Търся помощ за качването на килограми!

Здравейте, аз съм Алекс на 15 години и преди месец и половина започнах лостове и street workout. Имам силата да правя упражнения и съм висок 1,73, но съм с много малко тегло-55 кг. Когато започнах бях 2 килограма отгоре и изглежда съм свалил с тренировките. Аз съм от типа хора, които могат да ядат адски много и да не дебелеят. Трябва ми вашата помощ без значение каква ще е(освен добавки). Искам да стигна до Нова Година към 61-62 килограма ако може и повече. Мисля да не спирам с тренировките за да може ако евентуално кача нещо да мога да го оформя все пак. Благодаря предварително!!

16.08.16
22:43

казано от Александър Салабашев на 16.08.16, 22:31:

Аз съм от типа хора, които могат да ядат адски много и да не дебелеят.

По-скоро си от типа хора, които мислят, че ядат адски много и не дебелят. Така както си задал въпроса, не щеш да препоръчваме ни храна, ни добавки, щото ядеш и не дебелееш. Или искаш да ти препоръчаме храна, ма само такава, дето се качва от нея? Вземи почни да се храниш, мен ако питаш :)

16.08.16
23:16

Кажи наистина какво яде вчера и днес и по колко. На теб може да ти се струва много, пък то да не е много реално.

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Мнението беше редактирано от Александър Салабашев на 17.08.16 08:52.

17.08.16
09:53

казано от Александър Салабашев на 17.08.16, 08:51:

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Ще ти предложа най-добрия режим: купи си кухненска везна и си смятай калориите. По-добър режим от това няма да ти препоръча никой. :)

Carbohydrate

17.08.16
10:00

казано от 9300beast на 17.08.16, 09:53:

казано от Александър Салабашев на 17.08.16, 08:51:

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Ще ти предложа най-добрия режим: купи си кухненска везна и си смятай калориите. По-добър режим от това няма да ти препоръча никой. :)

не знаех, че везните съставят хранителен режим и препоръчват, каква храна да ядеш))), трябва да си купя една такава

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 17.08.16 10:00.

17.08.16
10:06

Наблягай на фрешовете. Ако нямаш възможност да си правиш истински фрешове пий тогава капи боклуците. Фрешовете не съдържат фибри и дават добро количество калории (примерно 2 литра фреш от портокал са 900kcal). Направи така, че да ядеш всеки ден една и съща храна, но просто добави фрешовете или още храна, ако може да ядеш. Също така да оползотвориш калорииният излишък може да правиш двуразови тренировки (сутрин спринтове, вечер лостове примерно).

казано от Devastion на 17.08.16, 10:06:

Наблягай на фрешовете. Ако нямаш възможност да си правиш истински фрешове пий тогава капи боклуците. Фрешовете не съдържат фибри и дават добро количество калории (примерно 2 литра фреш от портокал са 900kcal). Направи така, че да ядеш всеки ден една и съща храна, но просто добави фрешовете или още храна, ако може да ядеш. Също така да оползотвориш калорииният излишък може да правиш двуразови тренировки (сутрин спринтове, вечер лостове примерно).

По тази логика, може да буха и захар със супената лъжица, не е ли по-удобно? Или направо на странджанки?

17.08.16
10:41

казано от Херцог Трън на 17.08.16, 10:13:

казано от Devastion на 17.08.16, 10:06:

Наблягай на фрешовете. Ако нямаш възможност да си правиш истински фрешове пий тогава капи боклуците. Фрешовете не съдържат фибри и дават добро количество калории (примерно 2 литра фреш от портокал са 900kcal). Направи така, че да ядеш всеки ден една и съща храна, но просто добави фрешовете или още храна, ако може да ядеш. Също така да оползотвориш калорииният излишък може да правиш двуразови тренировки (сутрин спринтове, вечер лостове примерно).

По тази логика, може да буха и захар със супената лъжица, не е ли по-удобно? Или направо на странджанки?

Еми по принцип фреша ще даде повече витамини и минерали от странджанките и няма да се чувства сит. Това, че аз ям странджанки е в друга тема. Захарта (фруктозата) от плодовете според мен не може да се сравнява с рафинираната захар (и според много други хора в тази сфера и изследвания, но в момента не съм в настроение да ровя, за да дам по-добър аргумент). Въпрос на мнение и избор.

В много отношения може, а освен това той не иска (предполагам) просто да качи тегло, а да качи активно тегло. Със същия успех може да се абонира в Макдоналдс по 3 пъти дневно да яде...

17.08.16
12:57

казано от Херцог Трън на 17.08.16, 11:56:

В много отношения може, а освен това той не иска (предполагам) просто да качи тегло, а да качи активно тегло. Със същия успех може да се абонира в Макдоналдс по 3 пъти дневно да яде...

Е аз нали за това написах да увеличи тренировките заедно с допълнителният калориен прием??? Просто ако е от хората с по-малък апетит фрешовете са добър избор за доп. cals.

Мнението беше редактирано от Devastion на 17.08.16 12:59.

17.08.16
15:16

казано от Александър Салабашев на 17.08.16, 08:51:

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Храната не изглежда зле. Даже е учудващо добре. Качеството е ОК, количеството по груби сметки 2100 Ккал. Добави ориз и картофи в 2 от яденетата, добави по още няколко яйца на ден, слагай малко повечко зехтинец на салатките и ще стане работата.

А съвета за домакинската везна е чудесен. Ще знаеш какви количества реално приемаш и можеш да си сметнеш колко и от какви макронутриенти ти идва енергията. Защо не си направиш дневник тук и да си описваш всеки ден храната и тренировките? Също добра идея е да си инсталираш едно приложение на телефона - myfitnesspal calorie counter, там бързо и лесно можеш да си записваш храна и тренировки и да виждаш нещата в цифри.

Мнението беше редактирано от Димо на 17.08.16 15:17.

казано от Димо на 17.08.16, 15:16:

казано от Александър Салабашев на 17.08.16, 08:51:

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Храната не изглежда зле. Даже е учудващо добре. Качеството е ОК, количеството по груби сметки 2100 Ккал. Добави ориз и картофи в 2 от яденетата, добави по още няколко яйца на ден, слагай малко повечко зехтинец на салатките и ще стане работата.

А съвета за домакинската везна е чудесен. Ще знаеш какви количества реално приемаш и можеш да си сметнеш колко и от какви макронутриенти ти идва енергията. Защо не си направиш дневник тук и да си описваш всеки ден храната и тренировките? Също добра идея е да си инсталираш едно приложение на телефона - myfitnesspal calorie counter, там бързо и лесно можеш да си записваш храна и тренировки и да виждаш нещата в цифри.

По-добър отговор не можеш да получиш. :) Само бих добавил да включиш и някои по-калорични храни като фъстъчено масло, тахан или сурови ядки в менюто си.

18.08.16
12:44

казано от Carbohydrate на 17.08.16, 10:00:

казано от 9300beast на 17.08.16, 09:53:

казано от Александър Салабашев на 17.08.16, 08:51:

Закуска-3 печени филий със сирене и яйце
След това ядох малко фъстъци.
Обяд-салата, пъстърва, 3 филий хляб
Следобед-2 ябълки и бисквити
Вечеря-2 пържоли от пилешко филе,салата, 2 филий хляб,и яйца на очи.
И ако някой ми предложи нещо като добър режим аз ще го спазвам.

Ще ти предложа най-добрия режим: купи си кухненска везна и си смятай калориите. По-добър режим от това няма да ти препоръча никой. :)

не знаех, че везните съставят хранителен режим и препоръчват, каква храна да ядеш))), трябва да си купя една такава

Сигурен съм, че си разбрал защо съм го написал. :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1