На лега имах сили за 3, но нямах желание и добре, че по изключение имах спотър/при това от форума, та излагането беше публично/. Бройките на клека вървят добре и по план, за разлика от максовете..

30.03.23
22:55

Явно съм успял да си докарам бурсит и на десният лакът- има отчетливо пудуване и течност, така че ще трябва да ревизирам тренировките за горна част. Още не съм измислил какво и колко ще правя, особено след като засега няма болка, а при липсата и се притеснявам да не се юркам повече, отколкото трябва и да направя по-голяма беля..

03.04.23
14:32

Минах през ортопед преди малко, ако не мине до седмица ще се наложи изтегляне на течността и евентуално- изрязване на бурсата. Трябва да се пази от допир и триене, за тренировки имам пълна свобода, мога да се напъвам и да се троша както си искам.

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1