Кардио или силови упражнения?

Здравейте, аз съм момиче на 14 год. тежа 74кг и искам да отслабна в ханша, бедрата и корема. Обаче не знам кое ще е по-ефективно кардио или силовите упражнения? Ходя на фитнес от два месеца и последната седмица започнах да ходя всеки ден.Тренировката ми протича по следния начин: започвам с 20мин. кардио и след това правя упражнения за бедра ханш и корем, завършвам с 20-25 мин кардио. Обаче имам чувството, че съм наедряла в краката. Спазвам ниско калорична диета.(закусвам три белтъка и един жълтък  обядвам пилешко или риба със салата вечерям същото само че вместо салата понякога редувам със картофи аспержи или моркови след тренировка ям извара с чушка или само извара-обезмаслена)

Темата беше редактирана от Юлиана Николова на 10.06.16 17:47.

Здравей!

Добави повече информация за себе си - как точно се храниш, колко тежиш, как точно тренираш и т.н.

Какво имаш предвид под “ниско калорична диета”? Колко калории приемаш дневно?

Ще извлечеш повече ползи, ако съчетаеш адекватни за теб хранителен режим + силови тренировки. Да не гладуваш, да не се лишаваш от необходими хранителни вещества, а тренировките да са съобразени с опита и възрастта.

Кардиото може да присъства, ако ти харесва, но да не е само и единствено то.

11.06.16
10:38

казано от Юлиана Николова на 10.06.16, 16:01:

Тренировката ми протича по следния начин: започвам с 20мин. кардио и след това правя упражнения за бедра ханш и корем, завършвам с 20-25 мин кардио. Обаче имам чувството, че съм наедряла в краката.

На пръв поглед изглежда добра тренировка .  Нормално е да наедрееш в краката, все пак градиш мускул, но това да не те притеснява - по-добре мускулести крака, отколкото отпуснати баджаци ;)

Carbohydrate

11.06.16
14:21

казано от ANZy на 11.06.16, 10:38:

казано от Юлиана Николова на 10.06.16, 16:01:

Тренировката ми протича по следния начин: започвам с 20мин. кардио и след това правя упражнения за бедра ханш и корем, завършвам с 20-25 мин кардио. Обаче имам чувството, че съм наедряла в краката.

На пръв поглед изглежда добра тренировка .  Нормално е да наедрееш в краката, все пак градиш мускул, но това да не те притеснява - по-добре мускулести крака, отколкото отпуснати баджаци ;)

и как ще го направи този мускул, след като е на недостиг на калории))...освен ако не е на дефицит, или не е мускул, или метаболизма й се е забавил още повече

12.06.16
02:23

казано от Carbohydrate на 11.06.16, 14:21:

и как ще го направи този мускул, след като е на недостиг на калории

За начинаещи е напълно възможно, без особени усилия.

Мнението беше редактирано от Pleasure на 12.06.16 02:23.

Carbohydrate

12.06.16
07:10

казано от Pleasure на 12.06.16, 02:23:

казано от Carbohydrate на 11.06.16, 14:21:

и как ще го направи този мускул, след като е на недостиг на калории

За начинаещи е напълно възможно, без особени усилия.

Значи ли това, че за начинаещи не важат законите в природата )

12.06.16
12:42

казано от Carbohydrate на 12.06.16, 07:10:

Значи ли това, че за начинаещи не важат законите в природата )

Май забрави дните, когато ти си бил начинаещ? = ) Тялото си иска мускулите да може да се правя със стреса. Всеки начинаещ качва отначало много бързо, а пък после го хващат “законите в природата”  :D

Мнението беше редактирано от Tony Leen на 12.06.16 12:42.

12.06.16
13:41

В кой природен закон пише, че не можеш да качиш мускул, докато сваляш мазнини?
Да, не можеш да качваш килограми, но нищо не пречи да качиш мускул, за сметка на намаляването на мазнините. При начинаещите и хората с повечко излишни мазнини това е редовно наблюдавано и е в реда на нещата. Другия пример е хора, които не са тренирали дълго време и са се “отпуснали”, и връщат форма - при тях също става този номер, да свалят мазнини, докато изграждат мускули. В случая човек има складирана енергия, която се използва от тялото, за да гради мускули.
Разбира се, при напредналите, които освен това и нямат много излишни мазнини, които да ги подсигурят, този номер не става, и при дефицит почти винаги се губи малко мускулна маса.

казано от Юлиана Николова на 10.06.16, 16:01:

Здравейте, аз съм момиче на 14 год. тежа 74кг и искам да отслабна в ханша, бедрата и корема. Обаче не знам кое ще е по-ефективно кардио или силовите упражнения? Ходя на фитнес от два месеца и последната седмица започнах да ходя всеки ден.Тренировката ми протича по следния начин: започвам с 20мин. кардио и след това правя упражнения за бедра ханш и корем, завършвам с 20-25 мин кардио. Обаче имам чувството, че съм наедряла в краката. Спазвам ниско калорична диета.(закусвам три белтъка и един жълтък  обядвам пилешко или риба със салата вечерям същото само че вместо салата понякога редувам със картофи аспержи или моркови след тренировка ям извара с чушка или само извара-обезмаслена)

Най-ефективното е комбинация от двете. Почни да тренираш и горната част на тялото, не само краката. “Наедряването” може да е от много неща - освен, че си качила малко мускули, може да е просто напомпване, повече гликоген, вода, повишен тонус и т.н.
На твоята възраст не е добре да спазваш много нискокалорични диети. Опитай се да увеличиш енергоразхода, вместо да ограничаваш прекалено храната.

Мнението беше редактирано от Петко К на 12.06.16 14:01.

Carbohydrate

12.06.16
14:46

ЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮ, най-накрая се съгласихте с това, което съм писал от самото начало и ми писахте обратното, включително и Петко)))
..всички статии на Селуянов, които съм пускал тук на форума за промяна пропорциите на човешкото тяло, хранене за видове промяна и т.н. ми ги критикувахте,..как може това, глупости са това и т.н.))).....
Явно трябва по-често да пиша наобратно)))

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 12.06.16 14:52.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1