Refeed diet или да продължа ?

04.07.16
22:51

Здравейте момче съм на 18г. 78кг 180см висок.  Тренирам от 6месеца обаче през тия 6 месеца имам прекъсвания. Смисъл 2мес. трен 2мес. не трен. и така.Сега започнах отново от 2 месеца бях 79 или 80-81кг(бях на около 2000-2200кцал на ден(за поддържане ми бяха около 2950 нз точно) и сега от една седмица минах на 1300-1400 кцал на ден и свалих на 78кг. Сега съм на IF и прозореца ми е от 12 до 8 часа.Смисъл чуствам се горе долу добре на тия калории, обаче не ви ли се струват малко (и нз страх ме е после да няма йо-йо ефект).
И за това мисля да направа ли една Refeed diet, четох че целта и е да се върна на същите калории без да кача кг и отново да почна да свалям само, че този път да ги намаля с 300-400кцал примерно или да продължа на тези калории.
Права и по 15 мин кардио - 30 сек спринт 30 сек бързо ходене до 10тата минута и после 1мин на 4 скорост, 1 на 6 скорост,1 на 8 скорост,1 на 10 скорост, и 1 на 6 скорост.
Понеделник и четвъртък: гърди,рамо,крака,трицепс,
Гърди:
Избутване на щанга от лег - 4/8
Избутване на щанга от полулег - 4/8
Кофички- 4/8
Рамо:
Раменни преси - 4/10
Повдигане на ръцете с дъмбел встрани - 4/10
Крака:
Клек- 4/10
лег екстензия - 4/10
калф машина - 4/15
с дъмбели или с лоста повдигане - 4/20
Трицепс:
Френско - 4/10
Избутване на дъмбел или на машината (на гладиатора)- 4/12
за корема правя повдигане на краката от вис и за средната част права едни упр. с дъмбелите или с диска забравих как се казваха. Правя ги за корема 4/20 и двете упражнения.
Вторник и петък:
Гръб, бицепс,теглич,задно рамо,задно бедро
Гръб:
Гребане с щанга- 4/10
Мъртва тяга - 4/8
гребане с дъмбел - 4/10
и на скрипеца ( упражнението дето замества набирането, забравих как се казваше :Д) 4/10
Задно рамо:
На пек дек машината - 4/10
и с дъмбелите - 4/10
Задно бедро:
само на машината - 4/10
Бицепс  -
Сгъване на прав/крив лост - 4/10 (редувам ги)
Скотово сгъване или чукове - 4/10
За теглич правя го с лоста и с дъмбелите - 4/15
ето как се храня за един ден примерно :
400г извара олимпус - п-56 , м-8, в-16 . кцал - 360
1л прясно мляко 1.5% - п -32, м -15, в- 47,кцал 450
300г варени яйца-  п -39, м-33, в -3,кцал - 465
200г пъпеш - п-2, м- 0, в-12, кцал - 56
За деня -
П- 129
М- 56
В- 78
Кцал- 1331
Ето и две снимки едната със сините гащи бях 80 или 81кг а на другата 78.
Напишете нещо плс дайте някъв съвет или мнение :Д.

Темата беше редактирана от Hahubgbg Hahubgbg на 06.07.16 13:39.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1