Дайте мнение - как да си организирам тренировките

Здравейте, до сега съм тренирал винаги следобед , в скоро време поради ходене на практика от училище и т.н ще е нужно да преместя тренировката в друг час от деня. Въпросът ми е , дали ще е удачно да тренирам сутрин след закуска и след тренировка да ям пак , така и до края на деня да си попълня калорийния прием. Целта е качване на мускулна маса, влияе ли по някакъв начин тренирането в определени часове от деня  ?! И как според вас би било добре да постъпя?!

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 27.06.16 13:57.

27.06.16
14:04

Здравей. Хвърли едно око на статиите:
http://www.bb-team.org/articles/1579_uchilishte-i-trenirovki-vreme-i-fitnes
http://www.bb-team.org/articles/1595_vtora-smyana-fitnes-predi-uchilishte

Мнението беше редактирано от Dymag на 27.06.16 14:08.

Благодаря за вниманието !

Тренираш сутрин на гладно и всичко е ОК.
Ако си измислил храната достатъчно добре - резултатите ще са екстра.

Сутрешна тренировка за маса:
Цитирам: ” Тренировка в този часови пояс на деня изисква използването на добавки преди и след провеждането й, за да бъде толкова ефективна, колкото ако се изпълни следобед. “

Според вас наистина ли са необходими добавки, защото до сега не съм ползвал и не смятам да почвам, ще има ли голям проблем и дали качването на маса ще се затрудни по някакъв начин или нещо друго ?!

(Прочетох го тук: http://www.bb-team.org/articles/1579_uchilishte-i-trenirovki-vreme-i-fitnes )

Не, не е необходимо да приемаш добавки преди/след тренировка, ако ще тренираш сутрин на гладно.
Ако обръщаш достатъчно внимание на храната си през останалото време (качество и количество), ще ти е напълно достатъчно. :)

/Темите за ученици, спорт и хранене предстоят да бъдат актуализирани (някъде частично, а на други места по-задълбочено)/

27.06.16
21:53

казано от Людмил Петков на 27.06.16, 14:55:

Сутрешна тренировка за маса:
Цитирам: ” Тренировка в този часови пояс на деня изисква използването на добавки преди и след провеждането й, за да бъде толкова ефективна, колкото ако се изпълни следобед. “

Според вас наистина ли са необходими добавки, защото до сега не съм ползвал и не смятам да почвам, ще има ли голям проблем и дали качването на маса ще се затрудни по някакъв начин или нещо друго ?!

(Прочетох го тук: http://www.bb-team.org/articles/1579_uchilishte-i-trenirovki-vreme-i-fitnes )

Ако вземаш суроватка преди и след тренировка,ще се улесниш доста.Няма да ти се налага да сдъвкваш кило месо!

Мнението беше редактирано от shtangata на 27.06.16 21:54.

28.06.16
00:07

казано от shtangata на 27.06.16, 21:53:

казано от Людмил Петков на 27.06.16, 14:55:

Сутрешна тренировка за маса:
Цитирам: ” Тренировка в този часови пояс на деня изисква използването на добавки преди и след провеждането й, за да бъде толкова ефективна, колкото ако се изпълни следобед. “

Според вас наистина ли са необходими добавки, защото до сега не съм ползвал и не смятам да почвам, ще има ли голям проблем и дали качването на маса ще се затрудни по някакъв начин или нещо друго ?!

(Прочетох го тук: http://www.bb-team.org/articles/1579_uchilishte-i-trenirovki-vreme-i-fitnes )

Ако вземаш суроватка преди и след тренировка,ще се улесниш доста.Няма да ти се налага да сдъвкваш кило месо!

2 дози суроватка - 42 гр. Протеин
Кило месо ~ 200 гр протеин

Сутрин на гладно с тежести........ Пълна тъпотия.

28.06.16
15:37

Що да са глупости ?

казано от Ростислав Арнаудов на 28.06.16, 15:31:

Сутрин на гладно с тежести........ Пълна тъпотия.

Айде, бе... :D
Към автора: няма абсолютно никакъв проблем да тренираш сутрин на гладно. Пробвал съм го многократно и съм видял само ползи от това. Въпроса е да е поне час след ставане, за да може тялото да се събуди. Една-две дози протеин след тренировка помагат, но не чак толкова, че да са задължителни или необходими като цяло. Можеш да пиеш едно кафе (ако пиеш, де) преди и да изядеш една обилна закуска след тренировката.

28.06.16
23:58

казано от Любомир Найденов на 28.06.16, 00:07:

казано от shtangata на 27.06.16, 21:53:

казано от Людмил Петков на 27.06.16, 14:55:

Сутрешна тренировка за маса:
Цитирам: ” Тренировка в този часови пояс на деня изисква използването на добавки преди и след провеждането й, за да бъде толкова ефективна, колкото ако се изпълни следобед. “

Според вас наистина ли са необходими добавки, защото до сега не съм ползвал и не смятам да почвам, ще има ли голям проблем и дали качването на маса ще се затрудни по някакъв начин или нещо друго ?!

(Прочетох го тук: http://www.bb-team.org/articles/1579_uchilishte-i-trenirovki-vreme-i-fitnes )

Ако вземаш суроватка преди и след тренировка,ще се улесниш доста.Няма да ти се налага да сдъвкваш кило месо!

2 дози суроватка - 42 гр. Протеин
Кило месо ~ 200 гр протеин

Исках да кажа,насипна суроватка,която може да се взема ,на всяко хранене и спокойно може да замества ,част от месото.Което ,никак не е маловажно.

Мнението беше редактирано от shtangata на 29.06.16 00:00.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1