Трудно покачване на мускулна маса

28.08.16
19:50

Здравейте на всички!Имам няколко въпроса който бих искал да ви задам и се надявам да можете да сте ми от полза..та аз съм момче на 16 години по сериозно ходя на фитнес от 4/5 месеца сега обаче  го смених на лостове във фитнеса ходя само за да тренирам крака..другото което правя е,че тренирам баскетбол съвсем редовно около 4/5 пъти седмично като се има предвид че в момента тренировките ни там са по 2 часа и 30 минути и понеже не виждам кой знае какво резултати за времето в което тренирам в фитнес или на лост реших да ви попитам какво да направя за да стана по едър?Не спазвам точно определен хранителен режим гледам да се храня по 4/5 пъти на ден с храни като свинско,пилешко,спагети,салати,фъстъчено масло,яйца и млечни продукти .

28.08.16
19:56

Храната ти звучи добре поне като качество. Пробвал ли си да си сметнеш необходимите калории и да видиш дали си ги набавяш? 2-3 часа почти ежедневни тренировки баскетбол и отделно и фитнес/лостове може да си е сериозен разход на калории.

Прочети тази статия http://www.bb-team.org/forums/viewthread/49742 и докладвай!

28.08.16
19:58

Не не съм...как трябва да го направя

28.08.16
20:02

В статията пише доста подробно как се прави. Прочете ли я?

28.08.16
20:05

Извинявай не я забелязах

28.08.16
20:43

Така направих всички изчисления и получих че за да качвам мускулна маса и да не трупам много мазнини трябва да приемам 459.8 гр. въглехидрати,275,9 гр. белтъчини,183,9 гр. мазнини

28.08.16
21:15

Осъзнаваш ли, че това са над 4600 калории? Нещо си сбъркал в сметките.

28.08.16
22:24

казано от Luboslav Lichev на 28.08.16, 20:43:

Така направих всички изчисления и получих че за да качвам мускулна маса и да не трупам много мазнини трябва да приемам 459.8 гр. въглехидрати,275,9 гр. белтъчини,183,9 гр. мазнини

Много бе човек. Разпиши как смяташ да видим.

28.08.16
23:30

Ами предвид,че съм еди колко си висок тежък и съм на 16 като добавим между 6/7 тренировки седмично защото  ако включим тези от баскета реално погледнато стават общо към 9 тренировки седмично  и аз го сметнах с висока степен на разход на калории мисля че това е правилното общо получих че гора по 3578.7 на ден и като прибавя излишък на 100 калории след това въглехидратите са 50% 30% са белтъчини и 20% мазнини това са ми сметките и мен ми се струва много.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1