Ниски нива на тестостерон и високи килограми.

Здравейте повелители на красивите тела и маниаци на фитнеса. Казвам се Георги. На 22 години съм и имам някакъв хроничен проблем. Ще ви го разкажа кратко за да знаете по-точно. Имам ниски нива на Тестостерон или по-точно казано от нива 9 - 30 като 9 е ниската граница моето ниво е 5. Както се досещате (тези който са запознати с хормоните) много трудно разграждам храната. Храня се по 2 пъти на ден и то в нормални количества. Хляб не ям единственото нещо което ям повечко е сладкото, но в някой дни. Правих си пълни изследвания и след 1 година се стигна до там, че трябва да сваля килограми за да повдигна нивата си на тестостерон. Ако ви се занимава кажете ми подходяща фитнес програма и добавки който да ми помогнат. Видях тази тема:
http://www.bb-team.org/workout/1285_balansirana-programa-za-otslabvane
И мисля да я започна от следващата седмица. Ако знаете по-подходяща програма и някакви добавки моля споделете, ще ви бъда благодарен.

Carbohydrate

27.07.16
07:28

Казваш, че се е наложило сваляне на килограми. Колко беше, колко си сега на какъв ръст. Дай снимка, какъв образ на живат си водил...

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 27.07.16 09:48.

27.07.16
07:46

Най- важното е калорийния баланс. Ако ядеш по- малко, отколкото изразходваш, ще отслабваш. Какъв вид храна ще ядеш също има значение, разбира се, но най-важното е да си в калориен дефицит. Готов ли си да си смяташ калориите? Теглиш всичко, което слагаш на масата и записваш. Алтернативата е да ползваш готова написана диета, където видовете храна, грамажите и калориите са ти предварително сметнати. Там разбира се идва проблема с еднообразието и наличността (всеки ден овес на закуска, всеки първи ден пилешка пържола за обяд, всеки втори ден риба - ами ако точно днес не можеш да излезеш от офиса и няма откъде да вземеш риба?) А добавките (поне легалните) вече са съвсем съвсем отделна и незначителна за отслабването тема. Също и пропускаш нещо много важно - тренировките. Трябва да почнеш да тренираш ако искаш да си подобриш хормоналния баланс.

27.07.16
07:48

Глуповата програма, нищо повече от копи пейст. Защо 4 х 10,много защо..
И анонса кърти “Перфектният баланс! Отделяте 4 дни, тренирате с желание,  Успехът е несъмнен!”
Хахаха

Движение,активност,наслада от упражненията. За твоя случай не мисля,че забиването в кварталния фитнес е ОК.
Започни да се движиш,излез навън.Не робувай,че фитнеса е решение на проблема.
Може да помогне,но нека е част от целия подход.Започни с разходки,постепенно добави пресечен терен.
Ако си много тежък избягвай да слизаш по стъпала и да бягаш,добави плуване,колоездене.
Вкарай фитнеса с кръгови тренировки.
От тук може да почерпиш идеи как да си построиш нещата, голяма часте добре да се заменят. Предполагам,че нямаш достъп до
гребен тренажор затова го замени с крос или качване стъпала слизане с асансьор.Изобщо разгледай сайта има добра информация.
Ще ти е полезна в твоя случай
http://breakingmuscle.com/strength-conditioning/detoxify-reset-restore-12-weeks-to-return-to-peak-function-and-strength

Мнението беше редактирано от ISB на 27.07.16 08:06.

27.07.16
08:05

Успех !!

Мнението беше редактирано от ISB на 27.07.16 08:07.

185cm съм висок и 105кг. Относно движението постоянно съм в движение- разходки. Или се разхождаме с приятели или по-работа. Но целият проблем идва от там, че ми е много трудно да свалям килограми предвид факта, че тестостерона ми е нисък. Мисля да почна да тичам сутрин и вечер а следобед да ходя на фитнес.

Carbohydrate

27.07.16
16:31

Ще трябва да си нормализираш обмяната на веществата и работата на целия организм, стомашната микрофлора и т. н. и ще видиш, че всичко ще си дойде на мястото, а най-хубавото е, че ще се излекуваш от високо кръвно и други проблеми....До вечера ще напиша по-подробно, ако искаш...

Да ако ти се занимава.

27.07.16
17:57

Пробвай с добавки за повишаване на тестостерона - ДАА, Трибулус, Екдистерон и т.н. Наблягай на тренировки с базови упражнения, прави по 5-6 повторения. Тренирай през ден или 3 пъти седмично, че при този нисък тестостерон може да се възстановяваш трудно.

Carbohydrate

27.07.16
19:35

Казаха ти да отслабнеш и трудно разграждаш храна, както пишеш. Ето това е твоята цел. След като отслабнеш, ще си нормализираш обмянята на веществата. Диетата, която ще направиш, ще ти помогне да го постигнеш. Да! Диета. С нейната помощ ще си върнеш “базовото” разграждане и усвоение на храната, както и ще си нормализираш микрофлората в червата. Повярвай, само с една диета това ще стане възможно. По някое време, разбира се, че ще трябва да вкараш и “силови тренировки”, които ще допринесат за допълнителното нормализиране на хормоналните нива.
Зависи от теб и желанието да промениш живота си.

28.07.16
14:46

Когато намалиш процента мазнини / което не е същото като килограми, аз на 116 съм бил и 40 и 25 процента мазнини / чрез силови тренировки, ходене пеша и другите подсказани начини / силовите, обаче са задължителни, щом си с нисък тестостерон, само те имат директен положителен ефект върху нивата му /, ще ти се повиши и тестостеронът. Важно е и да промениш храненето си и да си набавяш необходимите есенциални вещества / например цинк, магнезий, Витамин Д, витамин Ц, поне 1.5г/кг белтъчини / чрез него / и добавки евентуално /, защото толкова нисък тестостерон представлява директен висок риск за здравето ти / костна плътност,  сърдечно съдова система, когнитивни дефицити, анемия /.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1