Без промяна в теглото

06.08.16
11:11

Здравейте :) Аз съм на 16 години, висока съм 163см и тежа 59. Тренирах от 12 годишна хандбал, но спрях преди 2 месеца, защото имам проблеми с кръста и гръбнака, но започнах да ходя на физиотерапии и сега не ме боли толкова. От 1 месец започнах да тренирам във фитнес зала по 4 пъти в седмицата. Всеки ден на тренировка тренирам различни мускулни групи и дори за толкова кратко време се вижда, че съм се стегнала. Килограмите ми не са малко за тази височина и искам да сваля по 3-4, но не разбирам защо не свалям дори грам даже има дни съм 60кг. Промяна в тялото забелязвам и то доста корема ми е прибран, и нямам паласки, а краката ми попринцип винаги са биле стегнати, но сега се очертават много добре. Храня се нормално според мен, защото не ям вредни храни (ако ям е много рядко и то ям домашно) и си направих калориен дефицит от 400-500 калории дневно. Не искам да ставам много слаба попринцип аз самата харесвам момичета с форми, но да са стегнати. Според вас много ли са килограмите за височината ми и защо не свалям ?

06.08.16
11:17

Не сваляш, защото качваш мускули. Значи едно нещо никога не съм разбирал - вижда се напредък, всичко е супер, обаче като се качиш на кантара и си недоволна? :D Няма логика, нали важното е, че изглеждаш и се чувстваш добре :)
Яж хубава храна и толкова, колкото ти се яде. Тренирай разумно, старай се и така. Чак след това ще мислиш за дефицит, като стигнеш някакъв застой :)

Немога да те разбера неискаш да отслабваш,а питаш защо не отслабвам,според мен правиш упражнения за мускули за това,ако правилно съм те разбрала,може би и метаболизма не е наред,а и с тези домашни неща,най-вероятно имат повече наситени мазнини от купешките

06.08.16
11:29

Не искам да отслабвам много, но поне 55 да стана 59 са си доста. Имам приятелка, която тренира точно като мен, но тя приема по 700калории на ден, а аз по 1400-1500.. тя сваля килограми, но не се е стегнала същата е.
Домашните неща ги ям един път на 2 седмици не мисля, че е голям проблем, но ако трябва ще спра.

Не би трябвало да ги спираш,аз си помислих че ги приемаш постоянно тези продукти,според мен включи кардио в тренировките си и то по скоро пътека

06.08.16
11:34

Осъзнаваш ли, че сама си отговаряш на въпросите ?
Пак ти казвам - тялото ти се променя към по-добро, виждаш ефект, но въпреки това се притесняваш за глупавия кантар и това какво показва той ?
Имаш приятелка, която сваля килограми, но сама виждаш, че ти на двойно повече храна постигаш по-добър резултат :)

Е, ако не виждаш и сама отговора :)))) Продължавай смело да правиш това, което си правила до този момент, при теб това явно дава резултат. Наистина, помисли малко - има ли значение дали си 55 или 59кг, след като изглеждаш добре ? Ама сериозно помисли и ако за теб има значение, значи нещо не е както трябва :)

06.08.16
11:38

За пътеката точно това правя преди всичко друго и накрая си тичам малко за разпускане.
Благодаря ви много.. наистина ще се замисля, защото преди 1-2 години гладувах дори бях в болница, а сега съм си здрава.. преди ми казваха, че съм слаба, а сега ме питат дали тренирам, защото съм била стегната и това ми харесва повече.

06.08.16
11:48

Ама защо 59 кг ти се виждат много? Да не плащаш месечна такса на килограм живо тегло или да се подготвяш за турнир по борба и искаш да влезнеш в категория (там килограмите са важни наистина)? 59 е някаква цифра. Както и 55 е само цифра. Не е ли по- важно как изглеждаш и как се чувстваш? Сама казваш, че приятелката ти олеква (забележи термина - олеква, а не отслабва), но не изглежда по- добре. Докато ти не олекваш на кантара, но изглеждаш по- добре. Какъв ти е проблема всъщност? Сама казваш че нямаш проблеми с женските извивки, защо тогава си недоволна?

Щом си тренирала какъвто и да е спорт почти цял живот, нормално е да тежиш повече от някой, който цял живот тренировките му са били от дивана пред телевизора до масата в кухнята и обратно, и пак да изглеждаш по- добре.

1 месец хем е малко, хем е и достатъчно да си извадиш някакви изводи. Нормално е като започваш за пръв път да тренираш във фитнес да имаш малко растеж в мускулите, който маскира донякъде загубата на мазнини на кантара. След 2-3 месеца ще се забави този растеж. Продължавай да си тренираш и ядеш по този начин и ще видиш и резултат на кантара. Хубавите неща не стават бързо. Ако и тогава продължаваш да поддържаш килограмите, а искаш да сваляш още, значи си си оцелила калорийния баланс и трябва да извадиш още 200 Ккал примерно от дневния си прием, тренирай и се храни така и гледай за резултати. И не се тегли много често. Веднъж на седмица е ОК. По- често - не. Винаги по едно и също време, с едни и същи дрехи (примерно понеделник сутрин след баня), кантара на едно и също място на пода.

Мнението беше редактирано от Димо на 06.08.16 11:48.

06.08.16
12:32

А нужно ли е да започна да се меря с метър ? Ханша ми е много широк и освен това дупето ми е голямо, но поне е стегнато и все пак не ми харесва чак толкова голямо.. ама ген няма какво да направя, защото когато бях 47 кг пак бях толкова широка там, но изглеждах суха, и дали ще се промени това от фитнеса ?

06.08.16
12:54

Шивашкия метър е най- добрия приятел на трениращия и спазващ добър хранителен режим.

Не е 100% точно, но можеш да си следиш процента подкожна мазнина и дали губиш или качваш мускулна маса с измервания. Погледни в тази статия как става това: http://lubomirivanov.com/1322/

Ти сама казваш приятелката ми е слаба,но аз съм стегната,наистина за Бога тоя кантар не го гледай,гледай огледалото

06.08.16
13:09

Ще продължавам по същия начин както до сега и ще видя до 1-2 месеца дали ще има промяна :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1