Нов начин на живот..

Здравейте!

От няколко дена съм новак във вашият сайт ,и в света на фитнеса и активният начин на живот. За по накратко аз съм на 25 години ..висок съм 170 и тежа около 63-64 кг. Водех много заседнал начин на живот до преди месец два като това включваше безразборно хранене понякога тъпчене ,пушене и мързел. От тези два месеца насам съм спрял цигарите и искам да водя активен начин на живот ,покачване на теглото , трупане на мускулна маса като цяло имам голямо желание за трениране и ми омръзна да бъда слаб. Но ако започна сам ще объркам всичко предполагам ..говоря за хранителните режими ,правилната храна и правилните упражнения ,който в мое лице трябва да бъдат за начинаещ. Затова се обръщам към вас ..с надеждата за малко съвети как да започна. Трябва първо само да се храня в определен предиод опт време без да тренирам  за да наддам малко килограми ,който в последствие след тренировки да преобразя в мускули ,или направо мога да започна с храненето и тренировките. Трябва да се храня  по 5 или повече пъти на ден или по малко . Кои ще бъдат най добрите упражнения с който да започна след като съм начинаещ. Като цяло се нуждая от вашата помощ и един малък старт ,който вие бихте могли да ми да дадете под формата на вашите съвети ....така ще се захраня със още повече кураж и воля ..като знам че го правя правилно и сигурно! Благодаря ви предварително ! ПОЗДРАВИ!!!

Никой ли няма да отговори?

16.07.16
12:51

Ако мазното се превръщаше в мускул... Почни да си следиш калориите (яж повече отколкото изразходваш), почни да тренираш цяло тяло 3-4 пъти в седмицата като за начало, научи техниките на базовите упражнения - клек, лег, тяга, военна преса, гребане, набиранки, кофи. След това почни да следиш прогреса си с progressive overload и увеличавай калориите постепенно. Като цяло това бих направил аз, ако започвах сега и имах тези знания. А не да се връщам обратно и да заучавам техника на клека и т.н. Инвестирай време в техниката. После може да се насочиш към някой по-специфичен спорт, който ти харесва (щанги, трибой, стронгмен, кросфит :D, канадска борба или някой друг спорт, който ти харесва). Така може да се надъхаш и да си поставяш нови цели с всеки изминал ден.
Загрявка - Full Body Warm up, Shoulder Warm up
Клек - Basics, Low-bar
Лег - Basics, Bar Path #1, Bar Path #2
Тяга - Basics
Военна преса - Basics
Гребане - Basics
Layne Norton’s How to - тяга, клек, лег
Като цяло бих заучил първо основите и после бих градил, но за мен е твърде късно и не смятам да се връщам, а ще поема риска. Надявам се ти да не направиш същата грешка. Чети в сайта има много полезни статии.

16.07.16
13:02

Като за начало започни да тренираш и да се храниш правилно. При начинаещите резултатът идва по-бързо, ти ще разбереш. Прочети във форума, виж някоя тренировка, която ти допада и започни да градиш лека-полека. Питай по-опитните в залата за съвети относно изпълнението на упражненията. Сигурен съм, че ще ти помогнат. :)

16.07.16
17:21

казано от Неделчо Неделчев на 15.07.16, 19:18:

Здравейте!

От няколко дена съм новак във вашият сайт ,и в света на фитнеса и активният начин на живот. За по накратко аз съм на 25 години ..висок съм 170 и тежа около 63-64 кг. Водех много заседнал начин на живот до преди месец два като това включваше безразборно хранене понякога тъпчене ,пушене и мързел. От тези два месеца насам съм спрял цигарите и искам да водя активен начин на живот ,покачване на теглото , трупане на мускулна маса като цяло имам голямо желание за трениране и ми омръзна да бъда слаб. Но ако започна сам ще объркам всичко предполагам ..говоря за хранителните режими ,правилната храна и правилните упражнения ,който в мое лице трябва да бъдат за начинаещ. Затова се обръщам към вас ..с надеждата за малко съвети как да започна. Трябва първо само да се храня в определен предиод опт време без да тренирам  за да наддам малко килограми ,който в последствие след тренировки да преобразя в мускули ,или направо мога да започна с храненето и тренировките. Трябва да се храня  по 5 или повече пъти на ден или по малко . Кои ще бъдат най добрите упражнения с който да започна след като съм начинаещ. Като цяло се нуждая от вашата помощ и един малък старт ,който вие бихте могли да ми да дадете под формата на вашите съвети ....така ще се захраня със още повече кураж и воля ..като знам че го правя правилно и сигурно! Благодаря ви предварително ! ПОЗДРАВИ!!!

Хапвай доста,тренирай здраво и резултата ще е налице.

Трябва ли да се храня преди треннировка или не ? И ако трябва колко време преди тренировката трябва да е храненето ? Също така колко време г/д трябва да мине след тренировка за да се храня или няма значение . По принцип ходя и на работа това ще пречи ли на тренировките ми ( работата ми не е кой знае  колко физическа по скоро имам много ходене )

17.07.16
10:22

казано от Неделчо Неделчев на 17.07.16, 10:10:

Трябва ли да се храня преди треннировка или не ? И ако трябва колко време преди тренировката трябва да е храненето ? Също така колко време г/д трябва да мине след тренировка за да се храня или няма значение . По принцип ходя и на работа това ще пречи ли на тренировките ми ( работата ми не е кой знае  колко физическа по скоро имам много ходене )

Няма значение. Важно е в края на деня да си приел нужните калории за целта си! Аз лично тренирам на гладно (под гладно имам предвид 6-10 часа без храна).

Благодаря ви за отговорите ви ! Ще ви информирам с прогреса си !!!

17.07.16
11:21

казано от Неделчо Неделчев на 17.07.16, 10:37:

Благодаря ви за отговорите ви ! Ще ви информирам с прогреса си !!!

Направи си дневник, ако имаш малко време за отделяне. Там хората може да ти помагат всеки ден!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1