Застой

24.08.16
00:35

Здравейте. Искам да попитам дали и вие сте се сблъсквали с този проблем, да тренирте като луди, да се храните правилно и да пиете добавки без да виждте видими резултати?
Така тренирам к се храня аз:
Тренировки:
Пон-гърди и гръб-за гърди 6 упр по 3 серии и по 12-15 повторения, за гръб 5 упр по3 серии по 12-15 повторения (висок брой на поворенията, защото тренирам с малко килокрми)
Вторник-рамо и ръце-за рамене 3упр по3 серии по12-15повторения, за бицепс-3упр по3 серии по 12-15 повторения, за трицепс-4упр по 3 серии по 12-15 повторения и предмишница 2 упр по 3 серии 12-15повторения (отново малко килограми)
Сряда: почивка
Четвъртък: крака-4 упр по4 серии 15-20 повторения (тежести-колкото мога)
Петък: почивка
Събота-гръб и гърди, за гърди 3упр по4 серии по 6-8 повторения и за гръб 3упр по 4 серии по 6-8 повторения (по-малко повторения, защото тренирм с повече килограми)
Неделя: рамене и ръце, за рамене 3 упр по 4 серии по6-8 повт за бицепс и трицепс по2 упр по 4 серии по6-8 повт (отново трениране с големи тежести) след 3 дни почивка започвам отново този цикъл за 7 дни тренирам 2 пъти мускулна група.
Хранене:веднага след ставане суроватъчен протеин и комплексни аминокиселини 1час след това омлет, за обяд-супа и някаква паржола с гарнитура и черен хляб, 1,5 часа преди тренировка отново пуржола със салата и черен хляб, преди тренировка протеин и амино и след трнировка същото+банан, вечеря-риба и салата (между храненията ям ядки и плодове) пържено, газирано, въглехидрат вечер и сладкиши не употребявам както и алкохол и цигари. На 20години 173 висок и 73-4 кг. Бях толкова изчерпаъелен, защото искам да ме разберете правилно и да дадете вашето мнение.
Благодаря.

Темата беше редактирана от Ivelin Georgiev на 29.08.16 23:44.

Здравей.

Първото нещо което се набива на очи като червен сигнал е броят упражнения в една тренировка 6+5? Защо е нужно?

Тренировките за горна и долна част са изключително небалансирнаи.

Като цяло извод, който може да се направи въз основа на оскъдната информация (въпреки дългия текст) е, че храненето не е добре съобразено с натоварването.

Изглежда ми излишно и ако не можеш да се натоварваш с по-малко серии, може би е добра идея да обърнеш внимание на техниката си при изпълнение на упражненията, както и на използването на някои интензивни методи като комбинирани серии, дроп серии и др.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1