Трениране и растеж на краката

04.08.16
19:11

Здравейте :) На 16 години съм и тренирам от 4 години. През тези години много напълнявах и отслабвах, защото имах много здравословни проблеми.. вече съм почти здрава. Висока съм 163 и тежа 60кг. звучи много, но не изглежда зле .. Корема ми е долу-горе стегнат, а краката са ми доста стегнати най-вече бедрата, попринцип имам широк ханш и голямо дупе, но цялото ми семейство са такива.. поне нямам грам целулит. Не знам защо тежа толкова килограма като не изглеждам дебела, но както и да е. Въпроса ми е как да тренирам, за да не ми растат толкова краката, защото там най-лесно трупам мускул дори само да бягам, а сега от 1 месец тренирам във фитнес. Храня се с всичко без сладки, чипсове и общо взето тези вредните храни. Сутрин преди фитнеса закусвам с овесени ядки и плод, а на обяд и вечеря(не по късна от 18:00) ям нещо домашно сготвено  със салата. Искам да сваля около 3-4 кг, защото 60кг не са малко за височината ми, но от както взех да тренирам повече краката ми се прибраха, стегнах се, но все пак растат, макар че не правя с много тежест уредите, а правя повече повторения..

Carbohydrate

04.08.16
19:31

напиши как тренираш краката

04.08.16
19:49

Преди всяка тренировка и края правя малко кардио около 10-15 мин пътека и 10 мин колело. В началото първите две седмици правих лег преса,  разтваряне и затваряне на бедра, клякания,  избутване на крака назад.. Като цяло се извинявам ако не се разбира нищо от моите обяснения, но не знам как се казват точно. Сега спрях лег пресата и кляканията (правих от тези където клякаш с тежестта на гърба), защото много ми расте и ханша..

Мнението беше редактирано от Pamelita Petrova на 04.08.16 19:49.

04.08.16
19:52

Тренирам с най-много 15кг и правя 5-6 серии с по 12-15 повторения..

Carbohydrate

04.08.16
19:55

няма как някой да каже, от тази информация, какво трябва да промениш...Точно за това са дневниците. И колкото са по подробни, толкова по-лесно може да се установи причината и да се корегира. А сега можем само да гадаем....Като хвърля боб сега,)) мога да предположа, че при теб, тренировките трябва да се корегират, заедно със храненето...

04.08.16
19:58

Изчислих си колко калории трябва да приемам, за да отслабва сега ще видим като мина на диета дали ще има промяна може би ям много..

04.08.16
20:02

Аз пък гарантирано мога да ти кажа, че от клякане с 15 кг и разгъване за бедра няма да ти порасте нищо, камо ли само за 1 месец.  Предполагам , че или качваш мазнини или задържаш повече вода след тренировка, може би от двете по-малко.
Добра идея е да си направиш дневник и да си вписваш изчерпателно упражненията и хранене, за да видиш нагледно какво се случва, както може да споделиш и снимки. Успех и умната!

04.08.16
20:06

Със сигурност не са мазнини аз сама виждам, че съм се стегнала преди това дори имах малко целулит, но не знам как да сваля била съм и  50 кг миналото лято, но отпусната и не изглежда добре, а сега искам просто да съм 55 и да съм стегната..
Може да си направя дневник :) Благодаря ви все пак :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1