Източник на въглехидрат при чувствителен стомах

Здравейте, от доста време си смятам калориите, изчел съм доста български и чужди статии, книги и форуми, научил съм и прилагам много методи и схеми и съм много доволен от резултатите, но имам проблем, който в последно време много взе да ми пречи, особено при покачване на мускулна маса. А той е че получавам киселини от повечето въглехидратни храни, които консумирам повече от 2-3 дни. Например днес ям ориз, овесени ядки и нямам проблем, утре също нямам, но на третия ден веднага започват киселините. Пробвал съм с много видове ориз, с много видове картофи, включително и домашни, хляб какъвто и да е, доста видове зърнени храни, за паста било то и пълнозърнеста, не искам и да чувам, като ям паста киселините са най-силни. И още много въглехидратни храни съм опитвал, за които не се сещам. Нямам проблем с всякакви плодове, сушени и пресни, също и захар като ям пак няма проблем и това ми е много интересно, от сладолед, шоколад и разни такива боклуци, които не съдържат брашно нямам никакви проблеми дори и в големи количества, преди 2 години в продължение на 4 месеца ядях само такива храни с месото докато качвах заради същия проблем с киселините и бях забравил какво е да имаш киселини, но качих доста мазнини. От другите храни месото, каквото и да е то ми влияе най-добре заедно с рибата, яйцата и ядките, кашкавала и сиренето ако са истински също ми влияят добре, както и всякакви растителни и животински мазнини, много добре ги понасям. Изварата и прясното мляко много ме издуват. От зеленчуците само краставиците и доматите от магазина ме дразнят, ако са домашни не. Овесените ядки като ги ям сутрин е добре, но ако ги преместя след обяд и от тях получавам киселини, само елда не съм пробвал да ям през целия ден, включвал съм я но заедно с ориз и овесени и пак съм имал киселини. Та въпросът ми е какъв въглехидрат да консумирам сутрин и в двете хранения след тренировка ? Ако наблягам на плодовете, фруктозата ще е прекалено много като количество... На хранене само с мазнини и протеин не искам да минавам, имам доста опит с него и съм разбрал, че не е моят тип хранене, с повечко въглехидрати в тренировъчен ден се чувствам перфектно, трябва да си набавям 350-400 в тренировъчен и 200-250 в нетренировъчен.  Ще се радвам да чуя мненията Ви, благодаря предварително.

Темата беше редактирана от Иван Станимиров на 18.07.16 20:24.

Carbohydrate

18.07.16
20:42

Мини на еднотипна храна, прави разни комбинации и си записвай. Ще откриеш проблема със сигурност. Така бих направил аз.

Да, от две години си записвам всяко хранене, всеки ден, правил съм всякакви схеми, пробвал съм само с един източник на въглехидрат за деня, с много източници, смесвал съм във всяко хранене различни, но няма подобрение и така като се замисля стигам до извода, че от абсолютно всички въглехидрати, освен простите захари, получавам киселини. Също съм спазвал всякакви медицински препоръки за предотвратяване на киселините, пак без резултат, даже по-зле става. Когато съм се хранил най-безразборно с каквото ми се яде не съм имал проблеми и това е най-странното. Последният път като си ядях всичко, обсебен от идеята да кача тегло (бях доста слаб тогава) съм закусвал със сандвичи с бял хляб, шунка, яйца, лютеница и кашкавал, през другото време -  много плодове, сладоледи, месо и всякакви сосове. А вечер преди да легна ядях по 2 шоколада със свинско месо, това беше за период от 4 месеца и нямах нито киселини, нито подуване на корема. След това като вкарах чисти комплексни въглехидрати веднага се появиха проблемите.

Оризовки, oatmash?

Мнението беше редактирано от Ростислав Арнаудов на 19.07.16 16:57.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1