Избор на добавка

02.08.16
10:48

Здравейте,

Имам нужда от помощ при изобра на добавка за спомагане на отслабването.
Прочетох всички теми, които има пуснати преди това, но те или са много стари или са конкретно насочени към мъже, които тренират много усилено.
Аз съм на 28 години, висока 160 см. , с тегло 64кг. Натрупването ми е предимно в областта на паласките и бедрата.
От около два месеца тренирам почти всеки ден, посещавам тренировки, които са комбинация  от кардио активност и упражнения за мускулна сила, нещо като Крос фит, ама не точно. Чувствам се добре, но не виждам резултати, нито на килограми, нито в сантиметри. Старая се да се храня добре, не ям никакво тесто, под никаква фора, почти никакво сладко, предимно месо, зеленчуци и мляко. Е...има дни, в които се изкушавам и хапвам вредна храна, но не е често.
Искам да си взема някаква добавка, която да спомогне процеса, но за съжаление нямам идея какво.
Ако може да ми помогнете с избора.
Благодаря предварително и се извинявам, ако не съм намерила вече съществуваща такава тема.

Темата беше редактирана от Nadin Ned на 02.08.16 10:49.

02.08.16
22:59

За добавка може да пробваш Йохимбин, иначе е добре и да напишеш по-подробно как се храниш, може там да е проблема :)

03.08.16
10:07

Благодаря за отговора.
Ами... нямам режим, просто се старя да избягвам вредна храна.
Сутрин обикновено пия айран или изяждам кофичка кисело мляко, но не на веднъж, ям/пия го от 9 до към 10:30.
В 12 обядвам, като гледам да е месо със салата, понякога ям и типична готвена храна, като картофи, ориз, такива неща.
Вечерям към 19:30, пак се старя да е салата, таратор, малко месен продукт.
Това е в обши линии. Както казах имам и залитания, понякога ми се дояжда нещо следко или тестено и си хапвам, но това е веднъж - два пъти месечно.
:)

05.08.16
16:16

Най-добрия съвет, който мога да ти дам е да започнеш да си броиш калориите. Така ще знаеш точно колко храна приемаш и ще можеш да си направиш сметка, дали трябва да намалиш калориите. Йохимбина е много добра добавка, която си работи. Може да я комбинираш с CLA и екстракт от зелен чай.

06.08.16
09:52

Подкрепям Митко - трябва да започнеш да си броиш калориите и да знаеш какво слагаш в чинията (типична готвена храна - например пилешка супичка може да е 100 Ккал за купа ако аз си я сготвя и знам какво слагам вътре, а може и да е 350 Ккал ако е в ресторант сготвена с мазничко или ако майка ми я е готвила).

Броенето на калории става с електронна везна и приложение за телефона - например myfitnesspal . Не си ли броиш калориите е много трудно да знаеш дали си на калориен дефицит или си в излишък. Добавките сигурно са хубаво нещо, но “в кошара не вкарва”.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1