Суроватъчен протеин след тренировка или след кардиото?

Тренирам предимно на лостове и имам 2 разглобяеми дъмбела  по 30 кг с които си допълвам тренировката  (трапец,крака ) . Въпроса ми е протеина кога да го пия след тренировката на лостовете или след кардиото (каране на колело около 20 км / 1 час)

Темата беше редактирана от Димитър Михайлов на 12.07.16 21:16.

Carbohydrate

12.07.16
21:38

кой ти каза, че карането на колело е само кардио?! След всяка силова тренировка, при цел покачване на ММ и за всякаква друга цел, е задължително да се изпие бързо усвоим протеин. Кардио, е монотонна тренировка и няма тази цел, следователно, няма нужда от това ;)

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 12.07.16 21:41.

Значи да го пия след карането на колело

Carbohydrate

12.07.16
23:14

казано от Владислав Яньовски на 12.07.16, 23:00:

Значи да го пия след карането на колело

във всеки случай, няма да ти е излишно, аз пиех аминокиселини, например

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 12.07.16 23:15.

Аз бих препоръчал да го пиеш след тренировките на лостове и/или тежести, тогава ще е от най-голяма полза за възстановяването на мускулите.

Освен ако не караш колело на супер висока степен и не си докарваш сериозни мускулни травми на краката. Ако обаче е типично кардио с лека до умерена интензивност, нуждата от протеин е далеееч по-ниска.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1