Как да постигна оптимално целите си?

13.06.16
17:31

Здравейте!

Нека уточня първо моите цели:
* изграждане на мускулна маса
* паралелно с това, искам да запазя подвижността си на лостовете - да прогресирам с повечето фрийстайл упражнения, като предна везна и други.

В момента съм се спрял на вариант, който може би не е оптимален, да не кажа, че може би е доста аматьорски измислен:
* Понеделник - силова тренировка с тежести (само базови упражнения)
* Вторник - тренировка на лостовете (няколко серий силови възлизания, прогресии за предна везна, няколко серии хендстенд; отделно тук тренирам корема)
* Сряда - почивам
* Четвъртък - като Понеделник
* Петък - като Вторник
* Събота - крака
* Неделя - почивам
Започвам да се замислям, дали да не спра с лостовете и да започна само във фитнеса, като в началото на тренировката, не отделя 20-30 минути за самите техники?

От друга страна си мисля, че “не може” без упражнения със собствено тегло, колкото и смешно да Ви звучи това.

Е, какъв съвет бихте ми дали? :)

Carbohydrate

13.06.16
18:50

Ей, как ще захвърлиш лостовете, бре?!
В залата прави само клек и през две клек тренировки, прави тяга, заместо клека и това е то. Набирания и кофи с тежест е за горна част. Това ти е предостатъчно, като силова част.

13.06.16
19:24

Продължавай с тези тренировки, вече ако ти идва леко слагай тежести.
Carbohydrate правилно ти е казал - във фитнеса наблегни на клекове и тяга.

13.06.16
19:40

казано от Carbohydrate на 13.06.16, 18:50:

Ей, как ще захвърлиш лостовете, бре?!
В залата прави само клек и през две клек тренировки, прави тяга, заместо клека и това е то. Набирания и кофи с тежест е за горна част. Това ти е предостатъчно, като силова част.

Нима само четири упражнения (даже три), ще ми направят цялата тренировка, ако правилно съм те разбрал?

Carbohydrate

13.06.16
19:54

казано от Алберт Василев на 13.06.16, 19:40:

казано от Carbohydrate на 13.06.16, 18:50:

Ей, как ще захвърлиш лостовете, бре?!
В залата прави само клек и през две клек тренировки, прави тяга, заместо клека и това е то. Набирания и кофи с тежест е за горна част. Това ти е предостатъчно, като силова част.

Нима само четири упражнения (даже три), ще ми направят цялата тренировка, ако правилно съм те разбрал?

Пробвай, че да видиш, как се става корав. Аз само с лостове с тежест се преобразих, а като добавих клек, направо ме изстреля във космоса ))....Даже набиранията и кофите със тежест са основни упражнения за сила, които ще ти помогнан в силовите елементи, като предна везна, бавно силово, флаг, лястовичка и т.н....Имам в ютуб малко клипчета закачки с елементите, които дължа само на набиранията и кофите с тежест...
Успех с целите.
П.П. Предна везна ми е мечта, но .....ще видим))
https://www.youtube.com/watch?v=5E37eZJZlLg

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 13.06.16 19:56.

13.06.16
20:02

Какво е мнението ти за краката - да махна ли Съботната тренировка и да ги тренирам с клек Понеделник и Четвъртък. Или да ги тренирам пак в тези дни + Събота (със собствена тежест)?

Благодаря ти!

Относно бавното силово и задната везна - Браво!

Carbohydrate

13.06.16
20:12

казано от Алберт Василев на 13.06.16, 20:02:

Какво е мнението ти за краката - да махна ли Съботната тренировка и да ги тренирам с клек Понеделник и Четвъртък. Или да ги тренирам пак в тези дни + Събота (със собствена тежест)?

Благодаря ти!

Относно бавното силово и задната везна - Браво!

Това не е задна везна, хвата  виж какъв е, това е много по трудно ;)
Що се касае тренировките, тренирай само и само по твоето самочувствие!!! Три удивителни, защото всеки е различен. Силовата част също трябва да е с прогресия и то възходяща ( увеличаване на допълнителната тежест), а това ще те измаря много. Аз, например, правих силови набирания и кофи веднъж седмично и прогресирах. Тогава не правих клек и тяга, обаче ;)....Всичко е практическо насосване, според твоето възстановяване.
Пробваш и така...ако ти стане тежко, просто намаляш.....

14.06.16
09:37

Добре, ще опитам и ще видя дали ще се възстановявам добре.

Сещам се за една стара приказка: “Ако не опиташ, няма как да разбереш”.

Благодаря за съветите!

Мнението беше редактирано от fitlover на 14.06.16 09:37.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1