Набавяне на калории

Здравейте! Висок съм 179-180 и тежа 67 кг. Гледах в много сайтове и навсякъде пише, че дневния ми прием на калории трябва да е 2800. Преди да започна фитнес бях 72кг. Ходя на фитнес от 20-ти юни. Въпросът ми е, че по моите сметки, за да подържам тези килограми(67), което ми е целта, трябва да приемам 2800 калории, докато аз успявам да си набавя дневно около 1600-1700 по моите сметки. И при този прием на тези калории се чувствам добре нахранен. Да продължа така или да променя нещо? И, като подържам трябва ли да имам режим или мога да си хапвам всичко? И още едно въпросче, което не е по темата:
На 27-ми заминавам на почивка и си идвам след месец, но през това време няма да имам шанс да тренирам, какво трябва да правя? Благодаря Ви предварително! :)

Темата беше редактирана от Стивън Стефанов на 13.07.16 08:53.

13.07.16
10:33

В сайтове никой не може да ти каже колко калории трябва да приемаш. Тези 2800 калории са нещо нормално и би трябвало да си ОК на тях, ама както се сещаш- само на теория. Реално на тях ще качваш, защото ще увеличиш калориите с над 1000, тъй като сега приемаш 1600-1700. По принцип ако се чувстваш добре, доволен си и т.н. то защо трябва да променяш нещо ? На този въпрос ти трябва да си отговориш, но от моята гледна точка храната, която приемаш е реално една нормална закуска, т.е. за мъж е малко, но пак ти казвам - ако всичко ти е супер, защо пък да променяш нещо ;) Иначе като си на почивка спокойно можеш да правиш коремни, лицеви, клекове, напади и т.н. колкото леко да се раздвижваш и да поддържаш някакъв тонус.

13.07.16
10:45

Здравей,

Аз не разбрах хвалиш ли се или се оплакваш че си 67 кг на 1.80. Шегата настрана, какъв е въпроса всъщност? Ако досега на 1700 Ккал си свалил за по- малко от  месец 5 кг (което за мен е феноменално постижение, при положение че ти си бил под нормалното тегло за височината си така или иначе), би трябвало сериозно да завишиш калориите ако искаш да запазиш активността си и да поддържаш настоящото си тегло. С тези темпове след половин година ще изчезнеш напълно.

Относно тренировките по време на почивка, някой като ми каже че не може да тренира, защото няма условия или време и си мисля че си търси извинения. Ясно че фитнес може да няма удобен, но тренировчица може да се измисли почти винаги. Лостове или някаква подобна метална конструкция за набирания, полянка за лицеви, висок бордюр или пейка в парка за възкачване с един крак, пода на хотелската стая за клекове, два стола за импровизирани кофички, планкове на хавлията на плажа, легло или диван за коремни да ти е мекичко на дупето, голяма туба с минерална вода да гушнеш и да правиш напади, приятелката ти на ръце за бицепсово сгъване или клекове? Включи си креативността, все нещо ще скалъпиш колкото да не е без хич.

13.07.16
11:00

Казаха ти почти всичко но мисля че за теб ще е добре да вземеш гейнер който е напълно функционален и безвреден за теб на колкота и да си.
Може да го комбинираш с глутамин
НО ако не тренираш сериозно ще омазниш
Бих ти дал мн повече информация но в момента пиша с тел и ми е трудно
Иначе довечера ще ти кажа какви комбинации можеш да направиш какви храни да ядеш също важен е съня както и тренировките. .. които са много важни .

13.07.16
16:35

Гейнер не взимай. Не защото е вреден или нещо такова, а защото е загуба на пари.

Еми тренирам 6 пъти в седмицата. Просто единственото ми притеснение е това да не надебелявам. Смисъл да си държа 67 килограма. Защо преди бях близо 90 кг. и знам колко труд ми костваше свалянето. Есега се връщам от фитнес и искам да попитам кардиото след тренировка дали ще е 1 км. или 2км. има ли значение, след като е за подържане? Смисъл всяка тренировка бягам 2 километра и гледам да е в комбинация с 200 изгорени калории на пътеката, но днес направих само 1.40км и 110 ккал.

13.07.16
18:59

Пич, сега видях, че си на 14… Тотално объркан си, реално даже няма смисъл да ти пишем, защото съм бил в подобно положение и знам колко време изисква, за да се осъзнаят основни работи само, а с една тема няма да стане. Как искаш да изглеждаш на 90кг, като си бил 6-7 клас ? Айде сега помисли и ми кажи ако качиш 15кг мускули в следващите години, то дали ще изглеждаш по същия начин ;)
Твоята работа е да ядеш, да тренираш и да ебеш, други задължения нямаш. Хич не си го слагай на оная работа, че ще качиш някое кило мазнини, защото те се чистят прекалено лесно, особено ако заедно с тях качиш и мускули :) Давай смело и хич не се притеснявай.
Направи си едно дневниче тука, питай каквото те интересува, дори при най-малкия проблем и така. След като се страхуваш толкова, то си постави цел поне едни 75кг да излезеш след зимния период. Това е едно доста бавно темпо, но пък би трябвало да ти гарантира чисто качване. Седни си на гъза и помисли добре кое е по-правилното. Напълно те разбирам защо се плашиш и знам, че е нормално, но помисли кой път би те довел до по-добро място ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1