Съвет за покачване на тегло с хранене и гейнър MEX Size Max + протеин EVERBUILD Whey Build

Здравейте, 
Понеже цял живот съм бил кожа и кости и съм получавал мнения постоянно от приятели, познати и роднини за това колко съм слаб (все едно не знам) реших да се опитам да кача няколко кила. 
Реших да се поинтересувам преди да тръгна да се оплаквам че не мога да кача и четох разни статии в нета, четох теми в този форум и разбрах че като цяло идеята е да се яде повече.. разбрах колко неправилен режим съм имал, колко малко калории съм приемал и т.н. От месец и половина реших да променя това и започнах да закусвам, да наблягам на храни богати на калории, въглехидрати и белтъци. Започнах да се тъпча с плодове (банани, портокали) и зеленчуци (домати, краставици, марули), месо (основно пилешко и свинско), мляко, ядки, ориз, паста, яйца, риба, боб и други... всичко това през 2-3 часа. Първоначално бях скептично настроен, но качих 1-2 килограма (65—->66.5+), приятелите и роднините ми забелязаха (което повече ме стимулира... знаете че на слаб човек и половин кило му личи) самия аз се чувствам по добре и макар и да са само почти 2 килограма ми личат (основно гърдите, ръцете, раменете, корема и краката, но краката не са стегнати а просто напълнели сякаш). 

Всичкото това ядене го съчетавах с тренировка вкъщи (предимно лицеви и кофички) и  упражнения с дъмбели както и веднъж седмично набиране на лостове.  общо 4-5 пъти трениране на седмица. като цяло се стремя да правя с една лицева повече на серия със всяка тренировка и ми се получава за сега . първоначално правех 5х8 лицеви.. в момента правя 5х14, с набиранията също има прогрес, но по лек. С дъмбелите правя едно и също и то в деня в който трябва да си почивам от лицевите, кофичките и набиранията.
Мога и да увелича тренировките, но доколкото четох като за начало е добре да се набляга повече на ядене... ако греша ми кажете...  !? (nod)

пп: На 23 съм, 1,82 висок 65 килограма—->66.5+ в момента. Целта ми е да кача 70 килограма до началото на 2017 и да заприличам що годе на човек.

Бях си закупил преди близо 3 седмици написаните в заглавието добавки, но исках първо малко организма ми да свикне на яденето и тренировките (имах ужасни мускулни трески първоначално) , времето да стане по студено и чак тогава да започна да ги пия.

Ето че вече се реших, но нямам и идея как ще е най добре в моя случай ? Как ще е най-ефикасно ?
Могат ли да се комбинират двете... ако да как ?  Ако не може с кое да започна първо ? По колко дози ? Кога ? Колко мерителни ? Да увелича ли нещо ? Хранене ? Тренировки ? Бъркам ли някъде ? 

Ето и режима ми грубо... (+/- 1 час)
Ставам към 9 - закуска (различна е)
11-малко хапване (плодове, айрян)
към 2-3 обядвам (различно е, но гледам да е обилно хапване)
към 5-6 малко хапване (ядки, шоколад)
към 8 тренирам и после пак хапвам (плодове, айрян)
към 10-11 вечерям обилно (задължително ям месо)
към 12-1 лягам

Ще се радвам ако някой ми помогне и улесни, защото съм доста объркан.

Благодаря ви предварително :) :) :)

Поздрави !

Темата беше редактирана от Мартин Красимиров на 07.09.16 15:08.

07.09.16
16:04

Здравей,
аз ще ти дам кратък съвет относно тренировките, прост но верен и всеки ще ти го потвърди
С лицеви опори, кофички и набирания доста по трудно ще качиш килограми, трябва да правиш базовите опражнения
лежанка,  клек и мъртва тяга, трябва даги включиш в тренировките и нщата ще тръгнат  в съвсем друга посока

Привет отново,
За съжаление ще трябва да се задоволя с тях за сега, понеже много тежко не мога да вдигам (имам една херния и опасност за втора операция от другата страна) или съм доста ограничен от към упражнения.
Дори упражненията с дъмбелите ги правя седнал, за да няма после дискомфорт и тежест в стомаха...
Така де... трябва да внимавам, за да не легна отново под скалпела или да ида доброволно, което някак си не ми се ще. :(

Поздрави !

08.09.16
15:07

казано от Мартин Красимиров на 08.09.16, 10:19:

Привет отново,
За съжаление ще трябва да се задоволя с тях за сега, понеже много тежко не мога да вдигам (имам една херния и опасност за втора операция от другата страна) или съм доста ограничен от към упражнения.
Дори упражненията с дъмбелите ги правя седнал, за да няма после дискомфорт и тежест в стомаха...
Така де... трябва да внимавам, за да не легна отново под скалпела или да ида доброволно, което някак си не ми се ще. :(

Поздрави !

Ясно, еми хапвай тренирай по този начин системно и ще имаш резултатиможе по скромни да са но щом имаш здравни ограничения. Здраветое преди всичко.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1