Начинаещ в набиранията

05.06.16
22:44

Привет, приятели!
На 17 съм, висок съм 185 см., до преди няколко месеца бях  87 кг., а сега 73 кг и мисля да започна по-така с тренировките. Един ден реших да се пробвам да се набера на лост и нищо не можах да направя. Рових и се рових в нета и, доколкото разбрах, за да се науча да правя набирания трябва да правя и лицеви опори. Пробвах да правя и лицеви. Трудно ми е и едвам ги правя. Мисля че проблема ми идва от мазнините. Имам малко на корема, също и на краката(бедрата). Затова реших да се посъветвам с вас какво да направя.  Извинявам се, ако съм объркал раздела или нещо друго, но тук намерих да се обърна към вас. Благодаря предварително!

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 06.06.16 10:16.

06.06.16
01:15

Никой не се е родил с плочки и брада ... освен може би Леонид от Meet the Spartans :) - пародията на филма “300”. Много е трудно началото, наистина, но за да се засили мускулатурата трябва причина, а причината е само и единствено тренировки - условия, в които тя да работи. Иначе защо да се променя? По мнението ти съдя че е добре да прегледаш статиите за тренировки във форума и да започнеш да вървиш напред. Няма как - това е, не можеш да стигнеш от тук до там, без да изминеш разстоянието стъпка по стъпка.
Като начало лицевите можеш да ги правиш на колене - не се притеснявай, нормално е. Също така е добър вариант просто да висиш на лоста, да изпълняваш махове с тялото, да се опитваш да повдигаш коленете или краката към гърдите. Негативните изпълнения също ще помогнат - това е да подскочиш до набрано положение и да се опиташ да задържиш спускането обратно да е възможно най-плавно. Няма как да сбъркаш нещо, не се притеснявай, ако го правиш. Може да сбъркаш само ако решиш да се откажеш, защото в момента ти е трудно. Тогава нищо никога няма да се промени - няма причина

Мисля че всичко което трябваше да ти бъде казано е казано по горе но все пак ето oще едно много добро упражнение от мен Хоризонтални набирания потърси в интернет намери къде да ги правиш и ги прави задължително ще ти вдигнат силата доста не става само с тях естествено трябва практика от всичко. Трудно ще ти е в началото но като напреднеш ще си много благодарен на ... себе си че не си се отказал... Късмет! :)

Мнението беше редактирано от Николай Стефанов на 09.06.16 20:12.

08.08.16
15:01

Т’ва с набиранията... Чийтинг, та да се достигне едно. Едно с едно прави две, ами то като се изтъркаля - каре.
Да добавя, че бицепсовите изтегляния, или тези в подхват изискват индивидуална широчина - та да се неутрализира опънът в китките.  С опита хвата се цели по инерция. Инак хубаво си помисли, огледай се - и тогава се набери!
Навремето постигах до 30 единици бицепсово, еднократно. Сега съм на три, в първата седмица. Поне нулата не ме гони по петите. Така и започнах, с няколко изведнъж. Друг ми става животът с този културизъм - определя ми мисленето и поведението. Също така неусетно съм на тридесет - какви ли поуки ще извлека от сцеплението с миналото?

28.08.16
22:48

Вече по половин дузина набирания извършвам.  Липсващото звено, което бетонира положението - фитилите. Фишеци.
За кристална форма. На синонимния речник: изсулване, източване, препариран свредел.
Фитилите на динамита. Пръчките.

17.09.16
19:32

Няма какво да се добави за набирането...
Освен отказа. От завръщане ще го разгледам.
Персоналният ми “Супергерой за 6 седмици” ще се състои поне от осмак, два месеца. Когато бях юноша, се колебаех между седем и осем в набиранията (без фитили) - а пък сега пак стана същото. По-горе целех единицата да се превърне в определяща, но зациклих едва в ниския диапазон. Иде реч, че вместо от седем на премина на осем следващия уикенд, вече дори трета седмица продължава - ами ще последва и четвърта! Цял месец, само за да превключа с единицата.
Би трябвало да стане де. Какво, и двойка месеци ли не ще бъдат достатъчни, за да претръпне някак си нервната система? Културизмът се изразява в изключително натоварване за съвсем начинаещ - пишеше го и в “Енциклопедия на културизма”. Аз обаче останах изненадан, ами физически, че и психически - шокиран, като възрастен както е. Не мога да повярвам, че три седмици не са достатъчни за единицата в ниския диапазон.
Започнах и в надхват и под ъгъл обаче. Там давам шестица, и едва две серии (спрямо три), та да се натоварват предмишниците и горните гърди. Обикновеният надхват не ми харесва, скучая.
Вече постигнати половин дузина или повече набирания, а и подобни упражнения - без отказ! Не можеш да си боравиш с тялото после и кой знае още какво може да се случи.  У възрастния, външно при юношата. Целта ми е само да помпя, като все пак - вече и без ограничения - след период да добавям по единица. И тези периоди станаха бая дълги.
Те се наричаха, сега си припомних, “на застой”. Супергерой в неочакван застой (съм аз примерно).
Надхватът и под ъгъл не допринася съществено за натоварването. Без него, само от стандарните изсулвания, постигам каре (четири) - така пък числи три плюс две. Не намирам разлика. И още една тройка от кофички накрая (пак седмак), че са ми по-лесни. Нали се започваше, че то при мен загрявката бива най-лека, примерно от ходене, с трудоемките упражнения - ами като се изчерпва мощността, се завършва.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1